יום שלישי, 24 באפריל 2018

פרסום: סדרה של רשת FOX בדרך לביטול ולא בגלל בעיות רייטינג


רשת FOX "טפטפה" הודעת חידוש לגבי חלק מהסדרות שלה במהלך החודשים האחרונים, אבל דרמה אחת לא נכללה במסגרת זו, וזאת למרות שמבחינת נתוני רייטינג היא מניבה נתונים טובים יותר מחלק מהדרמות שלה שכן קיבלו הודעת חידוש, הכוונה היא ל Lethal Weapon.

הרשת מהססת לחדש את הדרמה בעקבות בעיות התנהגות של אחד מכוכביה הראשיים של הסדרה, קלייד קרופורד (ריגס). על פי המידע שמתקבל מתוך הפקת הסדרה הצטברו תלונות רבות נגד קרופורד בעקבות התעללות מילולית אותה הוא הפגין במספר רב של מקרים ויצירת מצב שכמעט קשה לעבוד איתו, או במילים אחרות: סביבת עבודה עוינת עד כדי כך שמספר שחקנים לא מוכנים להיות איתו על הסט בזמן סצינות. עוד נמסר שבהפקה ניסו לטפל בבעיה הנ"ל ולנסות לגרום לו לשנות את דרכיו, אך ללא הועיל.

בהפקה שוקלים צעד דרסטי של ליהוק הדמות מחדש ואולי אפילו שהפעם תגלם את דמותו של ריגס אישה. ואני אומר, במידה וזה יקרה זה יהיה בין הצעדים הטיפשיים ביותר שראיתי שהפקה של סדרת טלוויזיה נקטה.

עדיין מוקדם להסיק מסקנות סופיות, אך ככל שעובר הזמן והדרמה לא מקבלת הודעת חידוש הלחץ רק יילך וייגבר. צריך גם לזכור, שבעונה הבאה לרשת יהיה מספר מקומות מוגבל יותר עבור דרמות וברשת יכולים פשוט לבטל אותה ולסגור עניין, משום שלמרות שיש לה נתוני רייטינג גבוהים משל דרמות אחרות של הרשת היא עדיין לא להיט היסטרי או אפילו בגדר להיט.

המעריצים יצטרכו להמתין בסבלנות לידיעות נוספות בכדי להיות חכמים יותר. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

TY יהיה חבל, כי הסדרה מהנה למדי...
מצחיק שהם כבר העלימו פתאומית את אחד משחקני המשנה ללא הסבר לפני כמה פרקים, את השחקן האוסטרלי אנדרו קריר [זאק בואמן]]