יום שני, 5 בפברואר 2018

פרסום: 15 פרויקטים חדשים (6 בפברואר 2018)

רשת NBC אישרה סדרה ללא צורך בפיילוט. מדובר בדרמה תקופתית בשם The Gilded Age אשר תתרחש בניו יורק בשנות השמונים של המאה ה 19.

רשת NBC הזמינה פיילוט לקומדיה מבית היוצר של איימי שומר. מדובר בקומדיה אשר תציג את נקודת מבטה ללא פילטרים של אישה שרוצה שיהיה לה הכל.


רשת FOX הזמינה פיילוט לדרמה חדשה. הדרמה תתמקד בשני בלשים פרטיים: פטריק קנזי ואנג'לה גנרו, אשר מצוידים בשנינות, ידע רחוב וקסם אישי גדול מאד ויוצאים לעזור לאנשים קשה להם לעזור לעצמם בבוסטון.

רשת FOX אישרה דרמה משפטית חדשה. הדרמה תסוב אחר צוות משפטי אשר מובל על ידי עורכת דין עם רצון עז לצדק. הם יעשו הכל, כולל להעמיד את חייהם בסכנה בכדי לזכות חפים משפע, אשר הוכרו כ"אשמים". המוטיבציה של המנהיגה מגיעה מעברה: כבוגרת צעירה היא נמצאה אשמה ואח"כ זוכתה במקרה בעל פרופיל גבוה ובשל כך הפכה לשם גדול בכל רחבי הארץ. בשל הטאקטיקות שלה היא יוצרת לעצמה אויבים ואחד מהם יעשה הכל בכדי לראות אותה נופלת עבור פשע שהיא לא ביצעה. נצפה בה מגנה על אחרים בשעה שהיא מנסה לשמר את השם שלה ולזכות אותו.


רשת ABC הזמינה פיילוט לדרמה Grand Hotel מבית היוצר של אווה לונגוריה. הדרמה תתרחש במלון על חופי מיאמי ותתמקד במשפחה, אשר בבעלותה העסקים, אנשי העובדים המנהלים את המקום וכך גם הסודות שהם מסתירים מתחת לחזות מרשימה. מדובר באופרת סבון.

רשת ABC הזמינה פיילוט לקומדיה Steps אודות ארבע מבוגרים בשלש דירות, אשר מגדלים את שלשת הילדים שלהם ביחד.

רשת ABC הזמינה פיילוט לקומדיה Single Parents אודות קבוצה של הורים לא מתפקדים, אשר מסתמכים אחד על השני בגידול ילדיהם, בחיפוש אחר אהבה ומגלים שהם יכולים לשרוד רק אחד בעזרת השני.

רשת ABC הזמינה פיילוט לקומדיה אודות משפחה לא מתפקדת, אשר מצליחה לשרוד למרות הכל מאחר והם מוצאים אושר במקומות הכי לא צפויים.

רשת CBS הזמינה פיילוט לדרמה חדשה בשם Red Line. הדרמה תחקור מה קורה כאשר שוטר לבן הורג בטעות רופא שחור בשיקאגו. הדרמה תעקוב אחר 3 משפחות שיש להן קשר למקרה והסיפור יסופר ממספר נקודת מבט.

רשת CBS הזמינה פיילוט לדרמה Main Justice המבוססת על חיי אריק הולדר. הסדרה תתמקד בתובע של ארה"ב, הוא לוקח את המקרים הכי קשים בשעה שהוא האדם הצעיר ביותר שעשה זאת מעולם בתפקיד הנ"ל.

רשת CBS הזמינה פיילוט לדרמה L.A. Confidential בהתבסס על ספרו של ג'יימס אלרוי. הדרמה תעסוק בשלשה בלשים ממחלקת הרצח, עיתונאית ושחקנית הוליוודית, אשר דרכם מצטלבים בשעה שהבלשים רודפים אחרי רוצח סדרתי בשנות החמישים של המאה העשרים.

רשת CBS הזמינה פיילוט לדרמה The Code. בדרמה זו, המוחות הגדולים ביותר של הצבא לוקחים על עצמם את האתגרים הגדולים ביותר - בתוך כותלי בית המשפט ומחוצה לו - היכן שכל עורך דין לומד להיות תובע, סניגור וחוקר. 

רשת CBS הזמינה פיילוט לסיטקום חדש. הקומדיה תתמקד בזוג צעיר אשר נכנסים לרוטינה במערכת הנישואין שלהם. אך חייהם משתנים כאשר מוזיקאי עובר לגור בחדר הפנוי שלהם והופך את חייהם למסובכים יותר מאחר שהוא פופ-סטאר שהפפרצי רודפים אחריו לכל מקום.


רשת HBO אישרה דרמה חדשה בשם Demimonde. הדרמה תיסוב סביב משפחה המורכבת מהאם המדענית, בעלה ובתם הצעירה, אשר נקלעת לתאונת דרכים קשה. לאחר שאמה נקלעת לתרדמת בעקבות אותה תאונה, הבת מתחילה לנבור בניסיונות שלה ומגלה את עצמה משוגרת לארץ אחרת, שם היא מתחילה להילחם במפלצות, אשר מדכאות את התושבים. האב ילך אחריה לארץ החדשה.




"נטפליקס" אישרה 16 פרקים לקומדיה חדשה בשם בשם The Price Of Peoria. הקומדיה תעסוק באמיל, נסיך בן 13 אשר מגיע לארה"ב ממולדתו בכדי לחיות לבדו במסגרת של החלפת סטודנטים. הוא חובר בחברות בלתי צפויה לטדי, נער שנחוש להצליח בכל מחיר, ההפך הגמור שלו. 

אין תגובות: