יום ראשון, 14 באפריל 2019

פינת המענה לקוראים, והשבוע: בקשות לדעות שלי לגבי סדרות



נתחיל עם בקשה לדעה אישית שלי על מספר סדרות: 

דעתך על הסדרות הבאות
אקדמיית המטרייה
deadly class
טיטאנים

תגובה:

לצערי, מפאת חוסר זמן, שתיים מתוך שלש הסדרות ("אקדמיית המטרייה" ו"טיטאנים") עדיין לא יצא לי לראות ואני מתכנן לראות אותן בעונת הקיץ.

לגבי Deadly Class, לא ידעתי באם לכתוב ביקורת או לא, משום שלא היה לי יותר מדי מה לומר עליה חוץ מהעובדה שלא הצלחתי להתחבר אליה ולא ממש אהבתי את מה שנראה לי על המסך. ניסתי לראות ארבעה פרקים ובכל פרק הסלידה שלי רק הלכה וגברה. אני מבין שמדובר בסדרה על פי קומיקס, וזה מה שמשך אותי בהתחלה לצפות בה, אבל אותי הסדרה שיעממה ובפרק הרביעי זה כבר הפך לסבל ולכן החלטתי לזנוח אותה.

גם השאלה הבאה מבקשת את דעתי: 

אילו סדרות אתה רואה עכשיו ועל מה אתה ממליץ?



תגובה:

ראיתי מספר סדרות שלא יצא לי לכתוב עליהן ביקורת. בין היתר אהבתי את הסדרה The Order שכבר חודשה לעונה שנייה, וזאת למרות שלא הייתה שיא האיכות. סדרה שראיתי והייתה פחות טובה הייתה Northern Rescue. את הדרמה The Fix ניסיתי במשך שלשה פרקים ואז החלטתי לזנוח לאחר שהפסיקה לעניין והפכה יותר לאופרת סבון שכל כך מאפיינת את הרשת. גם את The Village ניסיתי במשך שני פרקים לפני שהחלטתי שאין לי כוח לעוד סדרה שתוציא לי את הנשמה ותכביד עלי יותר מדי (ומאותה סיבה עזבתי את This Is Us אחרי עונה אחת). אני צופה בעונה השנייה של Knightfall וכן The Enemy Within. וזאת מלבד הסדרות שאני רואה מדי שנה כגון The Resident, Star Trek Discovery, The Big Bang Theory, Young Sheldon
,A.P Bio,The Goldbergs "ברוקלין תשע תשע". אה כן, אני גם צופה ב God Friended Me. כמו כן, יש חלק נכבד של סדרות שמחכות לי לעונת הקיץ כגון העונות האחרונות של The Blacklist ו Blindspot, או
Madam Secretary, Titans ועוד...

וגם השאלה האחרונה מבקשת את דעתי וגם היא לגבי סדרות קומיקס: 

באיזו סדרת קומיקס אתה צופה שיש להן מספר רב של פרקים ?



תגובה:

סדרות הקומיקס שמשתפרות ככל שהעונות מתקדמות הן Gotham ו agents of shield, כאשר האחרונה הפתיעה אותי לטובה לאור ההתחלה הלא כל כך טובה שלה בשתי העונות הראשונות. אבל לגבי Gotham, כבר ציינתי שמכל סדרות הקומקיס של רשתות הברודקאסט לפי דעתי היא הטובה מכולן ואני ממש לא מבין מדוע לא מנסים להציל אותה ברשת כבלים כגון Syfy (אולי בשל בעיות תקציב). 

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על הפינה האהובה :)
יש לי שאלה D1D1
תגיד מה קורה לחלק מהרשתות כבלים בשנים האחרונות בנוגע לסדרות מתוסרטות?! ואני לא מתכוון לעונת החורף אלא באופן כללי גם בקיץ- נראה לי שחלק מהרשתות פשוט ויתרו על סדרות מתוסרטות: איפה TNT נעלמה אחרי ביטול סדרת הבת של המפענחת? וMTV (אחרי ביטול השאנארה) ו? VH1 (הסדרה האחרונה שאני זוכר שיצאו משם הייתה זו של וואנסה ויליאמס שבוטלה אחרי עונה) ולייפטיים (אחרי שהעיפו את אנריל בעונה לפני האחרונה ושידרו את הסדרה של פן באג'לי במקביל לנטפליקס ובראבו אאלט) ובראבו אחרי ביטול המתחזים או איך שקראו לסדרה של ענבל לביא? וגם USA לא ממש מוציאה חדשות (סדרת הבת של חליפות מתישהו ודי זהו) וערוץ E אחרי הביטול של הרויאלז וההסכם גם לא משקיעה.. תקן אותי אם אני טועה... תודה וחג שמח

אנונימי אמר/ה...

תודה על הפינה
ובהמשך להמלצות- יכול להמליץ על סדרה לקיץ? בעדיםות לסדרה קלילה ולא ארוכה