יום שני, 8 בינואר 2018

פרסום: מארק פדוביץ, נשיא רשת ה CW הגיב לגבי חלק מהסדרות של הרשת


נשיא רשת ה CW, מארק פדוביץ', הגיב לגבי מרבית מסדרות הרשת (מלבד סדרות הקומיקס שכולן צפויות לחזור לעונה נוספת). להלן מספר אנקדוטות מאותם איזכורים :

באופן כללי, טוען פדוביץ, שאמנם מבחינת הנתונים הליניארים חלה ירידה בנתוני סדרות הרשת, אך הוא מציין נתון מעניין וקובע שכאשר מחשבים את שאר הפלטפורמות בהם משודרים הפרקים (V.O.D, סטרימינג ושידורים חוזרים) נתוני הרשת נשארו זהים. כלומר, שרק צורת הצפייה בסדרות שלה השתנתה.

Supernatural  תמשיך לעונה נוספת וכל עוד צמד השחקנים המוביל של הסדרה, פדלקי ואקלס, ירצו בכך וכל עוד נתוני הרייטינג יהיו בסדר. לגבי הספין אוף שלה, Wayward Sisters, הוא אהב מאד את מה שראה אבל בסופו של דבר הקהל הוא זה שיקבע.

ג'ולי פלק ממשיכה לעבוד על יצירת ספין אוף ל The Originals, אשר במרכז תעמוד דמותה של הופ, בתם של היילי וקלאוס.

נתוני הרייטינג של Dynasty מאכזבים אותו, הוא ציפה לנתונים טובים בהרבה. הוא לא אמר זאת בפה מלא, אך מדבריו משתמע שהופעתה של ניקולט שרידן כאלקסיס החל מהפרק ה 16 של העונה, אמורה להיות הניסיון האחרון להציל את הסדרה. לטענתו, ניקולט היא זו שפנתה אליו מאחר והיא הכירה אותו בימיו ברשת ABC, כאשר היא שיחקה בסדרה "עקרות בית נואשות" והוא זה שדחף אותה לתפקיד.

פדוביץ' אישר ש Valor לא תחזור בפרקים חדשים. לטענתו, אף אחת מהסדרות שעלו בעונה זו ועסקו בצבא, אפילו לא אחת, הצליחה. כמו כן, הסיבה שהוא חושב ש Valor לא הצליחה הייתה משום שקהל המעריצים של הרשת לא פונה לסוג הסדות הנ"ל, אך הוא ישמח לעבוד עם היוצרים על פרויקטים אחרים.

למרות שנתוני הרייטינג שלהן מחרידים, פדוביץ' טוען שהעתיד של Jane The Virgin
ו Crazy Ex Girlfriend נראה ורוד (הרשו לי להיות קצת סקפטי שזה המצב לגבי שתיהן).

לטענתו, הסיבה ש Sabrina The Teenage Witch, אשר פותחה להיות בת לוויה של Riverdale עבור רשת ה CW, ובסופו של דבר מצאה את עצמה ב"נטפליקס", היא שהאחרונה הציעה להם חוזה לשנתיים והם לא היו מוכנים לעשות זאת. הוא שלל את התיאוריה שזה קרה בשל ההתנגשות עם פיתוח דרמה אחרת של הרשת בעלת מוטיב דומה, Charmed. 

אין תגובות: