יום ראשון, 28 בינואר 2018

ניתוח: נתוני הרייטינג הבולטים בשבוע הרביעי של שנת 2018 ברשתות הברודקאסט האמריקאיות


ברשת FOX אפשר כבר לקבוע שהדרמה 9-1-1, אשר עלתה לפני מספר שבועות היא הצלחה. אמנם מדובר בהצלחה קצת מעל לבינונית אבל הצלחה. בימים בהם The Good Doctor מניבה 1.7-1.6 נק' מדד ונחשבת לאחת ההצלחות הגדולות ביותר של העונה, אין כמעט ספק ש 9-1-1, אשר בשבוע שעבר הניבה 1.6 נק' מדד ו 6.53 מיליון צופים היא הצלחה. מאז שעלתה לאוויר הסדרה נעה בין 1.5 ל 1.8 ועדיין לא נפלה מתחת לכך. הנתונים משכנעים במיוחד מאז ש The X Filies לא הצליחה בשבוע שעבר להתרומם מעל 1.0 נק' מדד ורק 3.87 מיליון צופים.

ברשת CBS אפשר כבר להביט על נתוני הקומדיות של ערב יום שני ולקבל החלטות. אין כמעט ספק ש Kevin Can Wait ו Man With A Plan יחודשו כמעט ללא בעיה. הנתונים בשבוע שעבר ששתי הקומדיות הניבו (1.3 ו 1.2 נק' מדד בהתאמה) מציבות אותן כמעט ללא בעיה לקבלת עונה נוספת. מכיוון ש 9KJL כבר נחשבת לדי גמורה נותר רק להביט על Superior Donuts. הדרמה הניבה 1.0 נק' מדד ו 5.68 מיליון צופים. למרות שעד לפני מספר שבועות הקומדיה נעה סביב 0.9-0.8 נק' מדד ואז גורלה היה די נחרץ, הרי שהעליה בשני הפרקים האחרונים משאירה אותה "על הגדר". עתידה עדיין לא קבוע ונתוני הפרקים הבאים יהיו מכריעים.

ברשת ה CW היה מעניין שוב להביט על נתוני ערב יום שלישי. ראשית, The Flash הידרדרה ל 0.7 נק' מדד ורק 2.12 מיליון צופים. מדובר בנתונים הגרועים ביותר של הסדרה בעונה זו. רק בפרק הרביעי של העונה הסדרה הניבה 0.7 נק' מדד ואז זה קרה אל מול משחק חשוב מאד. אז הדרמה הניבה גם רק 1.994 מיליון צופים. שווה היה גם להשוות בערב זה את נתוני Black Lightning בעיקר בהשוואה ל The Flash. הסדרה איבדה מעט מאד גובה. נכון, חלה ירידה קטנה ל 0.6 נק' מדד, נתונים ש Legends Of Tomorrow הניבה בימיה הטובים ביותר, אבל במספר הצופים הכללי הירידה בהשוואה ל The Flash הייתה קטנה באופן יחסי ל 1.94 מיליון צופים, בערך כמו היחס בשבוע שעבר בין הסדרות. עדיין מוקדם לקבוע לאיזה כיוון הסדרה תצעד. נתוני הפרקים הבאים יעניקו לנו תמונה טובה יותר.

ברשת ABC הדרמה The Good Doctor התייצבה שבוע שני ברציפות על 1.7 נק' מדד ו 9.61 מיליון צופים והצליחה להשכיח מעט את השבועות בהן הסדרה הסתפקה ב 1.6 נק' מדד. אולי משום שגם השבוע "הרווק" הניבה נתונים יפים של 1.8 נק' מדד. היה יפה גם לראות שהפיילוט של הספין אוף של The Goldbergs הניבה נתונים נאים של 1.7 נק' מדד ו 6.09 מיליון צופים. לאור העובדה שהרשת פסחה על הפיילוט אולי בהנהלת הרשת יחשבו שוב על הנושא, או שבהפקה ינסו, לאור הנתונים, לשווק אותו לרשת אחרת.

ברשת NBC לא היו יותר מדי תזוזות. The Brave, אשר כבר בוטלה הניבה נתונים גרועים של 0.7 נק' מדד ורק 3.40 מיליון צופים. בערב יום שלישי, Game Of Games של אלן איבדה מעט גובה מ 2.2 ל 1.8 נק' מדד וגם Chicago Med איבדה מעט גובה מ 1.5 ל 1.3 נק' מדד. לגבי האחרונה, לאור הנתונים הטובים שהיא הניבה בשבועיים שקדמו לכך עם נתונים של 1.5 ו 1.4 נק' מדד יהיה מאד מעניין גם לאן הדרמה הזאת צועדת בפרקים הבאים. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

THX :)