יום ראשון, 17 ביוני 2018

הבחירות שלי מבין הסדרות של רשת FOX בעונת 2018-2017



הגענו אל הרשת השנייה ברשימת רשתות הברודקאסט, וכבדרך כלל מדובר ברשת FOX, אשר עברה עונה גרועה בכל מה שקשור לסדרות בעלות תסריט.

הדרמה האהובה עלי ביותר: Gotham

מצטער, אבל ממש לא אהבתי את הדרמה 9-1-1, אשר הרשת השיקה באמצע העונה והצליחה בצורה נאה עבור הרשת. " נשק קטלני" הייתה דרמה שאפשר היה לראות מדי שבוע ולא יותר מכך ואילו The Resident הייתה סבירה ובניגוד לפרויקטים אחרים של אמילי ואן קאמפ לא התעלתה יותר מדי. מבין כל הדרמות של הרשת, אפשר לזהות כיצד Gotham במקביל לאיבוד הרייטינג דווקא בעונות האחרונות מצליחה להעלות את איכות הסדרה. מבחינה זו, חבל שהיא תגיע לסיומה בתום העונה.

הדרמה הגרועה ביותר: The Excorcist

הדרמה The Orville היוותה אכזבה מסוימת בגלל השם של סת' מקפרלן, יוצרה והשחקן הראשי שלה, אבל אולי ברשת לא הבינו בדיוק את המחשבה שעמד מאחורי פיתוחה ולכן אפשר לתת לה ליהנות מהספק.  לא ברור כיצד הרשת בכלל העניקה ל The Excorcist עונה שנייה. הדרמה אכזבה מהפרק השני של העונה הראשונה מבחינת איכותה וגם מבחינת נתוני הרייטינג. עונתה השנייה הייתה שעמום אחד גדול וברשת הפעם לא יכלו להתעלם מכך וביטלו אותה.

הקומדיה הטובה ביותר: L.A To Vegas

אפשר להבין את ההחלטה של הרשת לסיים את ההתקשרות עם Brooklyn Nine Nine, אשר עבורי הייתה הקומדיה היחידה שיכלה להיות מתמודדת שווה בקטגוריה הזאת. אפשר כבר לזהות מיצוי של הדמויות והוכחה לכך ניתנה העונה בכך שהפכו את רוזה לביסקסואלית וזאת לאחד שבעונה הקודמת היא הייתה בכלל בדרך להינשא. L.A To Vegas הייתה רעננה, מצחיקה ובמספר פרקים גם שונה. אמנם The Mick הייתה בסדר גמור, אך בהפקה לקחו את הקומדיה יותר מדי אל הקצה ובשלב כלשהו אי אפשר היה כבר לזהות לאיזה כיוון לוקחים את הדמויות, ולכן Vegas היא עבורי המנצחת בקטגוריה הזאת, וזאת למרות שבסופו של דבר היא בוטלה.

הקומדיה הגרועה ביותר: Ghosted

אפשר להכניס לקטגוריה הזאת את העונה השמינית והאחרונה של New Girl, אשר ללא כל צל של ספק הייתה מיותרת. עונה זו לא הצחיקה בכלל ונראה היה כאילו הכריחו את התסריטאים לכתוב שוב עבור הדמויות. אך המקרה של Ghosted הוא גרוע יותר, משום שלטעמי הקונספט בכלל לא התאים לה. לטעמי, הסדרה הייתה בכלל אמורה להיות דרמה קומית של כ 40 דקות לפרק ולא קומדיה. לא זכור לי שהיא הצליחה להעלות חיוך לאורך כל העונה הקצרה שלה. יפה מאד, שהרשת הבינה מהר מאד עד כמה היא נפלה עם הקומדיה הזאת ולאחר תשעה פרקים בלבד החליטה להוריד אותה מלוח המשדרים ולהחזיר אותה רק כשאף אחד לא באמת רואה.

אין תגובות: