יום ראשון, 7 בפברואר 2016

ניתוח: נתוני רייטינג בולטים בחמש רשתות הברודקאסט האמריקאיות בשנת 2016, שבוע חמישי


ברשת CBS המספרים חזרו לנתונים הרגילים שלהם. הסדרה Supergirl חזרה להניב 1.5 נק' מדד בלבד, לאחר שבשבועות הקודמים היא נעה סביב 1.9-1.8 נק' מדד, אם כי קשה לי להאמין שזו הסיבה האמיתית, יכול מאד להיות שהסיבה לכך הייתה ש Scorpion לא שודרה אחריה. גם נתוני ערב יום חמישי נשארו כמעט ללא שינוי, כאשר Angel From Hell נותרה על 1.4 נק' מדד, אם כי לאור מצב הרשת יכול מאד להיות שהנתונים הגרועים שלה יספיקו. עצוב, אבל אפשרי. רק Life In Pieces קפצה ל 2.2 נק' מדד, לאחר ששני הפרקים הקודמים שלה נעו סביב 2.0 נק' מדד. גם Code Black חזרה לנתונים הרגילים שלה (1.2 נק' מדד) וכך גם הקומדיות של יום רביעי, "מייק ומולי" ו"מרוששות", אשר הניבו 1.6 נק' מדד. 

ברשת FOX היחס שבין "תיקים באפילה" ל"לוציפר" נשאר על כנו. לאחר הירידה הצפויה בפרק השני של העונה ("תיקים באפילה" נמצאת בפרק השלישי שלה, אבל בשבוע השני שלה), כאשר הנתונים של שתיהן טובים עם 2.7 ו 2.0 נק' מדד בהתאמה. עד כה, "לוציפר" היא הפתעה לטובה בנתוני הרייטינג, לפחות עד עתה, מעניין יהיה לעקוב היכן הירידה בנתוני הרייטינג תיעצר. בערב יום שלישי, עושה רושם שהקומדיות הכושלות של הערב, Grandfathered ו The Grinder מושכות גם את "ברוקלין 9-9" למטה (1.0 נק' מדד). ניתן גם לקבוע של New Girl עדיין יש עתיד, אך The Grinder כבר רואה את הסוף, בוודאי לפי נתוני השבוע שעבר (0.6 נק' מדד). ביום רביעי, עושה רושם שהמעבר של Hell's Kitchen היה נכון, כאשר הסדרה הניבה נתונים טובים יותר מאלו של Second Chance, הנתונים עמדו על 1.5 נק' מדד לעומת Second Chance, אשר הניבה 1.0 נק' מדד בפרק האחרון שלה, אשר שודר בערב יום רביעי. 

ברשת NBC החדשות המפתיעות הגיעו דווקא לאחר חידוש סדרה. הסדרה Shades Of Blue של ג'ניפר לופז קיבלה הודעת חידוש דווקא לאחר שנתוני הרייטינג שלה צנחו בשבוע שעבר מ 1.3 ל 1.1 נק' מדד. הסדרה You Me And The Apocalypse מתבררת כבר בפרק השני שלה ככישלון גדול, כאשר היא הניבה 0.9 נק' מדד בלבד, ושוב ל The Blacklist אין כמעט עזרה בערב יום חמישי. החדשות החיוביות מגיעות מצד המותג של Chicago, ובמיוחד של סדרת המשטרה אשר זרחה בשבוע שעבר עם 1.7 נק' מדד. ביחס לנתוני הסדרות של כל רשתות הברודקאסט בשעה עשר, מדובר בנתונים טובים מאד. בערב יום שני, Superstore ממשיכה לאבד גובה כאשר היא ירדה מ 1.5 ל 1.4 נק' מדד, אולי זו התחלה של הסוף גם עבורה, נצטרך להמתין לנתוני הפרקים הבאים בכדי להיות חכמים יותר. 

ברשת ה CW ברשת מתחילים להבין ש Legends of Tomorrow היא כבר לא הצלחה גדולה. הירידה בשבוע השלישי של הסדרה ל 0.9 נק' מדד בלבד מוכיחה לרשת שלא כל סדרת קומיקס תהיה הצלחה, בדיוק כפי ש iZombie מוכיחה מדי שבוע. הבעיה הגדולה של הסדרה היא שהיא יקרה מאד, גם בשל הכוכבים וגם בשל האפקטים שלה, כך שגם נתונים טובים כפי שהיא מניבה כרגע זה עדיין לא ערובה לקבלת עונה נוספת. מצד שני, The 100 ממשיכה לשמור על יציבות, כאשר הניבה בשבוע שלה 0.6 נק מדד, בדיוק כמו בשבוע שעבר. שאר סדרות הרשת מניבות נתונים דומים לממוצע שלהן, כולל Supernatural, אשר הניבה בשבוע שעבר 0.7 נק' מדד ועצרה את הירידה בנתוני הרייטינג שלה (בארבעת הפרקים האחרונים היא ירדה מ 0.85 ל 0.74, ל 0.72 ואז ל 0.7 נק' מדד).

ברשת ABC, עושה רושם ש Agenct Cater בדרך לביטול. הסדרה, במקום לעלות בנתוני הרייטינג הלא מחמיאים בשלשת פרקי העונה הראשונים, אשר הניבו 0.9 נק' מדד, ירדה ל 0.8 נק' מדד. הנתונים הללו מצביעים על כך שעונה נוספת הסדרה, ככל הנראה לא תראה, אם כי גם במקרה שלה, כמו במקרה של The Blacklist של רשת NBC, היא לא זוכה לסיוע, כאשר גם המעבר של "החבובות" לשעה שמונה וחצי (לפני Agent Carter) התברר ככישלון, כאשר הסדרה הניבה 0.9 נק' מדד בלבד. סדרות נוספות של הרשת שנראות בצרה הן: Galavant, אשר סיימה את העונה עם 0.6 נק' מדד בלבד. וכן,  American Crime, אשר הניבה בשבוע שעבר 0.8 נק מדד. מצד שני, קשה להאמין שברשת יוותרו על כולן בבת אחת. אז, מי לדעתכם צריכה להינצל ? 

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

Agenct Cater גם בשל העובדה שהיא רק פילר בהפסקות של ש.י.ל.ד
תודה...

אנונימי אמר/ה...

חבל. העונה הראשונה של Agenct Cater היתה כיפית.

Gilad אמר/ה...

העונה השנייה של Agenct Cater נהדרת! סדרת קומיקס מהוקצעת וחבדרת עם שחקנים חינניים. מקווה שלא תבוטל.