יום שני, 25 בינואר 2010

רשימת הנשים היפות ביותר אשר מופיעות בסדרות מחו"ל. מקומות:31-40.

לפני שאגש לעשרת הנשים הבאות ברשימה אציין שם נוסף שהיה על סף הרשימה אבל לא נכנס אליה. מדובר בקתרין בודן מהסדרה 30Rock. בלונדינית טיפוסית עם גוף רזה אבל לא מספיק מיוחדת כדי לעבור את סף 50 הנשים היפות.

ועכשיו לרשימה.

40. The Secret Life of the American Teenager - שאלין וודלי.


הופיעה במספר סדרות בהופעת אורח למרות גילה הצעיר. בין הסדרות הללו ניתן למצוא את The O.C. ו"ג'ורדן". אבל אין ספק שלשחקנית בת ה 19 מדובר בהזדמנות הרצינית הראשונה. שימו לב לגופה הדקיק, לפניה העדינות ולשערה המרשים. הבעיה מתחילה כששומעים אותה מדברת, יש לה קול תינוקי מעצבן מאד ולפעמים כמעט בלתי נסבל. הליהוק שלה לדמות אותה היא מגלמת בסדרה היה בול פגיעה. מצד אחד גוף של אישה אך מצד שני עדיין לא מפותחת לחלוטין, עובדה שבאה לידי ביטוי מבחינה ווקאלית. אני מקווה בשבילה שהקול שלה ישתנה עם הזמן. אין טובה ממנה לפתוח את הרשימה השנייה.


39. Skins – קאיה סקודלאריו (אפי).
עוד לא בת 18 וכבר הופכת לסמל סקס בבריטניה ובעולם כולו בשל סצינות הסקס בסדרה בה היא מופיעה. העובדה שכן ניתן להגיד לגביה היא שיש לה נוכחות מלבד הפנים היפות והגוף הרזה שלה. אני חושב שיש לה עתיד ורוד.


38. NUMB3RS - נאבי רואט.
בת 33 ולמען האמת נראית באמת ממוצא הודי. תווי פניה בולטים ואינטנסיביים. לא הבחורה הכחושה שבדרך כלל רואים בטלוויזיה אבל עדיין יפה מאד. הופיעה במספר סדרות בתפקידי אורח כשהמפורסמת ביותר הייתה .The O.C. הקול שלה מעט גבוה ומתקרב לקול גברי, עובדה שמעט צורמת כאשר רואים אותה על מסך הטלוויזיה.



37. One Tree Hill – סופיה בוש.
לא מדובר ביופי מהמם שיפיל אותך מהכיסא, במיוחד לאור הקול המחוספס, העמוק ומעט קר אשר מתלווה אליו ונמיכות הקומה שלה. אבל עדיין מדובר בתווי פנים מאד נאים אשר ממלאים את מסך הטלוויזיה בצורה נאה מאד. הופיעה בתפקידי אורח במקומות אחרים אבל לא בצורה משמעותית.




36. Eastwick – ג'יימי ריי ניומן.
למרות שבסדרה האחרונה שלה גילמה אם ל 5 ילדים הרי שג'יימי בסך הכל בת 32. יופיה הוא לא יופי קלאסי אבל יש בה משהו מיוחד שכובש. אני לא חושב שניתן להצביע על אלמנט מסוים בהופעתה החיצונית שגורם לך להביט בה ולהתרשם אבל זה קורה בכל פעם שמביטים בה על המסך. אם כי בשל גוון עורה החיוור לא כל כך התאים לה גוון אדום בשערה, היא צריכה לחזור לבלונד או חום. בין הסדרות שהופיעה בהם ניתן למנות את "אאוריקה", "מנטל" וורוניקה מארס (בהופעות אורח).


35. Army Wives – קתלין פיפיי.
בין הצעירות בכל רשימת 50 הנשים (עוד לא מלאו לה 18) ולמעשה היהלום שבכתר של הסדרה. כל שאר הנשים בסדרה הן מבוגרות מעל גיל 40 (אולי חוץ מאחת) אשר למען האמת בקרוב יצטרכו לחפש עבורם בית אבות (זו כמובן הגזמה אבל אתם מבינים על מה אני מדבר). לא פלא שהיא נמצאת ברשימה משום שהיא בעצם דוגמנית מגיל צעיר שעשתה הסבה לטלוויזיה. כל מי שמביט בה יכול לראות כיצד הפכה לדוגמנית, מגיע לה.


34. Sanctuary - אמילי אולרופ.
שחקנית בת 26 וכן, עוד בלונדינית מצטרפת לרשימה שלנו. הופיעה במיני סדרה נוספת בשם Paradox ובתפקידי אורח מועטים בסדרות אחרות. הבלונד בשילוב העיניים המדהימות והגוף החטוב יוצרים עסקת חבילה יפה מאד.

33. Friday Night Lights - אדריאן פליקי.
השחקנית כבר בת 27 ועדיין נראית נהדר. אני חושב שהדרך הטובה ביותר לתאר אותה היא "בלונדינית אמיתית" ולכן גם מלוהקת בדרך כלל לתפקידים הללו. שיחקה בתפקידי אורח בסדרות שונות כגון Supernatural ובסדרה הכושלת South Beach. הגוף שלה הוא אחד המושלמים ביותר שנראו על מסך הטלוויזיה.


32. The Mentalist – אמנדה ריגטי.
למרות גילה הצעיר יחסית, בעברה יש סדרות רבות. ביניהן: The O.C., Reunion, החוף הצפוני ועוד הופעות אורח בסדרות אחרות. לא מדובר ביופי קלאסי אבל כשהיא בפריים של המצלמה הנוכחות שלה מורגשת וגם יופיה הטבעי בא לידי ביטוי, גם כשהוא מדוכא יחסית מבחינת הלבוש (ראו למשל בסדרה The Mentalist).
31. Chuck - שרה לנקסטר.
הגענו לאישה הראשונה מהסדרה האהובה עליי שנכנסת לרשימה. לא להאמין אבל האישה היפה הזאת בעוד פחות מחודש תהיה בת 30. הופיעה בטלוויזיה מגיל צעיר בסדרות כגון "הצלצול הגואל", אוורווד ועתה בצ'אק (בנוסף להופעות אורח רבות בסדרות אחרות). גבוהה מאד ביחס לנשים בטלוויזיה אבל עדיין בעלת עיניים מהממות, שיער יפה ותווי פנים עדינים על גבול התינוקי.

אין תגובות: