יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

חדשות קולנוע: התכנית של "מארוול" ו"סוני" ל"ריבוט" של ספיידרמן



בשעה שנושא הפריצה ל"סוני" הסתיים, לפחות לזמן הקרוב, אינפורמציה נוספת מתחילה לזרום מ"אימיילים" ומסמכים שונים מהאולפנים. בנקודה זו, כולם יודעים ש"מארוול" עבדו בצורה חזקה בכדי להגיע להסכם עם "סוני" מתוך מטרה להביא את דמותו של ספיידרמן לסרט Captain America: Civil War. ההסכם לא יצא לפועל, אך פרטים נוספים הודלפו לגבי הכוונות כיצד הם רצו שזה ייצא לפועל ועל הכוונות לבצע ריבוט ל The Amazing Spider-Man, כוונות אשר היו גורמות לעבודה בצורה הדוקה בין סוני ל"מארוול". ההדלפה הגדולה ביותר הייתה שב"סוני" היו מוכנים ל"ריבוט" של המותג גם ללא אנדרו גארפילד, הכוכב הראשי בתפקיד ספיידרמן.

חלק מהמידע החדש מאשר וגם סותר חלק מהמידע הישן שהתקבל בנידון. חלק מהספקולציות גורסות שחלק מהמידע נוצר כדיסאינפורמציה על ידי בלוגרים שונים, אשר רצו ליצור לעצמם תהודה בעקבות הפריצה ל"סוני" ועל ידי יצירת כותרות "בלעדיות". השערה זו לא הוכחה עדיין.

המידע החדש גורס שהמשך הסיפור של The Amazing Spider-Man יוצג בסרט Captain America: Civil War, ובו פיטר פארקר יגלה את זהותו האמיתית לעולם. למרות שאושר ביותר מ 98% שבסרט Captain America 3 לא תופיע דמותו של ספיידרמן ובמקום זאת יעסקו ב"חייל החורף", עדיין קיים סיכוי ש"סוני" ימשיכו עם הרעיון שזהותו של פיטר פארקר ידועה לעולם, ובכך ימשכו דמויות רשעות שירצו לעשות משהו בנידון. יכול מאד להיות שהרעיון יוצג כבר בסרט The Sinister Six, ויראה כיצד זה יכול היה לעבוד בסרט Captain America: Civil War.

אם ספיידרמן היה מופיע בסופו של דבר ב  Captain America: Civil War (ובסיכוי קטן מאד, עדיין יש אפשרות שכזאת), "סוני" היו ממנים רבע מהעלויות של הסרט. "מארוול" היו ממנים רבע מהעלויות של הריבוט ל The Amazing Spider-Man, שהיה אמור להופיע בקולנוע ביולי 2017. כמו כן, זה היה מבטיח את השתתפות הדמות של ספיידרמן גם בסרט Avengers: Infinity War Part 1 בשנת 2018 ובשנת 2019 היה יוצא הסרט השני בריבוט של "ספיידרמן".

"סוני" רצתה אישור מלא על התחפושת של "ספיידרמן" כמו גם על התסריט והליהוק ובמיוחד: שחקן ראשי אחר, אשר היה אמור להופיע בטרילוגיה החדשה. ההסכם היה פותח דלת להסכמים נוספים בין "מארוול" ו"סוני", כאשר לשני האולפנים הייתה "מילה" כיצד הסרטים היו יוצאים לפועל. התכנון היה שקווין פייג' היה אמור להפיק את הריבוט, כאשר ל"מארוול" היה שליטה על המחליפים שלו במידה והיה מחליט לעזוב. אבי ארד ומאט טולמאק, המפיקים של המותג הנוכחי של The Amazing Spider-Man, היו נשארים כמפיקים בפועל. זה היה חייב להיות מוסכם מראש בין שני האולפנים שדרו גודרארד יכתוב ויביים אחד מהסרטים (הוא כבר יחזיק בהגה עבור "סוני בסרט The Sinister Six וגם יועץ עבור Daredevil של "מארוול" ב"נטפליקס").

המסמך האחרון שופך אור גם על הצד העסקי. אם "מארוול" היו מפספסים את אחד מהימים בהם היו צריכים להוציא את הסרטים (בגלל עיכוב כלשהו), "סוני" היו משלמים 100 מיליון דולר כדמי נזיקין וההסכם היה מופסק לאלתר. ל"סוני" היה רק שלש שנים ותשעה חודשים בכדי להתחיל את ההפקה של הריבוט ל"ספיידרמן", אבל Captain America: Civil War היה גורם לשינוי הזמנים. "סוני" גם ביקשו גישה ל"דיסני" (בכל מה שקשר לסרטי "ספיידרמן") בכדי שתהיה להם גישה לערוצי טלוויזיה שבבעלותם, הפארקים שלהם ועוד...ההסכם בין "מארוול" ו"סוני" היה אמור להיות מוצג באירוע עיתונאי ויחצני נוצץ בזמן שהיה מוסכם על שניהם.

הפרטים הללו מגיעים מתוך האולפנים ונאמר שהתכנית נוצרה לאחר שיחות ארוכות בין "מארוול" ו"סוני". זו לא הייתה ה"טיוטה" הסופית. למרות שנכון לעכשיו נודע כי השיחות בין השתיים הופסקו לא יצאה הודעה רשמית בנידון על ידי אחד מהצדדים. יכול מאד להיות שהסכם דומה ייצא לפועל בשלב כלשהו, הייתם מעוניינים בכך ? .

אין תגובות: