יום ראשון, 6 במאי 2012

6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על... ג'ניפר אניסטון.



השחקנית (ובעיקר הדוגמנית) המדהימה שמסרבת להזדקן, זכתה השנה בכוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד ולכבוד זאת, מגיע לה פינה משלה.

1. הוריה הם שני שחקנים. אביה אף הופיע בהופעות אורחות בסדרות כמד מן ובנות גילמור. כמו כן, הסנדק שלה, טלי סוואלס, היה שחקן גם כן שזכה באמי ובפרס גלובוס הזהב ואף היה מועמד לפרס האוסקר. מעניין למה היא הלכה להיות שחקנית...

2. אביה של השחקנית המוכשרת הוא יווני מהאי כריתים, בעוד אמה נולדה בניו יורק. סבה הגיע מאיטליה בעוד סבתה מצד אמה היא סקוטית, אירית, ומעט יוונית גם כן. להסביר לאנשים מה המוצא של אניסטון לא משימה כזו פשוטה, ככל הנראה.

3. בשנת 1994, אניסטון עמדה בפני צומת דרכים משמעותית בחייה- הוצעו לה שני תפקידים: מצד אחד, תפקידה של רייצ'ל (בהתחלה התפקיד של מוניקה, אבל בסופו של דבר, קורטני קוקס הלכה אל התפקיד הזה) ב"חברים" ומן הצד השני, משתתפת בפאנל של Saturday Night Live. תחשבו מה היה קורה לו הייתה בוחרת באפשרות השנייה...

4. ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס(מוניקה) הן החברות הכי טובות (על אף שלאחרונה, הצהובונים בהוליווד מדווחים על קרע בין השתיים). ראייה לכך היא, שקורטני מינתה אותה להיות הסנדקית של בנה. ניתן גם להצביע על כך שבשתי הסדרות שקורטני ניסתה לככב בהן לאחר חברים, אם זה Dirt ואם זה Cougar Town, אניסטון באה לתפקיד אורחת. אגב, בסדרה, דמותה של קוקס, הינה הסנדקית של דמותה של אניסטון.

5. בהתחלה, דמותה של אניסטון, רייצ'ל, בסדרה "חברים", הייתה אמורה להיות עם צ'נדלר ולא עם רוס, כפי שקרה (כצפוי) בסוף הסדרה.

6. רייצ'ל מחברים היא היחידה שנישקה את כל הדמויות בחבורה, כולל את מוניקה ופיבי(קורטני קוקס וליסה קודרו). חמשת חברי הקאסט האחרים ברי מזל כל כך...


הערה: מדובר בפינה של שקד, קורא נאמן של הבלוג.

4 תגובות:

אלעד אמר/ה...

מתי רייצ'ל נשקה את צ'נדלר?

אנונימי אמר/ה...

לקורטני קוקס יש בת ולא בן

שקד אמר/ה...

צ'נדלר ורייצ'ל התנשקו שלוש פעמים-בתחילת העונה החמישית, בעונה השלישית ופעם נוספת שאינני זוכר.

Unknown אמר/ה...

הציעו לה להשתתף בסאטרדיי נייט לייב? לא שמעתי על זה. היא לא כזו מצחיקה. מי זוכר בכלל את הסרטים שעשתה? כולם גם ככה נמצאים בסרטים לצפייה ישירה וזהו.