יום שני, 12 בפברואר 2018

פרסום: 8 פרויקטים חדשים (13 בפברואר 2018)


"נטפליקס" אישרה דרמה חדשה מבית היוצר של ראיין מרפי, בראד פלצ'וק ואיאן ברנן. שם הדרמה הוא The Politician. כוכבי הסדרה אמורים להיות בן פלאט (שכבר סיכמו), ברברה סטרייסנד וגווינת' פלטרו (אשר נמצאות בשלבי מו"מ). ההזמנה היא לשתי עונות. אין מידע רב על הפרויקט, אך מה שכן ידוע הוא שהסדרה תעסוק בפוליטיקאי ובמרוץ שלו למשרה (בכל עונה מדובר במירוץ למשרה אחרת).



"אמזון" מפתחים סדרה על פי ספרי "קונאן הברבארי". דמות אותה גילם ארנולד שוורצנגר. לאחר שגורש משטחי האדמה שלו, קונן נודד בעולם המיסתורי והמסוכן של הציביליזציה, מקום בו הוא מחפש אחרמקום שיקבל אותו.


ג'ניפר גארנר (Alias) חוזרת לטלוויזיה לאחר יותר מעשור בכדי לככב בקומדיה החדשה Camping של רשת HBO, אשר קיבלה הזמנה לשמונה פרקים. הקומדיה מתמקדת בוולט, אשר יום הולדתו ה 45 אמור היה להיות תענוג של סופשבוע בטבע, לפחות לפי אשתו השתלטנית קתרין (גארנר), אך כאשר אל טיול המחנאות מצטרפים אחותה הצעירה של קתרין, החבר הטוב ביותר של וולט לשעבר זה הופך למבחן עבור מערכת היחסים של השניים. כמו כן הוא יציג פשע של אישה כנגד אישה שלא ישכח.

רשת NBC העניקה הזמנה לפיילוט לדרמה Suspicion. לאחר שדני גולדמן מקבל בלחיצת יד הלוואה משכנו המיליונר, הוא מקבל ביקור מה F.B.I ומגלה שההחלטה שלו תגרום לו לצער לכל ימי חייו. הוא מתחיל לעבוד כמודיע עבור הבולשת בתוך עולם של פשע, אלימות ושחיתות בכדי לקבל בחזרה את חירותו ולהגן על משפחתו.



רשת FOX העניקה הזמנה לפיילוט לקומדיה Bless This Mess. השחקנית לייק בל אמורה לככב בה, להיות שותפה לכתיבתה וגם לביים. הקומדיה תעסוק בזוג צעיר, אשר את חציו תגלם בל, אשר מוותרים על חייהם הנוחים בניו יורק ועוברים לגור בנברסקה עבור חיים פשוטים יותר. זה לא עובד כמו שהם חשבו. הפיילוט לא אמור להיות מוכן לעונת הפיילוטים הנוכחית.

רשת FOX אישרה פרזנטציה עבור סדרת סדרת אנימציה חדשה בשם Lil Kev המבוססת על קומדיה מבית היוצר של קווין הארט, אשר אמור גם להעניק את קולו לסדרה. הסדרה תעסוק בילד בן 12, אופטימי ובעל דמיון רב, אשר גדל בעיר אפופת הפשע של צפון פילדלפיה בעזרת אמו בעלת המזג החם לעיתים, אביו המכור לסמים, אח גדול שמרן, דוד שהוא גם אמן הונאות לשעבר וכלב שיכול לדבר והוא גם דעתן.



רשת ABC העניקה הזמנה לפיילוט לקומדיה אודות שני עובדים באתר נופש ושאר העובדים והנופשים איתם הם תקועים בין שמונה לשש עשרה שעות ביממה.



רשת CBS העניקה פיילוט לקומדיה 25. הקומדיה תעסוק בקייל בן ה 25, אשר מגיע לאוסטין בכדי לשכנע את חברתו הטובה ביותר מימי המחנאות כאשר היו צעירים שהם מתאימים להיות ביחד. לצערו, היא מאורסת. חלק נכבד מהגברים היה מרפה, אך קייל לא. להפתעתו של קייל, למרות שהוא מגיע לעיירה בחיפוש אחר ה"אחת", הוא אולי ייצא עם הרבה יותר ממה שחשב.

אין תגובות: