יום שני, 11 בספטמבר 2017

פרסום: 14 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (11 בספטמבר 2017)


רשת NBC מפתחת דרמה אודות סוכן F.B.I לשעבר, אשר לאחר טראומה גדולה לוקחת עבודה כעיתונאי חוקר במגזין נחשב, ובו הוא מדווח על פשעים בעלי פרופיל גבוה, כאשר הוא מבקש צדק עבור הקרבנות והמשפחה. היא יכולה להוות נכס גדול עבור הקולגות שלה לשעבר, אך גם להיות נטל. 

רשת NBC העניקה התחייבות לתסריט ל The Outsider, דרמת מותחן משפטי, אשר תתרחש בעולם של בית המשפט העליון, כאשר הסיפורים יסופרו דרך עיניהם של הפקידים של השופטים, בני העשרים פלוס, אשר מנסים לתמרן בין העבודה שדורשת מהם הרבה לחייהם הפרטיים. כאשר סניגור ציבורי מקבל הצעה להפוך להיות הבוס של כל הפקידים, הוא מוצא את עצמו ברשת של תככים, אשר יוצאת הרחק מאולמות בית המשפט. 






רשת FOX העניקה הזמנה לפיילוט לקומדיה Cool Kids. הקומדיה תסוב סביב שלשה גברים חברים בקהילה של בית אבות, שהם גם דמויות אלפא במקום עד אשר מגיעה למקום מישהי חדשה, אשר משנה את המקום.



רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה אודות משפחה אירית קתולית ממוצעת , שבה יש אב ואם ושמונה ילדים בשעה שהם מתקשים להתמודד עם הבעיות של שנות השבעים. עשרה אנשים, שלשה חדרי שינה, שני שירותים, מקלחת אחת וכמעט ללא דאגה להגדלת הביטחון העצמי של הילדים.

רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה Eligible. גרסה מודרנית של הסיפור גאווה ודעה קדומה דרך עיניהן של חמש בנות בנט. והמסע שלהן למצוא אהבה. כאשר ליז בנט חייבת לחזור הבייתה היא מוצאת את עצמה מתאהבת בדרסי הנאה והמיסתורי, האיש שיכול להיות הישועה או האבדון שלה. 

רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לסיטקום. הקומדיה תעסוק בזוג צעיר, אשר מנסה להיאחז בבעברם בשעה שהם מנסים לסדר את חייהם הכאוטיים בבית שתמיד עמוס. 

רשת ABC מפתחת ריבוט לסדרה The Greatest American Hero. בניגוד לסדרה מתחילת שנות השמונים בה חייזרים מניחים חליפה אשר הופכת אדם רגיל לגיבור על, הפעם מדובר במירה, אישה אינדיאנית-אמריקאית בת 30 מקליבלנד, אשר לא עושה דבר משמעותי בחייה. מדובר בקומדיה בת חצי שעה ולא בדרמה. 



רשת CBS מפתחת קומדיה חדשה בשם Welcome To Main. הקומדיה תסוב סביב משפחה שהיא דור תשיעי במיין ומהגר טרי שהגיע למקום ביחד עם בתו. הם חייבים ללמוד לאמץ את השינוי מאחר שהם עובדים ביחד בעיר קטנה.

רשת CBS מפתחת דרמה בשם L.A. Confidential בהתבסס על ספרו של ג'יימס אלרוי. הדרמה תעסוק בשלשה בלשים ממחלקת הרצח, עיתונאית ושחקנית הוליוודית, אשר דרכם מצטלבים בשעה שהבלשים רודפים אחרי רוצח סדרתי בשנות החמישים של המאה העשרים.

רשת ה CW מפתחת דרמה חדשה בשם Illegal אודות נער בן 16 אשר כל עולמו מתהפך עליו כאשר הוא מגלה לפתע שהוא מהגר לא חוקי בארה"ב. מדובר בדרמה קומית.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Have Mercy אודות רופאה לטינית אשר לא יכולה לעבודה שלה כאשר היא מהגרת למיאמי והיא מתחילה לעבוד כעוזרת לאחות, אך היא מסכנת הכל כאשר היא פותחת קליניקה בביתה בכדי לשרת את הקהילה.



נטפליקס אישרה הפקת סדרה חדשה בשם Ratched מבית היוצר של ראיין מרפי ובכיכובה של שרה פולסון. הסדרה תתחיל בשנת 1947 ותעקוב אחרי האחות ראצ'ט (פולסון) ומסעה מהיותה אחות ועד להיותה מפלצת בשל היותה רוצחת. 

נטפליקס הזמינה סדרה חדשה בשם Quicksand. הסדרה אמורה לעסוק בירי המוני במכינה ללימודים של העשירון העליון בפרברי שטוקהולם. אחת מהתלמידים מאג'ה נורברג, מוצאת את עצמה במשפט על רצח. כאשר האירועים האמיתיים מתגלים כך גם יחסיה עם סבסטיאן פגרמן ומשפחתו. 




Hulu מתככנת מיני סדרה על רוברט אף קנדי, אחיו של נשיא ארה"ב לשעבר. בתפקיד הראשי אמור לככב כריס פיין. 




רשת Showtime אישרה פיילוט ל Ball Street בכיכובו של דון צ'יילדס. התאריך הוא 19 באוקטובר 1987. הקריסה הגדולה ביותר של המניות של וול סטריט. עד היום לא ברור מי גרם לזה. סדרה זו תראה כיצד קבוצה של אנשים עשו זאת. 

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

הי d1d1
אני מעריך את הבלוג שלך וכיף לקרוא בו ידיעות אך בזמן האחרון בולט יותר ויותר השימוש שלך בגוגל טרנסלייט והשגיאות כתוצאה מכך עד כדי שאי אפשר להבין מה הידיעה בכלל.
זה נראה כאילו אתה לא משקיע אפילו את הזמן לקרוא את הידיעה המתורגמת ואני מבקש שלפחות שים לינק לידיעה המוקרית ככה שנוכל להבין מה מדובר