יום שבת, 30 באוקטובר 2010

פרסום: צ'אק עומדת לנצח בתחרות נוספת.


בימים האחרונים מתנהל מבצע ברשת: איזו סדרה אמורה לקבל את כתבת השער של המגזין האמריקאי TV Guide, כאשר המנצחת אכן תזכה לכתבת שער. לאחר כמעט כשבוע של הצבעות ברשת מתברר שצ'אק נמצאת במקום הראשון ו Supernatural במקום השני. סמולוויל מגיעה שלישית, במקום הרביעי Castle, בחמישי Bones ובשישי How I Met Your Mother. אין ספק שזכייה בתחרות זאת תהיה אינדיקציה נוספת לרשת NBC שכדאי לה להחזיר את הסדרה לעונה נוספת. כמו כן, מעריצי צ'אק שוב מוכיחים שבכל מה שקשור לקמפיינים הם עדיין מספר אחד ברשת.

Share on Facebook

7 תגובות:

Unknown אמר/ה...

איפה אפשר להצביע??

אנונימי אמר/ה...

באתר הרשמי של צ'אק בnbc.
גם אני הצבעתי, לא חשבתי שבאמת יצא מזה משהו.
בכל אופן, נחמד ביותר.

טלי אמר/ה...

באמת מגיע להם

וגםשאלה שלא קשורה
אתה היית כותב הרבה על העונה השלישית של כמעט מלאכים למה הפסקת?

Unknown אמר/ה...

ואם אני רוצה להצביע לעל טבעי?
טלי אני מצטער ועם כל הכבוד, אני מפסיק להיכנס לבלוג הזה במידה ויהיו פה כתבות על סדרות כמו כמעט מלאכים...

אנונימי אמר/ה...

אני אחת המעריצות הגדולות של צ'אק שמרכזת מעגל של באזז ברשת סביב זאק וצ'אק. אני רוצה לשתף אתכם, חבריי לבלוג בחוויה לא נעימה שחוויתי: לזאק לויי יש מנהלת שמנהלת לו את כל ענייני האינטרנט. בסוף שבוע זה נערך מצוד אחרי מעריצים שמחזיקים תמונות (שלפחות אצלי הושגו באופן הכי חוקי שיש) של זאק שלא מוצא חן בעיניו שמופצות ברשת. למשל שלו כתינוק או עם המשפחה וכו'. המנהלת האגרסיבית פנתה אליי ואל חבריי באיומים, וזה אחרי שכאבו לנו האצבעות מרוב הצבעות ל-POLL ש D1D1 דיבר עליו, ואגב, יש עוד אחד של מגזין פיפל. אחרי מאמצים וזמן וחולצות שקנינו קיבלנו את ה-SH*T הזה, סליחה על המילה. האם זאק חשב אי פעם להודות לנו על המאמצים והזמן שהקדשנו לו ולקידום הקריירה שלו? את כל זה כתבתי בהקשר של הפוסט, מקווה שאין לכם התנגדות לזה...

אנונימי אמר/ה...

אני חושב שאת לא יכולה להפנות את הכעס על המנהלת לזאק עצמו. לא תמיד המנהל פועל לפי רצונו של הכוכב, או בצורה שהוא רוצה.

אנונימי אמר/ה...

תודה לאנונימי שהתייחס לדבריי. חיכיתי לקצת יחס כי הייתי ממש הרוסה מזה. ואני רוצה לעדכן את מי שהסיפור הזה מעניין אותו, שהמנהלת של זאק סיפרה כנראה על התגובה הקשה שלי, ואחותו של זאק הצעירה פנתה אליי אישית בפייסבוק, שזה מאוד אישי ויפה מצידם, והסבירה לי כמה המשפחה סובלת מזה שתמונות שלהם רצות ברשת, ושהם לא אשמים שזאק הוא סלב. היא התנצלה אם נפגעתי, ואמרה שלזאק איכפת מכל אחד ואחד באופן אישי (למי שמכיר את ההתנהלות שלו הוא באמת שומר על קשר אישי עם המון מעריצים).
טוב, אני קצת פחות כועסת, וחזרתי לפעילות ברשת, בקרוב אני אספר לכם על הסרט TANGLED או פלונטר בעברית.
עד כאן עדכון. תודה למי שהתעניין.