יום חמישי, 10 במרץ 2016

פינת המענה לקוראים, והשבוע: ריזולי ואיילס, המאה, הפלאש, סטארגייט ועוד...

לפני שנתחיל, ארבע הערות: 

1. למרות שלא המשכתי את הספירה לאחור, הרי שהדעה שלי לא השתנתה. לאחר פרסום הלוחות החדשים של רשתות הברודקאסט האמריקאיות באמצע חודש מאי, אפרסם ככל הנראה לוח הערכות לגבי העונה הבאה של רשתות הברודקאסט האמריקאיות וזה יהיה אקורד הסיום של הבלוג. 

2. הקורא James Crow התלונן בשבוע שעבר שהוא מפסיק להיכנס לבלוג ומנה לכך שלש סיבות עיקריות. האחת, שאת המידע הוא משיג מאתרים מחו"ל ולכן אין לו צורך להמשיך. סיבה שנייה, שלא הגבתי לידיעות ששלח אלי במייל או לתגובות שלו לגבי פוסטים שלי ובקיצור שאני לא מתייחס אליו. ולבסוף, הפלטפורמה מיושנת. 

מאחר ויכול להיות שאולי חלק מהקוראים של הבלוג יכולים להזדהות עם אחת או יותר מהטענות שלו, הייתי רוצה להקדיש את השורות הבאות בכדי לענות על הטענות הנ"ל: 

לגבי העובדה שאת המידע ניתן להשיג מאתרים מחו"ל, הרי שמרבית מהמידע שאני מפרסם בחודשים האחרונים, בוודאי מאז שהכרזתי על כך שהבלוג עומד להיסגר, הוא בגדר של ניתוחים וסיכומים שלי. יש כמובן את הידיעות אודות ביטולי וחידושי סדרות, אבל הן מינוריות ובוודאי שלא חלק הארי של הבלוג. בכך, הבלוג אמור להיות משלים לאתרים מחו"ל ולא מתחרה בהם. בוודאי לא בעת האחרונה. 

לגבי העובדה שלא התייחסתי אליו, אפשר לחלק את התשובה לשניים. ראשית, בשנים האחרונות אני כמעט ולא מגיב בבלוג, אלא דרך הפינה הזאת, "פינת המענה לקוראים". בעת האחרונה אין לי כמעט זמן להכין את הפינה והיות ומספר השאלות גם לא רב, הפינה מפורסמת בערך פעם בחודש ולמעט מקרה אחד או שניים ששכחתי לענות על שאלה אני בדרך כלל עונה. אם אחרוג ממנהגי עבורו אזי אני צריך לחרוג עבור קוראים אחרים וזה לא יהיה פייר. סיבה נוספת שלא הגבתי הייתה שהוא קצת עיצבן אותי בכך שללא סיבה הוא החליט ששמי רז ומאז הוא קורא לי בשם הזה, אפילו במייל שהוא שלח אלי, למרות שציינתי שזה לא שמי ואני לא יודע מאיפה הוא הקריץ את ההנחה הזאת. קצת קטנוני, אני יודע, אבל לפעמים הדברים הקטנים לא גורמים לך לרצות לענות לאנשים. 

לגבי המעבר לפלטפורמה אחרת, מאחר והבלוג עומד להיסגר בעוד קצת יותר מחודשיים וחצי לא ראיתי את הטעם לעבור לפלטפורמה אחרת. 

3. מכיוון שלא נותר זמן רב עד שהבלוג ייסגר, אם יש לכם שאלות אענה עליהן עד כמה שאוכל. בקצב הזה, עושה רושם שיהיו אולי רק עוד שתי "פינות מענה לקוראים". וכפי שציינתי, בכדי לפרסם פינה אני צריך לאסוף מספר שאלות, משום שלא אפרסם פינה עבור שאלה אחת או שתיים. 

4. מחר אפרסם ביקורת ארוכה על העונה השלישית של הסדרה The 100. יש למה לחכות...


