יום שני, 12 בדצמבר 2016

מבזק: 17 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים ה 7 עד 12 בדצמבר 2016



בסדרה Homeland, השחקן ג'ייק וובר (Medium) מגיע לעונה השישית בתפקיד אורח מתמשך כברט אוקיף, פרסונה שמקושרת למדיה.

בסדרה This Is Us, השחקן אדם ברטלי (Longmire) בתפקיד אורח מתמשך בתור דיוק, אשר עובד באסם שבו מגדלים סוסים והוא יעזור לקייט בעת צרה.

בסדרה Aninam Kingdom, השחקן אלכס מרץ (Suiside Squad) מצטרף לעונה השנייה בתפקיד אורח מתמשך בתור חאבי קאנו, אדם מסוכן בשנות השלשים המוקדמות לחייו, שהוא בנו היחיד של אחד מהאנשים ש"סמארף" ביצעה "עבודה" לפני שהגיעה לבגרות. הוא חלק ממשפחה שתגיע למסלול התנגשות עם המשפחה ש "סמארף".

בסדרה Quantico, השחקנית קופ תחזור בעונה השנייה כסוכנת האנה ויילנד, אשתו לשעבר של ראיין. היא תופיע בפרק ה 9 של העונה.

הסדרה The Good Fight, הספין אוף של The Good Wife, תעלה ב 19 בפברואר 2017.

בסדרה Colony, השחקנית לורה אינס ("אי.אר") מצטרפת לסדרה בעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך כקארן שאיבדה את בעלה ובנה בעת הפלישה וכעת גם את בתה.

בסדרה Counterpart, השחקן מידו האמדה מצטרף כחלק מהקאסט הראשי ואילו קנת' צ'ואי מצטרף בתפקיד אורח מתמשך. האמדה יגלם את דמותו של סיירוס, חבר ביחידת המודיעין הנגדי, שהוא גם יד ימינו של אולריך. הוא מעריך נאמנות מעל לכל, אך במהרה נאמנותו תהיה זו שבמבחן. צ'ואי יגלם את דמותו של בוב דוייר, האחראי על האסטרטגיה בתוך היחידה. הוא נחשב לאיש האיזונים והבלמים בתוך היחידה ובקרב האנשים שתחת פיקודו.

בסדרה Timeless, השחקנית אנני וורשינג מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כאנה וויטמור, אישה מתבודדת, אשר מתחבאת בבקתה ביער, שהיא גם חשובה מאד לפלין.

בסדרה Orville, הדרמה-קומית העתידנית שסת' מקפרלן מפתח עבור רשת FOX, השחקן הבריטי מארק ג'קסון מצטרף. הוא יגלם חבר צוות על ספינת המחקר.

בסדרה Kingdom, השחקן קירק אקוודו מגיע לעונה השלישית בתפקיד אורח מתמשך כלוחם לשעבר והמאמן של אולם MMA.

בסדרה Chicago Fire, השחקנית אמריקה אוליביו אשר גילמה במותג את דמותה של לורה, אשתו לשעבר של אנטוניו, חוזרת לפרק ה 12 של הסדרה, אשר ישודר ב 24 בינואר 2017.

בסדרה "12 הקופים", השחקן ג'יימס קאליס מגיע לעונה השלישית בתפקיד אורח מתמשך כנוסע בזמן כריזמטי, אשר גודל על ידי צבא 12" הקופים".

בסדרה 2Broke Girls, השחקן כריסטופר גרהאם (Covert Affairs) יגיע לסדרה כשחקן אורח מתמשך בעונה השישית של הסדרה בתור בובי, קבלן כריזמטי ובעל חוש הומור, אשר ניצוצות עפים בינו לבין קרוליין.

בסדרה Shameless, חידוש הסדרה לעונה שמינית מתעכב בשל רצון השחקנית איימי רוסום רוצה השוואת שכר לזה של וויליאם ה מייסי (פרנק) ואף מעבר לכך, בשל העובדה שעד כה הרוויחה פחות ממנו. רק לאחר שיתברר מה המצב של הכוכבת בהפקה ייפנו לנהל משא ומתן עם שאר הקאסט. במידה ולא יצליחו בכך יכול מאד להיות שברשת יחליטו לוותר עליה או לבטל את הסדרה כליל.

בסדרה Power, השחקן מייק דופוד מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כג'ייסון, אדם רשע ובעל כוח רב, שהוא גם ראש של קרטל גדול.

בסדרה The Strain, השחקנית ג'ס סולריו (בתמונה) מגיעה לעונה הרביעית והאחרונה שלה בתפקיד אורחת מתמשך בתור רוזלדינה, אשר הוחזקה כאסירה במעבדת ניסויים מיסתורית.

בסדרה Young & Hungry, ניקול בייר, תופיע כשקנית אורחת בעונה החמישית של הסדרה בתור ליזט, אחת מהאויבות של גבי וסופיה מימי התיכון, אשר הצליחה בחייה והיא מנסה לזרות מלח על הפצעים של הבנות. 

אין תגובות: