יום שבת, 26 במרץ 2016

פרסום: רשת CBS חידשה 11 תוכניות


לאחר שרשתות NBC, ABC, ה CW ואפילו רשת FOX הודיעו על הסדרות אותן הן יחדשו לעונה נוספת, הגיע זמנה של רשת CBS. ואכן, לפני פחות מיממה רשת CBS הודיעה על חידוש התכניות הבאות לעונה נוספת:

The Amazing Race
"הישרדות"
NCIS:Los Angeles
NCIS: New Orleans
Hawaii Five-O
Blue Bloods
Madam Secretary
Elementary
Scorpion
2Broke Girls
Mom

מצב שאר סדרות הרשת:

לגבי CSI:Cyber, למרות שעד לפני שבועות מעטים הפרויקט היה מת, הרי שבשבועות האחרונים החלו להישמע קולות מתוך הרשת לאפשר לה לחזור לעונה אחרונה ואולי גם מקוצרת. הסיבה ? היא מכניסה לרשת כסף כחלק מהמותג ובעיקר מעבר לים, כלומר מחוץ לארה"ב. עדיין ההחלטה הסופית לא התקבלה ויכול מאד להיות שהיא תתקבל רק ברגעים האחרונים לפני עליית הלוח של הרשת לעונה הבאה.

לגבי Criminal Minds, למרות נתוני הרייטינג הבינוניים פלוס, הכל בסופו של דבר יהיה תלוי בהסכם הכספי מול האולפנים וההפקה. במידה ויסכימו לקצץ בעלויות (מדובר בסדרה וותיקה שהעונה הבאה אמורה להיות ה 12 שלה) היא תחזור לעונה נוספת, במידה ולא היא תבוטל. צריך גם לזכור שאולפני ABC שותפים מלאים לרווחי התכנית, כך שלא כל הרווחים יגיעו לרשת CBS וזה שיקול גדול בימים אלו. חוות דעת שלי ? בסופו של דבר יגיעו לעמק השווה והיא תחזור.

ברשת גם מחכים לבדוק כיצד הספין אוף של Criminal Minds, הכוונה היא ל Beyond Borders יצליח. נכון לעכשיו, נתוניה סבירים. במידה והסדרה לא תיפול בשבועות הקרובים, יכול מאד להיות שיגיע הסדר כספי להחזיר את שתי הסדרות בבת אחת. במקרה שלה, רק המתנה לנתוני הרייטינג בשבועות הקרובים תעניק לנו את התשובה.

לגבי הסדרות החדשות של הרשת, לי מנבוס, יושב ראש הרשת, הודיע שהם מתכוונים להחזיר את כל הסדרות לעונה נוספת. הכוונה היא ל Limitless, code Black, Beyond Borders וכמובן ש Life In Pieces ו Supergirl. מבין החמישה, דווקא מצבם של שלש הסדרות הראשונות ברשימה נראה טוב יותר מאחר והן מופקות על ידי אולפני הרשת ולכן הרווחים יגיעו ישר לכיסיי הרשת. שתי הסדרות האחרות מופקות על ידי אולפנים חיצוניים ולכן הסיכויים שלהן (אם רוצים לבחון בעין ביקורתית את מצבן ולא להאמין ליושב ראש הרשת בעיניים עצומות) נמוכים יותר. מבין השתיים הנוספות, מצבה של Life In Pieces טוב יותר מאחר והיא מניבה נתוני רייטינג טובים יותר והיא פחות יקרה מ Supergirl.

כמו כן, כפי שציינתי ברשת עדיין מחכים לגלות את מצבה של Beyond Borders וגם את מצבה של Rush Hour, אשר תעלה בשבוע הבא, בשבועות הקרובים בכדי לקבל תמונה ברורה יותר. הרשת לא תחדש את כל הסדרות החדשות. לפחות אחת מהן תבוטל, כאשר הסיכויים הגבוהים לכך שזו תהיה Rush Hour, ואולי אפילו סדרה נוספת תבוטל, כאשר במקרה כזה, המועמדת הטבעית לכך תהיה Supergirl. הקלפים יטרפו במידה ו CSI:Cyber תבוטל בסופו של דבר, ו\או Beyond Borders תקרוס, כאשר נכון לפרק השני זה לא קורה, ואז יכול להיות שרק דרמה אחת נוספת תצטרף אליה.

השבועות הקרובים יגלו לנו יותר. רגעים מותחים עבור מעריצי הסדרות. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה