יום שני, 25 ביוני 2018

פרסום: 23 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 1 עד ה 25 ביוני 2018



רשת AMC חידשה את הסדרה The Terror לעונה שנייה.

Vida חודשה על ידי רשת Starz לעונה שנייה.

Succession חודשה על ידי רשת HBO לעונה שנייה.

Atlanta חודשה על ידי רשת FX לעונה שלישית.

"נטפליקס" חידשה את Deart White People לעונה שלישית.

הדרמה Mary Killws People חודשה לעונה שלישית ואחרונה על ידי Global TV.

העונה השנייה של Alone Together תעלה ב 1 באוגוסט 2018.

העונה התשיעית של Shameles תעלה ברשת Showtime ב 9 בספטמבר 2018.

Heathers בוטלה על ידי Paramount Network.

בעונה התשיעית של הדרמה The Walking Dead תתרחש קפיצה בזמן מבחינת לוח האירועים. יכול להיות שבכך בהפקה ממשיכים לעקוב אחר הקומיקס שבו התרחשה קפיצה בזמן של שנתיים לאחר סיום המאבק בין ריק לניגן. כמו כן, השחקן ג'ון ברנתהאל חוזר לפרק אחד כשיין וולש. מכיוון שהדמות שלו מתה הרי שסביר להניח שמדובר בפלשבק או הזיה.

ג'ייסון ריטר עומד לככב בדרמת גיבורים חדשה של Netflix בשם Raising Dion. מייקל בי ג'ורדן אמור להשתתף אף הוא בפרויקט. הסדרה תעקוב אחר ניקול ריס, אישה אפרו אמריקאית, אשר מגדלת את בנה לאחר מות בעלה, מארק (מייקל בי ג'ורדן). היא מגלה שלבנה יש כוחות על טבעיים רבים. היא צריכה להגן על הסוד של בנה בעזרת פאט (ריטר), חברו הטוב ביותר של מארק, משום שיש גורמים שירצו לנצל את בנה.

בסדרה The Crown, השחקן בן דניאלס (The Excicist) מצטרף לקאסט בעונה השלישית כאנטוני ארמסטרונג ג'ונס, הרוזן הראשון של סנודון. כמו כן, ארין דוהרטי לוהקה כנסיכה אן.

בסדרה Supergirl, השחקן ג'רמי ג'ורדן (ויין) יחזור לעונה הרביעית של הסדרה כשחקן אורח מתמשך בלבד וזאת למרות שהיה חלק מהקאסט הראשי החל מהפרק הראשון של הסדרה. על פי פוסט שכתב מתברר שההחלטה הגיעה מצד השחקן, לאחר שהוא רוצה לפתוח בפרק חדש בחייו המקצועיים.

בסדרה Supergirl, השחקן כריס ווד לא חוזר לעונה הרביעית בתור מן אל. מלכתחילה הרעיון הכללי היה שהוא יגיע לשתי עונות בלבד. קיימת עדיין אפשרות שהוא יחזור בתפקיד אורח מדי פעם.

בסדרה Supergirl, השחקן ג'סי ראת', אשר מגלם בסדרה את הדמות של ברניאק-5, קודם להיות חלק מהקאסט הראשי.

בסדרה The Flash, השחקנית ג'סיקה פארקר קנדי קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי. כזכור, השחקנית הופיעה לראשונה בפרקי הקרוסאובר כאישה מיסתורית. שחקנים נוספים שקודמו להיות חלק מהקאסט הראשי הינם הרטלי סויר (רלף דיבני\אלונגייט מן) ודניאל ניקול (ססיל הורטון).

בסדרה Legends Of Tomorrow, השחקן קינן לונסדייל לא חוזר לסדרה כקיד פלאש. כמו כן, קורטני פורד קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי כבתו של דמייאן דארק.

בסדרה The Resident, השחקנים הבאים לא חוזרים לעונה השנייה: מרין דנגי (קלייר ת'ורפ), מורן אטיאס ומלינה קאנאקארדס (ליין האנטר). מצד שני, ג'יין ליבס ("פרייז'ר") מצטרפת כרופאה כד"ר קיט ווס, מנתחת אורתופדית וד"ר בל שם את עינו עליה. כמו כן, השחקנים מלקולם ג'מל וורנר (איי ג'יי אוסטין) וגלן מורשר (מרשל ווינתרופ) קודמו להיות חלק מהקאסט הראשי.

בסדרה The Gifted, השחקנית גרייס בייר (Empire) מצטרפת לעונה השנייה כחלק מהקאסט הראשי כריבה, אישה מתוחכמת ויפה, אך גם חסרת רחמים במלחמתה עבור אנשיה. היא תחבור לפולאריס, אנדי סטאקלר והאחיות פרוסט.

השחקן מאט באר (Valur) עומד לככב בדרמה Blood & Treasure, אשר תעלה ברשת CBS בקיץ 2019. הסדרה עוקבת אחר מומחה לעתיקות בשם דני (באר) וגנבת מתוחכמת בשם לקסי (סופיה פנס), אשר חוברים יחד בכדי לתפוס טרוירסט אכזרי, אשר מממן התקפות באמצעות חפצים גנובים. עם הזמן הם מוצאים את עצמם בקרב בן 2000 על לב ליבה של היציליזציה.

ליאה רמיני עומדת לככב בקומדיה ללא שם שרשת FOX מפתחת. הפיילוט הוזמן בחודש מאי ויעסוק באישה, בעלה לשעבר ואשתו החדשה אשר כולם עובדים ביחד בכדי לגדל משפחה בארה"ב.

בסדרה The Good Doctor, השחקנית ליסה אדלשטיין אמורה להופיע כתפקיד אורחת מתמשך כד"ר בלייז, אונקולוגית מומחית, אשר חוזרת לבית החולים לאחר השעיה לבקשתו של ד"ר אהרון גלאסמן, בכדי לסייע לו במאבקו בגידול. היא לא מפחדת גם להתעמת איתו כשצריך.

מספר הפרקים של העונה ה 14 של הסדרה Supernatural יעמוד על 20 בלבד, וזאת בניגוד לעשר העונות הקודמות בהן מספר הפרקים בעונה של הסדרה עמד על 23. 

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

TY
מה עם SWEETBITTER שעלתה במקביל לVida שכבר חודשה על ידי רשת Starz לעונה שנייה?

אנונימי אמר/ה...

תתקן את הפסקה האחרונה

D1D1 אמר/ה...

תוקן.