יום שישי, 2 בספטמבר 2016

חדשות קולנוע: שמועות לגבי העולם הקולנועי של DC Comics




הסרט Suicide Squad הצליח מאד עבור "וורנר ברוס", למרות הביקורות השליליות ולכן הם ממשיכים עם היקום הקולנועי הנרחב שלהם ויש להם פרויקטים רבים בקנה. באולפנים כבר הודיעו על מספר רב של פרויקטים עתידיים בשנים הקרובות, אך שמועות רבות החלו לצוץ לגבי תכנונים נוספים של האולפנים. אין בכך הפתעה גדולה, אך אחד מהם הוא סרט שני עבור Suicide Squad, אך לא רק.

השמועות מגיעות מאתר Reddit. לא מדובר באישור רשמי ולכן צריך להתייחס אליהם בערבון מוגבל. ובכל זאת, בואו נבחן את אותן שמועות. נתחיל עם ההמשך ל Suicide Squad, אשר נטען שהתחלת ההפקה שלו אמורה להתחיל בקרוב מאד, שהתסריט שלו כבר נמצא בשלבים מתקדמים (החלו בחודש יולי) ושההפקה תחל באביב 2017 עם פחות אפקטי מחשב ותקציב קטן יותר.

פרויקטים נוספים אשר קיבלו את האישורים הם: Booster Gold, אשר לאחרונה הוחתם עבורו תסריטאי בשם זאק סטנטז. נטען שבאולפנים ירצו שהפרויקט יקבל טיפול דומה לזה של "דדפול". כמו כן, הפרויקט של Metal Men הוא נחשב כפרויקט אנימטורי, אך ב"וורנר ברוס" מחכים לראות כיצד סרט הלגו של באטמן יצליח לפני שיאשרו אותו. בנוסף לכך, יכול מאד להיות ששמות נוספים יצטרפו ליקום של DC: סאם רמי על פי השמועות מחוזר עבור פרויקט ללא שם וג'ורג' מילר עבור פרויקט שג'ק קירבי מקושר אליו.

אחד מהעניינים המעניינים מההדלפה הנ"ל ביקום של DC היא הרחבת העולם הטלוויזיוני, למרות דיווחים קודמים רשמיים, אשר קבעו שב"וורנר ברוס" רוצים להפריד בין היקומים. על פי הדיווחים, ב"וורנר ברוס" מעוניינים שהסדרות החדשות יתחברו לסרטים וישודרו בכבלים: The Question ב HBO ו Scalped (שהשמועה טוענת שגאוף ג'ונס כתב את התסריט עבור הפילוט) ב WGN. כמו כן, נטען שהפרויקט של Lobo לא נעול ואולי יובא אל הטלוויזיה ולא אל המסך הגדול.

מצד שני, ההדלפה גם מספרת על מספר פרויקטים שלא אמורים לצאת לפועל: Fables הוא אחד כזה, כמו גם Legin Of Superheroes (מתוך טענה שמוקדם מדי להפיק אותו). כמו כן, זאק סניידר ייקח זמן מהיקום של DC, מאחר שהוא לא רוצה לביים את סרט ההמשך של "ליגת הצדק" ולא יביים את "סופרמן 2" שבוודאות ייצא לפועל. גם הסרט של "סייבורג" נמצא על קרקע לא ברורה מתוך רצון לראות כיצד הדמות תצליח בסרטים אחרים כגון "ליגת הצדק".

הסיבה שיכול להיות שמדובר בידיעה לגיטימית נעוצה בידיעה ש"דת'סטרוק" אמור היה להופיע ב Suicide Squad 2, אך זה לא ייצא לפועל. ואכן, הידיעה קיבלה אישור רשמי מסוים מבן אפלק, כאשר הוא הודיע ש"דת'סטורק" יופיע ב"ליגת הצדק" ויכול מאד להיות שגם יהיה נבל מרכזי בסרט הסולו של "באטמן".

שמועות נוספות:  

1. הסרט Sandman נמצא בשלבי פיתוח ובאולפנים לוקחים את הזמן איתו בכדי לפתח אותו בצורה נכונה. לאחר שג'וזף לויט עזב את הפרויקט נטען שפנו לחואקין פיניקס.

2. הסרט Shazam אמור להיות סרט אחד בלבד ללא המשכים מתוכננים, אלא אם הסרט יצליח מאד.

3. יכול מאד להיות ששומרים את הדמות של "דארקסייד" עבור הסרט "ליגת הצדק 3" ויכול מאד להיות שמידע לגבי הדמות יתקבל בסרטים אחרים כגון New Gods (נטען שהפרויקט בעדיפות גדולה להפוך לסרט) ו Apokolips.

4. הסרט Green Lantern Corps יהיה עיבוד של הסיפור Sinestro Corps War ויציג את הדמויות: גאי גארדנר, ג'ון סטיוארט והאל ג'ורדן. הדמות של Red Lanterns לא יופיע בסרט, אך יירמז.

5. "חברת הצדק של אמריקה" הייתה אמורה להיות בשלבי פיתוח, כאשר ב Wonder Woman אמורים היו לרמוז עליה באירועי מלחמת העולם הראשונה, אך הרעיון נגנז מאחר שהוא לא התאים לרעיון של Wonder Woman והדמויות יופיעו בסדרות של רשת ה CW.

6. בעולם האנימטורי של DC מעוניינים להפיק 4 סרטים מדי שנה. כמו כן, יבחנו מחדש תסריטים ישנים כמועמדים להפוך לסרטי אנימציה, כאשר אחד מהם הוא Batman Beyond של בועז יאקין. 

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

טוב החברה שם בDC ממש אבל ממש לא יודעים מה הם עושים - הם כבר הצליחו להוציא 3 סרטים שבמקרה הטוב הם "בסדר" ולא יותר, הם יורים פצצות לכל הכיוונים בתקווה לפגוע במשהו ולזרום משם. אם יש משהו שהם צריכים לקחת ממארוול זה הסדר והארגון ואיך להקים יקום קולנועי. אפשר להתווכח על איכויות הסרטים של מארוול, אבל אי אפשר לא לשים לב לסדר ולארגן של החברה ושל היקום שלה

אנונימי אמר/ה...

מיותר לגמרי.
אני יכולה להבין את הצורך בלהפיק עוד סרטים על באטמן או סופרמן, אחרי הכל הם שניים מגיבורי העל הכי גדולים שיש, אבל לגבי שאר השמות שמופיעים בכתבה, ממש מיותר.