יום שישי, 9 במרץ 2018

פרסום: חדשות גדולות בקאסט של הסדרה Grey's Anatomy


צוות השחקנים של הסדרה Grey's Anatomy עומד לעבור טלטלה גדולה מאד בעוד חודשיים. לפני שעות ספורות נודע כי בתום העונה ה 14 של העונה שתי דמויות מרכזיות אשר מלוות את העונה זמן רב עומדות לעזוב אותה. כן, לצער המעריצים התמונה מגלה הכל, שרה דרו, אשר מגלמת את דמותה של אפריל וג'סיקה קאפשו, אשר מגלמת את דמותה של אריזונה הן אלו שעומדות לעזוב את הסדרה בעוד פחות מעשרה פרקים.

שמועה שרצה ברשת מיד לאחר היוודע החדשות גרסה שעזיבת השתיים, בניגוד גמור לרצונותיהן, התבצעה בשל מחסור בתקציב לאחר שכוכבת הסדרה, אלן פומפאו, סגרה על חוזה חדש לשנתיים הבאות על שכר של 10 מיליון דולר לעונה, אך בהפקה מיהרו ליסתור את הדעה הנ"ל וטענו שההחלטה התבצעה ממניעים קריאטיבים.

ומה אני חושב ?

לטעמי, האמת היכן שהוא באמצע. אין כמעט ספק שהקיצוצים הגדולים שההפקות חוות ברשתות הברודקאסט פוגעות בהן והעובדה שהכוכבת לוקחת לעצמה חלק נכבד מ"העוגה" בוודאי שמכבידה עליה (פלא ששונדה עברה ל"נטפליקס"?), אך מצד שני אפשר להבין את המחשבה של ההפקה שהדמויות די הגיעו למיצוי. אפשר היה לראות זאת במיוחד במה שהדמויות של השתיים עוברות השנה ובמיוחד בפרקים האחרונים. עושה רושם שאין כמעט לאן לקחת את הדמויות, במיוחד את זו של אפריל, וההוכחה לכך ניתנה בפרקים האחרונים כאשר היא עוברת סוג של התמוטטות עצבים.

יהיה מאד מעניין לראות מי עומדות להחליף אותן. בעצם, מדובר כבר בעונה 14, לא הגיע הזמן להגיד די ? סתם מחשבה...

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

ברוך שפטרנו.
הסדרה עדיין מביאה רייטינג טוב מאוד ולכן אין סיכוי שיבטלו אותה בזמן הקרוב.