ועתה, לשאלות והתשובות

נתחיל עם חוב: 

לא ענית על השאלה שלי על ריזולי ואיילס.????????
רשמת תודה לאל שהיא התבטלה רציתי לדעת מה לא אהבת בה..
למה להתעלם????????




תגובה:

לא התעלמתי פשוט חשבתי שזה היה מובן מאליו. הרעיון של הסדרה הגיע למיצוי ברגע שאביה של איילס נכנס לכלא. מאותו רגע הסיפור הפך למשעמם ואפשר היה לראות כיצד המבנה חוזר על עצמו בכל פרק, התסריט דלוח, אנג'י הרמון מעצבנת ובקיצור, הסדרה "טחנה מים". די, הגיע הזמן להגיד מספיק. 


נמשיך עם שאלה אישית: 

מה העלילה של הספר שלך?



תגובה: 

מדובר על רומן, אשר משתרע על פני שלש דורות ומספר את קורותיו של אדם, שנקלע למאבק שנמשך במשך זמן רב והוא לא יודע שהוא כלי במשחק עתיק יומין. המאבק שלו יוביל אותו להישגים עצומים, אבל המחיר שהוא ישלם יהיה יקר. מאד. 


השאלה הבאה מבקשת ממני חוות דעת: 

מה אתה חושב על The 100? על העונה החדשה? על כל הביקורות והתגובות שמשבחות את הסדרה ורק אתה נגד?
מה אתה חושב על טריפליום?



תגובה:

נתחיל דווקא מ"טריפליום". לצערי, לא ראיתי ולכן לא אוכל להגיב. 
לגבי The 100, חכו למחר, תקבלו את מבוקשכם...


השאלה הבאה מגיעה משד משחת: 

האם יש הפסקה של חודש בסדרות 
על טבעי, החץ, פלאש ????



תגובה:

כן, הסדרות יחזרו ב 22 וב 23 במרץ. 


ולשאלה שהגיעה במייל: 

היי D1D1 אתה יודע מה עם הריבוט של איימריך לסרט סטארגייט שאמור לצאת בטרילוגיה?
כמו כן האם ידוע לך אם תופק בזמן הקרוב סדרה בעולם הסטארגייט?
ובנוסף תוכל לתת כמה אנקדוטות על הסרט/ הריבוט או על הסדרות של עולם הסטארגייט..



תגובה:

בכל הקשור לסדרת טלוויזיה זה לא עומד לקרות. בוודאות. 
בכל הקשור לסרט, הבנתי שיש מפיקים לסרט, אבל אין ידיעות מעבר לכך ובוודאי שלא תאריך יציאה. נכון לעכשיו, אין אפילו תסריט. 
לגבי אנקדוטות, זו הייתה פינה של שקד והוא הפסיק לעסוק בכך. מצטער...

7 תגובות:

דנה אמר/ה...

אצלי זה עדיין בין הדפים הראשונים שאני פותחת כל בוקר, ועדיין מתבאסת כשאין חידושים.
אם תחליט להמשיך - עדיין שווה לדעתי לפתוח עמוד פייסבוק ואז מספר הנחשפים יגדל פי כמה

שלמה אמר/ה...

1. כל יום אני פותח את הבלוג וזה בהחלט מעניין
2. אתה לא חייב כלום לאף אחד אז אין שום סיבה להתנצל שאתה לא עונה לו
3. אנחנו ממש נהיה עצובים אם תסגור את הבלוג, יותר כיף לקרוא את הידיעות בעברית.

מקווה שתתחרט :(

שד משחת אמר/ה...

אח יקר ותותח על תודה רבה

אנונימי אמר/ה...

מקווה בשבילך שהביקורת על המאה תהיה טובה אם לא אתה פח אחד גדול ידידי.

שלמה אמר/ה...

פח גדול זה בנאדם שכותב תגובה כזאת

אורן אמר/ה...

בלוג נפלא , קשה לחשוב על כך שתופסק כאן הכתיבה

אנונימי אמר/ה...

מה דעתך על daredevil ו- jessica jones? האם תפרסם עליה שלב סיכום עונה?