יום שני, 29 בינואר 2018

שלב סיכום עונה: עונת הקיץ 2017 ברשתות הבידור האמריקאיות. הכישלונות




בכתבה הקודמת עסקתי בהצלחות, בכתבה זו אעסוק בכישלונות (מבחינת נתוני הרייטינג) של עונת הקיץ 2017. אפשר גם לראות ששתיים מהכישלונות כבר בוטלו ולגבי אחת נוספת, נכון לעכשיו לא צפויה לה עונה נוספת.

מייגן קלי - מחלקת החדשות של רשת NBC הייתה צריכה לצפות לזה. ההשקעה הגדולה ביותר של הרשת, אשר השקיעה בה 17 מיליון דולר הפכהלכישלון מהדהד כבר מההתחלה, כאשר שני הצדדים הפוליטיים לא ממש ספרו אותה. הליברלים לא בוטחים בה מאז ימי בחדשות FOX והשמרנים רואים בה אויבת של דולנד טראמפ (ואולי גם בוגדת, אשר מנסה לפנות אל האמצע הפוליטי). גם ראיונות עם ולאדימיר פוטין ואלכס ג'ונס לא הצליחו להשיב לה את יוקרתה. התכנית שלה סיימה את ריצתה בחודש יולי והשדרנית הועברה לתכנית הבוקר בשם Megan Kelly Today. היא אמורה לשוב לעונה נוספת של Sunday Night בעונת האביב הקרובה, אך האם זה באמת יקרה זה לא ברור.

Twin Peaks - רק מבחינת נתוני הרייטינג הסדרה הייתה אסון. עונת ה 18 פרקים הניבה 372 אלף צופים בלבד, אשר שמו אותה אפילו מתחת לתכנית Food Paradises בערוץ הטיולים. רק לשם השוואה "ריי דונובן" הניבה באותו ערב 1.9 מיליון צופים. אך, כפי שכבר ציינתי בכתבה קודמת, החייאת המותג לא התבצעה רק עבור נתוני רייטינג ליניארים עבור Showtime, מכיוון שהרשת בחנה את הצלחתה במספר פלטפורמות ובמנויים. ברשת עדיין ממשיכים להתייחס בחיוב לפרויקט שאישרו.

Boy Bands - במה שאמור להיות כתמרור אזהרה עבור תחרות שירה הרי שתחרות השירה בקיץ 2017 הנושאת את השם הנ"ל הניבה בסך הכל 2.7 מיליון צופים ו 0.6 נק' מדד בקרב צופים בגילאי 49-18. התכנית הניבה בסך הכל במהלך כל ערבי השידור שלה 25 אלף צופים. כישלון ענק.

Will - הסדרה בוטלה לאחר עונה אחת ברשת TNT וזה אמור כבר להצביע על הכישלון הגדול שלה. הסדרה הניבה בסך הכל 697 אלף צופים ו 0.2 נק' מדד. באופן אישי, חבל שבוטלה.

Still Star-Crossed - הסדרה שהוכיחה באופן סופי ששונדה ריימס יכולה לטעות. הסדרה הניבה בסך הכל 1.6 מיליון צופים ו 0.4 נק' מדד בלבד וגם היא בוטלה לאחר עונה אחת קצרה (שבעה פרקים). גם רצועת השידור שלה, הבעיות בהפקה ומספר הפרקים הדל שלה תרמו לבעיה, אבל אי אפשר להתחמק מכך, מדובר בכישלון צורב עבור שונדה ורשת ABC, אבל שונדה כבר עברה ל"נטפליקס" אז מה באמת אכפת לה מכך ? 

אין תגובות: