יום שבת, 19 במאי 2012

פרסום: מידע על מאחורי הקלעים של פרק סיום העונה השמינית של Grey's Antomy (זהירות ספויילרים)



כל מי שראה את פרק סיום העונה השמינית של הסדרה "האנטומיה של גריי" בוודאי נדהם לגלות שדווקא דמותה של לקסי הייתה זו שחוסלה. מדובר בהלם גדול מאד למעריצי הסדרה, אשר כביכול לא ראו זאת מגיע. צר לי להגיד לכם, אבל בארה"ב ידעו זאת כבר לפני מספר חודשים, אך פשוט לא העניקו לכך הד תיקשורתי, ככל הנראה בשל העובדה ששונדה ריימס, יוצרת הסדרה, בקשה לשמור זאת בסוד.

על פי הידיעה, שיילר לי, שהחוזה שלה אמור היה להסתיים בתום העונה עם שאר השחקנים כמו אלן פומפאו, פטריק דמפסי והאחרים, שחקנים שבסופו של דבר חתמו על חוזה חדש, בניגוד אליהם שיילר הודיעה בצורה מפורשת כבר לפני מספר חודשים לשונדה ריימס, שהיא לא חוזרת לעונה נוספת והנושא סגור, אין טעם לנסות לשכנע אותה.

כאשר שונדה התיישבה לכתוב את פרק סיום העונה היא ידעה 2 דברים בבירור: הדמות של לקסי לא תחזור אי פעם לסדרה. כמו כן, ידעה שונדה, שגם קים ריבר (ד"ר אלטמן) לא תשוב וזאת לאחר שיחה מראש עם השחקנית. כך, שכל סיפור התרסקות המטוס וגורל שאר הדמויות שנותרו ביער (מרדית', דרק, אריזונה וכריסטינה) בסופו של דבר היה תלוי רק בחתימה של השחקנים על החוזה החדש. ברגע שהשחקנים חתמו על החוזה החדש התסריט השתנה.

העובדה שריימס לא מגלה בראיונות את הסיבה לכך ששיילר לי רצתה להפסיק את עבודתה בסדרה ולא להמשיך, למרות שהדמות של לקסי היא אחת האהובות על מעריצי הסדרה, ואפילו שונדה הודתה שהיא רצתה שבסופו של דבר מארק ולקסי יהיו ביחד (נשואים + ילדים) מחזירה שוב את הסיפורים על האווירה העכורה בתוך ההפקה בין השחקנים ליוצרת, כאשר מספר רב של שחקנים הביעו בפירוש את שאת נפשם מכך ששונדה היא, למעשה, דיקטטורית. זו הסיבה ש טי אר נייט (ג'ורג') עזב את הסדרה ולכך שפטריק דמפסי טען יותר מפעם אחת שהוא מעוניין לעזוב את הסדרה.

מעניין גם לקרוא את ההודעה של שונדה ריימס לגבי עזיבתה של קים ריבר. שונדה טוענת שקים, שהאופציה על החוזה שלה הסתיימה בתום העונה, החליטה שהיא מעוניינת בחופשה. ובמילים אחרות, גם היא רצתה לעזוב. ההודעה הנ"ל מחזקת את הטענה ליחסים העכורים. קשה לראות כיצד השחקנית עוזבת את הסדרה לאחר שבסדרות קודמות שלה היא שרדה יותר: ב"משמרת שלישית" היא שרדה 6 עונות וב 24 היא שרדה 3 עונות. ההודעה לא נשמעת הגיונית מאחר ופרויקטים קודמים שלה לא כל כך הצליחו עם סדרות כגון: The Nine ו Lipstick Jungle, ועכשיו, כשהיא נמצאת בסדרה מצליחה היא רוצה לעזוב ? תירוץ לא הגיוני בעליל.

3 תגובות:

אלעד אמר/ה...

רוברט נאפר ואלונה טל ישחקו תפקידים ראשיים ב"cult"?

אנונימי אמר/ה...

מה אתה חושב על הפרק?
שונדה אמרה שכנראה שלקסי לא תהיה המתה היחידה. מי לדעתך ימות?

מעריצה שרופה אמר/ה...

זה היה פשוט נוראי לראות את לקסי גוססת ומתה עם עיניים פתוחות מתחת למטוס כשהיא אומרת ״ נועדנו להיות....״ אני לא ציפיתי את זה בא ואני לא מאמינה שקים ריבר (טדי אלטמן) לא תהיה בעונה התשיעית וגם הפרידה של כריסטינה ואואן הייתה לא צפויה בהחלט אז אני מצפה לידיעות חדשות ושמארק ומרדתי ודרק וכריסטינה ואריזונה כולם יישארו בחיים ושימצאו אותם כבר!!!
נ.ב מסכנה כריסטינה היא רעבה ולמרדית היה רק מסטיק