יום שני, 19 בדצמבר 2016

מבזק: 16 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים ה 12 עד 19 בדצמבר 2016



בסדרה Star-Trek: Discovery, השחקנית סונקה מרטין גרין לוהקה לתפקיד הראשי בתור לוטננט סמדר ריינספורד. למרות זאת היא תמשיך לככב כסאשה בסדרה The Walking Dead.

בסדרה Lost In Space, השחקן איגניסיו סרצי'ו יגלם את דמותו של דון ווסט. כמו כן, השחקנית מינה סאנדוול מצטרפת כפני רובינסון, אחת מילדי המשפחה.

העונה החמישית של הסדרה Vice תעלה ברשת HBO ב 24 בפברואר 2017 ומספר הפרקים גדל ל 30 פרקים בעונה.

בסדרה The Flash, השחקנית ג'סיקה קאמקו (Sleepy Hollow) לוהקה לתפקיד של ג'יפסי ותפציע כשחקנית אורחת. מדובר בציידת בין מימדית, אשר מנסה לצוד נמלט.

בסדרה 12Monkeys, השחקנים האנה וודינגהאם ("משחקי הכס") ופראן טהיר ("היה היה פעם") יגיעו כשחקנים אורחים מתמשכים לעונה השלישית. וודינגהאם תגלם את דמותה של מגדלנה, חברה בכת האפוקליפטית וטהיר יגלם את דמותו של מאליק, אוכף עבור "צבא 12 הקופים".

בסדרה The Blacklist: Redemption, השחקן טרי אוקווין יפציע כשחקן אורח מתמשך כהאוורד האגרייב, אביו של הדמות של ראיין איגולד. להאוורד יש מערכת יחסים מסובכת עם אשתו, סקוטי, וסבל מטרגדיות רבות במהלך השנים.

בסדרה Once Upon A Time, השחקן ברנדון ספינק לוהק לדמותו של בלפייר הצעיר.

בסדרה Riverdale, השחקנית מולי רינגוולד לוהקה לתפקיד אימו של ארצ'י, מרי אנדרוז והיא תפציע כשחקנית אורחת מתמשך.

מספר הפרקים של העונה הראשונה של הסדרה החדשה Star-Crossed יעמוד על 7 פרקים.

בסדרה Legends Of Tomorrow, השחקנית אליסה לווסקיו (בתמונה, The Originals) תגיע כשחקנית אורחת כגווינביר, אשתו של המלך ארתור בפרק שישודר בחודש פברואר.

הסדרה The Young Pope חודשה לעונה שנייה.

בסדרה Brooklyn Nine Nine, השחקן קרייג רובינסון חוזר לסדרה בהופעת אורח כדאג ג'ודי, הגנב החמקמק. הוא יופיע בפרק הכפול, אשר ישודר ב 1 בינואר 2017, ואשר ישמש כפרק סיום מחצית העונה.

בסדרה This Is Us, השחקן הארי דילון מצטרף בתפקיד אורח מתמשך בתור סאנג'יי, יריב במקום העבודה של רנדל.

בסדרה The Good Fight, השחקנית קארי פרסטון מצטרפת מסדרת האם The Good Wife כאלזבת' לתפקיד אורחת. כמו כן, הדמות של רוז לסלי, אחת מהדמויות הראשיות, תהיה לסבית.

בסדרה Animal Kingdom, השחקנית ג'ניפר לנגדון תפציע בעונה השנייה של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כאיימי, אותה פופ יפגוש בכנסייה בה היא עובדת. היא עשתה מספר שגיאות בעברה ומחפשת כפרה דרך האמונה שלה. היא מנהלת קבוצת לימוד ותכנת שיקום.

העונה השנייה של הסדרה Fortitude תעלה ב 26 בינואר 2017. 

אין תגובות: