יום שני, 18 באוקטובר 2010

ביקורת: Running Wilde – עונה ראשונה, פרקים 4-1: סדרה ללא עתיד.


יש לי וידוי קטן. אחת השחקניות שאהבתי מאד בצעירותי הייתה קארי ראסל. בפעם הראשונה שראיתי אותה זה היה בסדרת הנוער הכושלת שנקראת "מליבו" (בה כיכבה גם כריזמה קארפנטר, אשר גילמה את קורדיליה צ'ייס בסדרות "באפי ציידת הערפדים" ו"אנג'ל"), אבל את עיקר תשומת הלב שלי היא שבתה בסדרה "פליסיטי". נכון, מדובר בסדרה שפנתה בעיקר לנשים, אבל היה בה משהו מיוחד וראסל שיחקה שם בצורה נהדרת.
לאחר שהסדרה הסתיימה ראסל יצאה ל"תקופת צינון" בה נעלמה מהמסכים. בשנים האחרונות היא חזרה לסרטים כגון "משימה בלתי אפשרית 4", והשנה היא זכתה לתפקיד ראשי בקומדיה הכושלת של רשת FOX.
הסדרה עוסקת בגבר עשיר בשם סטיב ווילד, בגילומו של וויל ארנט, אשר אהב את אמי (ראסל), אישה אשר פעילה למען איכות הסביבה. שנים לאחר שהשניים היו זוג בתור נערים, השניים חוברים מחדש כאשר אמי מגיעה לגור בביתו יחד עם בתה. סטיב מנסה להרשים אותה בעוד שהיא מנסה לגרום לו להיות יותר אדם טוב יותר.
חבל לי על ראסל, משום שהסדרה לא תזכה לראות עונה שנייה, הנתונים שלה ממש מחרידים עבור רשת FOX והבעיה הגדולה היא שהנתונים שלה צונחים משבוע לשבוע, ואנחנו רק בשבוע הרביעי של הסדרה.
אין בכלל ספק שמדובר בשחקנים מהשורה הראשונה (ארנט וראסל) והרעיון נחמד, אבל לצערי התסריט ברמה נמוכה מאד. ולכן נשאלת השאלה, עד כמה הם יוכלו להחזיק את הסדרה ? מסתבר שלא להרבה זמן, משום שהצופים זונחים אותה מהר מאד.
אז, לראות או לראות ?
בשביל ראסל וברנט שווה לראות מספר פרקים, אבל לאורך זמן זה לא מספיק והשאלה שנשאלת היא, מתי רשת FOX תוריד אותה מהמסכים ? לא מדובר בשאלה האם רשת FOX תוריד אותה מהמסכים, אלא מתי. לכן, לא, לא כדאי לראות.

Share on Facebook

אין תגובות: