יום שלישי, 5 בספטמבר 2017

פרסום: 5 סדרות בריטיות שעומדות לעלות בקרוב



Electric Dreams של פיליפ קיי דיק - סדרת המדע בידיונית תוצג כעשרה סיפורים שונים, סיפור מדע בידיוני שונה של פיליפ קיי דיק בכל פרק.

שחקנים: סטיב בושמי, אנה פאקוווין, טימותי ספאוול, ורה פארמיגה, טרנס האוורד, סידסה באבט קנודסן, ריצ'ארד מדסן, מיראל אנוס, לארה פולבר, גרג קיניר.


The City & The City - עיבוד לספרו של צ'יינה מייוויל משנת 2009 בעל אותו שם. מדובר במיני סדרה בת ארבעה פרקים ובה המפקח תיאדור בורלאה מבסזל חוקר א הרצח של מהליה גרי, סטודנטית מחילופי סטודנטית אשר פניה הושחתו והיא מצאה את מותה ברחובות בסזל. הוא מגלה במהרה שהיא הייתה מעורבת באנדרלמוסיה פוליטית ותרבותית בערים בסזל ואל קומן. הוא מתחיל בחקירה בעיר שלו, בסזל ובסופו של דבר זה מוביל אותו אל העיר אל קומה שם הוא עוזר למשטרה בעבודתה ובבחינה של האגדה של אוריקיני, עיר שהייתה בגדר שמועה ומיקומה אמור להיות בחלל שבין בסזל ואל קומה.

שחקנים: דיוויד מוריסי.


Gunpowder - מיני סדרה בת שלשה פרקים. הסדרה תסוב אקטיביסט בריטי, גאי פוקס וקבוצה של אנשים קתולים מתכננים לפוצץ את בית הלורדים ולהרוג את המלך ג'יימס הראשון בשנת 1605.

שחקנים: קית' הרינגטון ("משחקי הכס"), ליב טיילר, פיטר מולן, מארק גאטסיס.


A Very English Scandal - ראסל אי דיוויס עיבד את ספרו של ג'ון פטרסון לשלשה פרקים עבור BBC1. סיפורו של ג'רמי ת'ורפ, אשר נשפט אך זוכה מאשמת ניסיון לרצח מאהבו נורמן סקוט בשנת 1979. הסיפור יסופר תוך התמקדות בכל נושא ההומוסקסואליות והאפליה שלה בסוף שנות השישים ותחילת השבעים.

שחקנים: יו גרנט.


Hard Sun - שני בלשים בעלי נקודות מבט שונות כיצד צריך לשרת במשטרה חייבים לעבוד ביחד בעולם שבעוד חמש שנים אמור לחדול מלהתקיים. מדובר בשיתוף פעולה של BBC1 עם Hulu.

שחקנים: אואן ארתור, דרק רידל, אשלין ביאה, תמרה סמארט,

אין תגובות: