יום ראשון, 9 ביולי 2017

מבזק: 13 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים ה 4 עד 9 ביולי 2017



עשרת הפרקים האחרונים של Teen Wolf יעלו ב MTV החל מה 30 ביולי 2017.

העונה השנייה של Vice Principals תעלה ב 17 בספטמבר 2017.

רשת FOX מעוניינת להציג פרקי קרוסאובר בין דרמות המוזיקה שלה Empire ו Star. התכנון הוא לשדר את פרקי ה 27 בספטמבר 2017 כיחידה אחת. עדיין מדובר בשלב רעיוני בלבד.

רשת Syfy מפתחת דרמת אימה חדשה בשם Tales For A Halloween Night. הדרמה מבוססת על קומיקס של ג'ון קרפנטר. בחוברות הללו קרפנטר לקח דמויות שונות מהז'אנר והכניס אותם לסיפור אחד.

רשת FX קנתה את הזכויות ל Hue 1968 בכדי להפוך אותו למיני סדרה בת שמונה עד עשרה פרקים. הדרמה תעסוק בנקודת המפנה למעורבות האמריקאית במלחמת וייטנאם. התכנון הוא להתחיל בצילומים באסיה עד סוף השנה.

בסדרה Bull, השחקנית ג'יל פלינט (The Night Shift) חוזרת לפרק הפתיחה של העונה השנייה בתור עורכת הדין דיאנה לינדזי.

בסדרה The Oath, השחקנית קתרינה לואו (ניסה אל גול בסדרה Arrow, כמו כן כיכבה בסדרה Training Day וכן בסדרה "ספרטאקוס") מצטרפת לסדרה כחלק מהקאסט הראשי. הסדרה מתקיימת בעולם של כנופיות, אשר מורכב מקציני משטרה. לואו תגלם את דמותה של השוטרת קארן ביץ', השוטרת היחידה ביחידת הכנופיות של משטרת רייבן. לואו מעורבת ברומן אסור עם חבר בכנופיה מתחרה.

בסדרה Misfits, נוספו שני שחקנים לקאסט  של הסדרה. דייב פולי (Dr.Ken) וצ'ארלי סאקסטון (Hung). פולי יגלם את דמותו של בארני, נהג חנון אשר לובש בגדים משנות התשעים ואשר משדר תחושה של "נואש". סאקסטון יגלם את דמותו של סימון, חכם ומוזר, אשר כל הזמן עונה על ידי שותפיו לחדר ויש לו בעיה להתחבר עם הלא יוצלחים האחרים במקום של עבודות השירות.

בסדרה The Excorcist, השחקן ג'ון צ'ו מצטרף לעונה השנייה בתור אנדרו קים פסיכיאטר ילדים, אשר מפעיל בית עבור חמישה ילדים בסיכון על אי מבודד ליד סיאטל. כאשר אחד הילדים הופך למטרה על ידי אחד מהיצורים החזקים, שני המרים נוהרים לשם ושמים את עצמם במסלול התנגשות עם הגיהנום.

בסדרה Supergirl, השחקנית אריקה דוארנס (Smallville, Saving Hope) מצטרפת לסדרה בתור אלורה. מדובר בתפקיד שלורה בנאטיני גילמה בעונה הראשונה. כלומר, מדובר בליהוק מחדש של הדמות. מדובר בתפקיד אורחת מתמשך בעונה השלישית של הסדרה. על פי דיווחים של ההפקה, הסיבה לליהוק מחדש הוא בעיית לוח הזמנים של לורה וההתחייבויות הקודמות שלה.

בסדרה Game Of Thrones, למרות שמספר הפרקים בכל עונה קוצר לשתי העונות האחרונות שלה ל 7 ו 6, הרי שבכל מה שקשור לעונה השמינית והאחרונה, מקבלים דיווחים שכל פרק יהיה בן 80 דקות. כלומר, כמעט באורך של סרט טלוויזיה. בכל מקרה, פרק סיום העונה השביעית אמור להיות בן 82 דקות בכל מקרה.

בסדרה Once Upon A Time ליהקו מספר שחקניות לעונה השביעית שלה (בתמונות): דניאלה רמירז (Devious Maids), גבריאל אנואר (Burn Notice) לוהקו כחלק מהקאסט הראשי. מקאיה קוקס (Chicago Med), רוז ריינולדס (Wasted) ואדלייד קיין (Reign) לוהקו לתפקידי אורחות מתמשכות. אין מידע נוסף על הדמויות שהן יגלמו.

בסדרה Luke Cage, השחקנים מוסטפה שאקיר וגבריאלה דניס לוהקו לעונה השנייה. שאקיר לוהק כג'ון מקלוור, מנהיג מלידה, אשר מרוכז בנקמה. האזור: הארלם. דניס תגלם את דמותה של טילדה ג'ונסון, רופאה מבריקה עם היסטוריה מורכבת בהארלם. לא משנה כמה שהיא מנסה להתחמק מהצרות, הן מוצאות אותה כל הזמן. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

THX