יום שלישי, 20 בדצמבר 2016

פרסום: 24 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (20 בדצמבר 2016)



לינדזי פונסקה (בתמונה) לוהקה לתפקיד הראשי בסדרה The Hunted ברשת Syfy לצד אליזבת' קאפוקינו. הסדרה תעקוב אחר ארבע קרובי משפחה: ג'ונו (פונסקה), וירג'יל, אליס והסטר (קאפוקינו), אשר מתאחדים לאחר שהוריהם נפטרים . לאחר שהם מנסים לסדר את מערכות היחסים הבין אישית שלהם , הם מגלים שהם צריכים להתמודד עם רוחות מעברם בכדי לשרוד. ג'ונו (פונסקה) היא אשת מדע, אשר חייבת להתמודד עם פרספקטיבה חדשה על העולם, מאחר שהיא מגלה שהיא לא יכולה לסמוך רק על עובדות. הסטר (קאפוקינו), אחותה, מחפשת אחר מטרה בחיים ונחושה לא לוותר על ההנאה שבחיים.



גוליה רוברטס צפויה להופיע בתפקיד הראשי בסדרת טלוויזיה על פי הספר Today Witll Be Different של מריה סמפל. הסדרה תעקוב אחר אלינור פלוד, אשר מחליטה שהיום הוא היום שהיא תטפל בדברים שהזניחה. החיים שלה די מנסים למנוע זאת ממנה. הבן שלה שמתחזה לחולה, בעלה שלא תומך וקולגה לשעבר.



בימים אלו עובדים על ספין אוף של הסדרה How I Get Your Mother. הספין אוף אמור הפעם להיות מוצג מנקודת מבט נשית. כאשר סדרת האם הסתיימה היה ניסיון להוציא לפועל את הספין אוף אך רשת CBS פסחה עליו. עתה, הרעיון יוצא שוב לפועל מתוך מטרה להוציא אותו לפועל. מדובר על קאסט שונה לחלוטין מסדרת האם.



סאם אמסיל, יוצר הריבוט לסדרה Mr. Robot יוצר מיני סדרה, אשר תהווה עיבוד טלוויזיוני לסרט המדע בידיוני Metropolis מהמאה שעברה. כמו בסדרט, הסדרה תתרחש בחברה עתידנית בה חברות גדולות שולטות ויש הבדלי מעמדות בין החברה הגבוהה לחברה התחתונה, אשר מורכבת מעובדים, אשר מתפעלים את המכונות. זוג אוהבים משני המעמדות, אשר לא יכולים בשל כך לממש את אהבתם, יעשו הכל בכדי למוטט את המעמדות.



Sony Pictures Televesion בשלבים ראשונים של ריבוט קומדיות מן העבר: "הכשל נשאר במשפחה", "משפחת ג'פרסון" ו Good Times. הרעיון הוא ששחקנים חדשים יגלמו מחדש פרקים ישנים ומדובר על 6 פרקים בלבד.




רשת Hulu מפתחת גרסה טלוויזיונית של הסרט "פוקסי בראון" על פי הסרט משנת 1974 ומי שאמורה לככב בו בתפקיד הראשי היא מייגן גוד (Minority Report). בסרט מדובר היה באישה אשר נקמה בסינידקט סמים, אשר רצח את החבר שלה.

בסדרה Jack Rayn, שהרשת מפתחת, השחקנים וונדל פירס, דיאנה שיהאבי ואלי סולימן מצטרפים לסדרה. פירס יגלם את דמותו של ג'יימס גריר, הבוס החדש של ג'ק ראיין, הוא אמור להיות לפחות דמות אורחת מתמשך אם לא חלק מהקאסט הראשי. סולימן יגלם את דמותו של סולימן, אקטיביסט איסלמי, שחייו קיבלו תפנית לרעה. שיהאבי תגלם את דמותו של האני, אשתו של סולימן ואישה מוסלמית עצמאית, אשר תעשה הכל בכדי להגן על ילדיה.



כריס לואל מגיע לסדרה החדשה שרשת "נטפליקס" מפתחת כסבסטיאן "באש" האוורד, פלייבוי עשיר שהאובססיה שלו עם האבקות גורמת לו ליצור את ליגת הנשים להיאבקות עבור הטלוויזיה. כמו כן, אלכס ריץ' יגלם את דמותו של פלוריאן, חברו הטוב ביותר מילדות




רשת A&E הזמינה פיילוט בשם Baby Face. הסדרה תתרחש בתקופת השפל הכלכלי הגדול של אמריקה ותציין את עלייתו לגדולה של "בייבי פייס" נלסון ממבריח ושודד בנקים ועד לאויב הציבור מספר אחד ולמותו בגיל 25.



רשת FreeForm העניקה הזמנה לסדרה לקומדיה Alone Together אודות שני לא יוצלחים מרקעים שונים מנסים להצליח בתרבות הריקנית של לוס אנג'לס. בדרך הם מוצאים ישועה במערכת היחסים השותפית (ולא רק) שלהם.



רשת TNT העניקה הזמנה לעשרה פרקים לסדרה חדשה בשם Claws. הסדרה תתרחש במכון לטיפול בציפורניים בדרום פלורידה ותתמקד בחמישה עובדים במקום.



רשת NBC מפתחת עיבוד טלוויזיוני לסרט Single White Female. הרשת התחייבה לתסריט לעיבוד. העיבוד יתרחש בסאן פרנסיסקו. לאחר שאמנית ההונאות הדרה משתמשת בקשרים שלה בכדי לשים לה למטרה את אלי בכדי שתמצא את השותפה שלה, היא מגלה שאלי לא בדיוק שה תמים ובמהרה היא תגלה שהיא מצאה את היריבה הכי גדולה שלה.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Canyon City היא עיירה שבה כל מי שחי או עובר בה קשור לבתי הכלא שמסביב. הדרמה תחקור את חייהם והפשעים של אלו שנאלצו לחיות במקביל בשני העולמות.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם VOX, אודות עיתונאים שעובדים במסווה ב"ווקס" ואשר חושבים שכולם בחדשות מושחתים והם מאיימים על דרך החיים האמריקאית.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Spin, הדרמה תעקוב אחר חברה יחסי ציבור, אשר מנוהלת על ידי משפחה לא מתפקדת.

רשת NBC מפתחת קומדיה משרדית חדשה אודות קבוצה של בלוגרים אקצנטריים, אשר עובדים ב Mommy Media, חברה שאב חד הורי שכר אותם לעבוד בה.

רשת NBC קנתה את הזכויות לקומדיה חדשה אודות שני אחים שיש ביניהם פער גילאים גדול, אבל הם עובדים ביחד, למרות שהם נמצאים בלשבים שונים בחיים שלהם.

רשת FOX מפתחת דרמה בשם Familiar, הסדרה תתרחש בשנת 2029, השנה שבה "תבונה מלאכותית" הופכת להיות להיט או לפחות כך מקווים משפחת וירקינסיקס, המשפחה שמפתחת אותם. הפרויקט יעקוב אחר המשפחה בשעה שהם מנווטים בין חייהם האישיים לעבודה בשעה שהם בדרך לשנות את העולם.

רשת FOX מפתחת דרמה מדע בדיונית בשם Enhanced. לאחר יצירת טכנולוגיה שיכולה לשנות את עתידהאנושות, מדענית מבריקה נקלעת למאבק בין שני ביוטקים ביליונרים שהם גם אחים. כאשר הסיפור מתחיל להתפתח בהווה ועשור אל תוך העתיד, אנו נראה כיצד רעיון שנהגה מתוך כוונות טובות יכול לגרום להשלכות בלתי צפויות, וגרועות מאד.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה The Bastard. הקומדיה תעקוב אחר וורן, שרת במלון, שאמו סיפרה לו שנקלע לתאונה בעבודה ובטעות חושב שהוא בנו של בעל רשת המלונות. הוא מחפש אחר אביו האמיתי ובסופו של דבר מוצא את עצמו במשפחה לא מתפקדת כממזר.


רשת ABC העניקה הזמנה ישירות לסדרה כאשר העונה הראשונה שלה תורכב מ 10 פרקים ל Somewhere Between והיא אמורה להיות משודרת בקיץ 2017. הדרמה תעקוב אחר לורה פרייס, היא לא משוגעת, אך היא יודעת שבתה סרינה עומדת להירצח. היא לא יודעת מי הרוצח או מדוע היא עומדת להירצח, אך היא יודעת בדיוק מתי זה יקרה, היכן וכיצד. כל הניסיונות שלה להגן על בתה נכשלים וכל האירועים מצביעים על כך שהיא דוהרת אל גורלה המר.

רשת ABC מפתחת דרמה מבית היוצר של מארק צ'רי ורבה מקינטייר עם התחייבות לתסריט. מדובר באופרת סבון גותית, אשר מתרחשת לאחר חשד לאירוע טרור ברביעי ביולי בעיירה קטנה באוקסבלוד. ה F.B.I שולחת סוכן לעיירה והוא חובר לשריף המקומי ומגלה שיש סודות גדולים יותר בעיירה והם מתחילים לצוף.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה בשם Lawyer Up אודות תלמידה האוורד במגמת משפטים, אשר נכשלה  במבחן להפוך לעורך דין, אשר גורם לה לעבוד עבור שני קרובי משפחה שלה במשרד עורכי דין בעיירה קטנה.



רשת CBS מפתחת ריבוט לסיטקום The Honeymooners. הקומדיה תעקוב אחר שני זוגות, החברים הכי טובים שהם גם שכנים, אשר מערכת היחסים שלהם משתנה לאחר שזוג אחד נישא מחדש לאחר גירושין 4 שנים קודם לכן. 

אין תגובות: