יום רביעי, 24 באפריל 2019

פרסום: 6 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (23 באפריל 2019)


רשת AMC התחייבה לתסריט לפיילוט לספר של אואן קינג וסטפן קינג בשם Sleeping Beauties. אואן קינג יכתוב את התסריט עבור סדרת הטלוויזיה. הספר הוא אודות נשים ומה היה קורה אם גברים היו נעזבים לבדם. האירועים מתרחשים בעתיד הקרוב ומתרחשת בעיירה קטנה באפלצ'ים, שבה בית העסק העיקרי הוא בית סוהר לנשים. משהו קורה כאשר אישה הולכת לישון, מסביבן יש מעין גז, אשר שומר אותן במצב של שינה. אם מעירים אותן הן הופכות לאלימות. בזמן שהן ישנות הן הולכות למקום אחר והגברים נעזבים. אישה אחת, אווי המיסתורית, חסינה לקללה . האם מדובר באנומליה שצריך לבחון אותה ? או שמדובר בשדה שצריך לחסל ?



"אמזון" מפתחת דרמה על פי ספרה של ליב קונסטנטין The Last Mrs, Parrish. הדרמה תעסוק באישה צעירה שרוצה לדחוף את עצמה בכל מחיר לחברה הגבוהה רק בכדי לגלות שיכול להיות שזה קצת מעל לראש שלה. אה כן, הפרויקט אמור להיקרא The Hand That Rocks the Cradle.



מייק מאיירס עומד לככב בקומדיה חדשה עבור "נטפליקס". הוא אמור לגלם בקומדיה זו מספר דמויות.



פאבלו שרייבר לוהק לתפקיד הראשי בסדרה Halo שרשת Showtime מפתחת. פאבלו יגלם את דמותו של מאסטר צ'יף, הלוחם הטוב ביותר של המאה ה 26 והתקווה היחידה עבור גאולה של הציביליזציה האנושית מפני קבוצה של חייזרים שרוצה לחסל את האנושות. כמו כן, ירין הא תגלם את דמותה של קוואן אה, נערה בת 16 אשר פוגשת את המסטר צ'יף בנקודה קירטית עבור שניהם.


רשת HBO אישרה לסדרה את הקומדיה Avenue 5. הקומדיה תתרחש בעתיד, בעיקר בחלל. יו לאורי יגלם את דמותו של ראיין קלארק, הקפטן שתמיד בשליטה ובעל הקסם של אווניו 5.



בימים אלו עובדים על יצירת דרמה מוזיקלית בשם Oklahoma!, אשר תהווה עיבוד מודרני לסרט המוזיקלי. האירועים יתרחשו מחוץ לעיירה קליירמור בשנת 1996 ויספר את סיפורה של נערה שגרה בחווה בשם לורי וויליאמס שיש לה שני מחזרים: קאבוי בשם קרלי מקליין  וג'אד פריי. 

אין תגובות: