יום שלישי, 27 במרץ 2018

עונת הפיילוטים 2018: הפיילוטים של רשת ה CW


Charmed - (אושרה לסדרה) - שלש אחיות בעיירת קולג' אשר מגלות שיש להן כוחות כישוף. הן צריכות להתאחד בכדי להילחם בבעיות ואנשים בעלי כוחות על טבעיים.

שחקנים: מדלן מנטוק, מלני דיאס, שרה ג'פרי, רופרט אוונס, סר דאריוס בליין, צ'ארלי גילספי, אלן טאמקי.


Dead Inside - (לא ממשיכה הלאה) - הדרמה תתמקד באישה, אשר לאחר שפיצוץ הרג אחיה הגדול, שהיה גם בלש מהולל, שוטרת מקוף מתחילה לראות את הרוח שלו והוא מסייע לה לחיות את חייה כמו שצריך בפעם הראשונה בחייה והשניים גם חוברים יחד בכדי לתפור פרשיות המעורבים בהם אנשים חיים ומתים כאחד. וכמו כן, הם ינסו לברר מה הוא העסק הלא פתור, אשר משאיר את אחיה בתור רוח.

שחקנים: לינדון סמית, פרדי סטורמה, היילי מארי נורמן, קריסטין קו.


The End Of We Know It - (לא ממשיכה הלאה) - בדרמה זו, כאשר ספינת אסירים בחלל, אשר מכילה את החייזרים האסירים המסוכנים ביותר ביקום קורסת אל תוך דרום קליפורניה, שתי נשים צעירות עם חלומות גדולים מאשר לעבוד בפיצריה לילדים בעמק מגויסות על ידי שוטר שעל גבי החללית בכדי לצוד את הפושעים הנמלטים, שמסווים את עצמם כתושבי לוס אנג'לס אקצנטריים.

שחקנים: גייג' גולייטלי, קווינטה ברונסון, ג'וש הלמן.


In The Dark - (אושרה לסדרה) - דרמה זו תספר את סיפורה של אישה עיוורת אשר היא ה"עדה" היחידה לרצח של החבר שלה שהיה גם סוחר סמים. לאחר שהמשטרה מבטלת את הגרסה שלה, היא מחליטה ביחד עם כלבה, פרצ'ל, למצוא את הרוצח, לנהל את הדייטים והעבודה שלה אותה היא שונאת. מקום העבודה שלה נקרא Breaking Blind - אימון כלבים להנחייה המנוהל על ידי הוריה.

שחקנים: פרי מטלף, אוסטין ניקולאס, קתלין יורק, דרק וובסטר, ברוק מרקהם, קיסטון ג'ון.


Playing Dead - (לא ממשיכה הלאה) - בדרמה זו, חייהם של קברן ובנו משתנים כאשר האישה שזנחה אותם לפני 15 שנה חוזרת ומבקשת מהם שיזייפו את מותה.

שחקנים: טיילר ריטר, קלרה לאגו, לוק יאנגבלוד.


Skinny Dip - (לא ממשיכה הלאה) - בדרמה זו, לאחר שבעלה מנסה להרוג אותה במהלך מה שהיא חושבת כשייט רומנטי בכדי לחגוג את יום הנישואין השני שלהם, היא חוברת לשוטר לשעבר בכדי לנקום בן זוגה הבוגדני ובמהלך העניינים חושפת קונספירציה גדולה יותר.

שחקנים: מאט באר, בן אולדרידג', ריצ'ארד אסטרס.


פרויקט ללא שם של אפריל בלייר \ ספנסר פייסינגר (לשעבר Spencer) - (אושרה לסדרה) - בדרמה זו, כאשר שחקן פוטבול עולה בבית ספר מסאות' סנטרל, לוס אנג'לס מגויס לשחק עבור בית הספר בברלי הילס, הניצחונות והמאבקים של שתי משפחות משני עולמות שונים -קומפטון ובברלי הילס מתחילים להתנגש אחד אל תוך השני.

שחקנים: טיי דיגס, סמנתה לוגן, ברי-זד, גרטה אוניאוגו, קודי כריסטיאן, מונט מזור, מייקל אוונס ביהלינג.


הפרויקט של Roswell - (אושרה לסדרה) - לאחר שהיא חוזרת לעיירת הולדתה, רוזוול, ניו מקסיקו, הבת של מהגרים לא חוקיים מגלה אמת מרעישה אודות הנער בו הייתה מאוהבת ועתה הוא שוטר: הוא חייזר אשר הסתיר את היכולות שלו במשך כל חייו. היא מגנה על הסוד שלו ומתחילה בקשרי ידידות ולמעלה מכך בשעה שהם מתחילים לחקור את מוצאו, אך כאשר התקפה פתאומית ו"טיוח" ממשלתי מצביע על נוכחות חייזרית על פני כדור הארץ, אשר מאיימת על הסוד שלו והרומן שנרקם ביניהם.

שחקנים: ג'נין מייסון, נייתן פארסונס, לילי קאולס, מייקל וולאמיס, הת'ר חימנס, מייקל טראבינו, טרבור סט ג'ונס.


Wayward Sisters - הספין אוף של Supernatural - (לא ממשיכה הלאה) - חבורה של נשים במשפחת אומנה תחת השגחתה של שריף ג'ודי מילס, אשר יוצאות למאבקים נגד יצורים על טבעיים.

שחקנים: קים רודס, בריאנה באקמייסטר, קתרין ניוטון, קתרין רמדין, קלארק באקו. 

אין תגובות: