יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

פינת מענה לקוראים, והשבוע: צ'אק2x, ביקורת על הניתוח שלי של הקומדיות החדשות, יומני הערפד, ספרטאקוס, קוגר-טאון והרייטינג שלה, שני גברים וחצי ועוד...

אחד הקוראים הביע דעה לגבי בעיית הרייטינג של צ'אק ו The Event:
תודה על המענה המפורט לגבי הסדרות של NBC שכמה שהרשת הזו מהווה מושא ללעג (ראה הקליפ הזדוני של ג'ימי קימל על רשימת הכשלונות של NBC) אני צופה בה באופן קבוע בהנאה רבה...לדעתי האיוונט מכשיל את צ'אק ולא להיפך, כי ראינו שבשידור החי (והמאוד מרענן וכיפי) של רוק 30 הרייטינג עלה עוד בסדרה שלפניה, קומיוניטי, כך שלפעמים מגנט הרייטינג עובד לא בסדר כרונולוגי (סדרה מובילה לסדרה) אלא להיפך. כך שכשלון האיוונט (ציפיות גדולות שנכזבו בצדק) גרמו לירידה של צ'אק.




תגובה:
לצערי אני לא מסכים. צ'אק לא מכשילה את The Event וגם לא ההפך. לצ'אק יש קהל מעריצים די קבוע ורואים זאת על פי נתוני הסדרה השנה. גם אם תהיה ירידה היא לא תהיה משמעותית. הבעיה היא של The Event שמאבדת קהל שכבר הגיע לצפות בה. אבל, היא מכאיבה רק לעצמה. ברור שהיה עדיף אם הסדרה הייתה מצליחה יותר אבל נכון לעכשיו, היא לא משפיעה על הנתונים של צ'אק.

הושמעה ביקורת על הניתוח שלי של הקומדיות החדשות:
ברור שמראה זה לא לגמרי חסר משמעות בסדרת טלוויזיה, אחרי הכל אתה מסתכל על הדמויות ולא רק שומע, אבל ממש נאמס מהחשיבות המוגזמת שאתה מייחס למראה, ובמיוחד של נשים. כואב לך תוכן סביר עם שחקנים שמנים ותוכן רע עם שחקניות יפות אתה ממליץ לראות כמה פרקים, סתם בשביל להתסכל על הכוסיות. בתור אחד שאוהב סדרות טובות (ואני הרבה פעמים מסכים עם הדעות שלך) אני מתפלא שמראה כל כך חשוב לך. כמה רדוד אפשר להיות?



תגובה:
קודם כל, אין לי בעיה לקבל ביקורת, הבעיה שלי היא שלא קוראים את הניתוחים שלי עד הסוף או שלא מבינים אותם נכון. לגבי הבעיה שיש לי עם Mike & Molly. (הסדרה עם האנשים השמנים) כבר עתה ציינתי שארבעת הפרקים הראשונים של העונה היו טובים, רק הזכרתי שאני לא יודע כמה זמן אוכל להביט על זוג שביחד ככל הנראה מגיע ל 250 ק"ג מתמזמז. כמו כן, ציינתי שניתן לראות את הסדרה כי התסריט טוב. אבל ברגע שהתסריט יתחיל לאבד מהחדות שלו אי אפשר יהיה לראות אותה בכלל.
לגבי העובדה שאני מעדיף סדרות עם נשים יפות, הכוונה היא לקומדיה Better With You, המסקנה שלי הייתה שרק אם אין לצופים משהו אחר לראות ניתן לצפות בה, משום שהתסריט שלה לא כל כך טוב. כמו כן, הדגשתי שלא התלהבתי ממנה כל כך.
אז, נא לקרוא את הניתוחים שלי עד הסוף ואז להגיב.
אה כן, אני חושב שזה אנושי לרצות לראות אנשים יפים על המסך. אני לא אומר שאין מקום לסדרות עם אנשים פחות מושכים, אבל זה בהחלט אלמנט שצופים רבים שמים לב אליו. למה אתם חושבים שכמעט בכל סדרות הנוער מראים יפים ויפות ?

יואב שאל מספר שאלות על השחקנים הראשיים של הסדרה The Vampire Diaries :
1. אתה יודע אם דיימון ואליינה הולכים להיות ביחד ?
2. וגם קראתי שאיאן ונינה ביחד במציאות אתה יודע אם זה נכון?
3. גם קראתי שפול נשוי זה נכון ?



תגובה:
1. על פי מה שקווין וילאמסון, האיש מאחורי הסדרה, גורס, דיימון ואלנה לא עומדים להיות ביחד, לפחות לא בעתיד הקרוב, משום שדיימון עדיין לא ראוי לה.
2. כן, השניים בני זוג. הם החלו לצאת משנת 2009.
3. לא, פול לא נשוי. הייתה ידיעה בחודש מאי שהוא כביכול נישא לשחקנית טורי דה ויטו, ידיעה שהתבססה על דבריו של פול, אבל הידיעה התבררה כהלצה מצידו, השניים לא נישאו.

הועלתה תהיה לגבי העמדה של השחקן הראשי בעונה השנייה של הסדרה ספרטאקוס:
שמעתי שפנו לוונתוורת' מילר בקשר לתפקיד של ספרטאקוס.
הוא הסכים לתפקיד או לא? או שאין לך מידע על הנושא הזה?



תגובה:
על פי מה ששמעתי התפקיד אכן הוצע למילר והוא הביע את הסכמתו לשחק בסדרה, בעיקר משום שהוא לא עשה כמעט דבר מהרגע ש Prison Break בוטלה, אבל העניינים עדיין לא נכנסו להילוך גבוה. ככל הנראה עדיין מתנהלים מגעים בין שני הצדדים אבל אין עדיין סיכום סופי.

שאלה נוספת נשאלה לגבי הרייטינג של קוגאר-טאון:
קשה לי להבין למה קוגר טאון משובצת בנתונים טובים- אמנם הרייטינג אולי יפה, אבל ההצבעה ברגליים של הצופים כל כך ברורה: מודרן פמילי שמשודרת לפניה מקבלת כמעט 5 נק' מדד שזה המון, וכמעט אין פרסומות בין מודרן פמילי לקוגר טאון, מתוך רצון שהצופים ימשכו לצפות, והנה צניחה של כמעט שתי נקודות מדד ובריחה המונית של 4 (!)מליון צופים. מה זה זה? זו הצבעת חוסר אמון גמורה.



תגובה:
נכון. יש הבדל בין הנתונים של Modern Family ל Cougar Town אבל ניתן לסכם זאת כך: הנתונים של Modern Family מעולים ואילו של Cougar Town רק טובים. אם הייתי מחלק את הקטגוריות אחרת ומוסיף את קטגוריית "נתונים מעולים" זה היה נראה אחרת, אבל אני מתייחס לנתונים שלה כנתונים טובים משום שהם מספיק טובים לגרום לה לקבל עונה נוספת.

נשאלה שאלה לגבי שידור הסדרות צ'אק ו The Event במהלך חודש דצמבר:
SOS
D1D1 דחוף!!
בבקשה תענה בהקדם אם יש לך תשובה!!
מופצת שמועה ברשת שNBC לא מתכוונת להעלות את צ'אק כל דצמבר!! האם זה נכון ולמה לכל הרוחות??!!



תגובה:
אני לא יודע אם יצא לך לראות את הידיעה שפרסמתי יום למחרת שפירסמת את שאלתך, אבל כן, הסדרות הללו לא ישודרו במהלך חודש דצמבר. להלן הלינק לידיעה:
http://tvbyd1d1.blogspot.com/2010/10/event_21.html


נשאלה שאלה לגבי הסדרה 2 דברים וחצי:
יש לך מושג אם תהיה לשני גברים וחצי עונה 9?



תגובה:
הודעה רשמית לא יצאה, אבל על פי הנתונים שלה ועל פי העובדה שצ'ארלי שין חתם בתחילת העונה חוזה עם הרשת לשנתיים, אני לא רואה סיבה שזה לא יקרה.

ולבסוף, שאלה על סדרה חדשה:
יש לך מושג מתי עולה הסדרה Perfect Couples של nbc?



תגובה:
על פי מה שידוע כרגע אין לסדרה תאריך עלייה לשידור. לאחר שברשת העניקו לכל כך הרבה סדרות שלה עונה מלאה, קיימת בעיה של לוח זמנים. ראו התייחסות שלי לכך בניתוח שלי של הלוח החדש של רשת NBC עד תום העונה. להלן הלינק לידיעה :
http://tvbyd1d1.blogspot.com/2010/10/nbc_21.html

לסיום, 2 הודעות:
1. לכל המעוניינים, מחר אני מפרסם את לוח ההערכות שלי לגבי חידוש הסדרות לעונה נוספת.
2. בשבוע הבא אפרסם סיכומי עונה של 4 סדרות: העונה ה 9 של סמולוויל, העונה הראשונה של The Vampire Diaries, העונה השנייה של Fringe והעונה החמישית של Supernatural כך שיש למה לחכות.


Share on Facebook

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על המענה לשאלות

אנונימי אמר/ה...

תודה אחי,יש מצב שאתה משיג לי ספוילרים לסאות פארק