יום רביעי, 18 בנובמבר 2009

בוודאי שמתם לב ש...


אז זהו, הפינה חזרה.
להלן חמש עובדות ששמתם לב אליהם, או אולי לא...

1. בוודאי שמתם לב שהפתיח של האלופה 3 מספר את מה שעומד לקרות במהלך כל העונה. שימו לב בדיוק לאירועים בכל פריים ופריים. זה מתחיל עם שלייפר ופדידה מתקרבים, שלייפר עם ליאן במיטה, סער צועק ונותן אגרוף לשלייפר, השניים מתגוששים, ליאן עם מזוודה על המיטה (עוזבת את סער), סער לבד ואבוד בחדר המיטות, שלייפר נותן אגרוף לפדידה, השניים מנסים להחטיף אחד לשני, הכסף של שלייפר עף באוויר והסוף הוא שהשניים מתרחקים אחד מהשני. כמו שאמרתי, פירוט של כל העונה.
2. בוודאי שמתם לב שלא פירסמתי נתוני רייטינג של יום שני. לא, הבעיה היא לא אצלי, פשוט לא פירסמו עדיין נתונים בשל בעיות אצל החברה שמטפלת בכך בארצות הברית. יכול להיות שהיום בערב יגיעו נתונים ראשוניים, במידה וזה אכן המצב אעדכן בהקדם.
3. בוודאי שמתם לב שהאח הגדול שחזר ביום ראשון הגיע לשפל מוסרי חדש. אספו חריגים משולי החברה ושמו אותם בבית האח הגדול, פשוט זוועה. די, הגיע הזמן להוריד תוכניות כמו הישרדות או האח הגדול שכל דימיון בינן לבין תוכנית טלוויזיה כמעט ולא קם.
4. בוודאי שמתם לב שההמתנה האדירה שהייתה לפני שנה לעונה השנייה של האי הפכה השנה להמתנה מאד אבל מאד מינורית של המעריצים. עדיין מדובר בסדרה שרבים מהילדים יראו (בטלוויזיה או ברשת) אבל ההתלהבות נעלמה וסביר להניח שככל הנראה זו גם תהיה העונה האחרונה שלה.
5. בוודאי שמתם לב שהעונה השלישית של Californication היא פשוט תענוג צרוף. מה שמוכיח שגם בעונה שלישית אפשר עדיין ליצור סדרה נהדרת, איכותית ומהנה. וזאת בניגוד לסדרה שמתיימרת להיות איכותית, Board To Death, אבל בסיכומו של דבר משעממת, ילדותית וברבים מהפרקים פשוט מיותרת.

אין תגובות: