יום שני, 3 באוגוסט 2015

מבזק: 53 ידיעות (3 באוגוסט 2015)



1. העונה השנייה של הסדרה Fear The Walking Dead תמנה 15 פרקים.

2. הסדרה הבריטית The Game בוטלה לאחר עונה אחת.

3. רשת NBC ביטלה את הסדרה Welcome To Sweden לאחר שתי עונות.

4. העונה הרביעית בת שמונה הפרקים של הסדרה Banshee תהיה גם האחרונה שלה. כך קבעו ברשת Cinemax.

5. העונה הרביעית של Longmire תעלה ב "נטפליקס" ב 10 בספטמבר 2015.

6. רשת MTV חידשה את הסדרה Scream לעונה שנייה, אשר תעלה בשנת 2016.

7. החצי של העונה השנייה של הסדרה Finding Carter תעלה ב 6 באוקטובר 2015.

8. העונה השנייה של The Leftovers תעלה ב 13 בספטמבר 2013.

9. הסדרה Humans חודשה לעונה שנייה.

10. הסדרה הבריטית Scott & Bailey חודשה לעונה חמישית מקוצרת בת שלשה פרקים.

11. רשת ה CW הקדימו את עליית הסדרות: Jane The Virgin ו Crazy Ex Girlfirend מה 19 ל 12 באוקטובר 2015.

12. רשת Starz חידשה את הסדרה Black Sails לעונה רביעית בת 10 פרקים עוד לפני שהעונה השלישית עלתה לאוויר.

13. העונה השישית והאחרונה של Downton Abby תעלה ברשת PBS ב 3 בינואר 2016.

14. רשת Syfy אישרה את Blood Drive ישירות לעונה ראשונה בת 13 פרקים. הסדרה אמורה להתרחש בסמוך לעתיד אפוקליפטי, ותתמקד בבלש הטוב האחרון בלוס אנג'לס, אשר נאלץ להצטרף למרוץ דמים בכל הארץ ברכב המונע על ידי דם ועם שותפה מפתה, אשר רואה בבני אדם כדלק.

15. רשת ה CW מפתחת עיבוד אפל לספר "נשים קטנות".

16. "אמזון" אישרה את הפיכת הפיילוט Sneaky Pete, שרשת CBS פסחה עליו בעונת הפיילוטים הקודמת, לסדרה. תקציר הסדרה: לפני שהוא עוזב את הכלא, אמן הונאות בגילאי השלשים לוקח על עצמו את הזהות של החבר שלו לתא בכדי לברוח מהנושים שלו בשעה שהוא עובד בערבות של אגרות חוב. שם הוא משתמש בכריזמה שלוב כדי לתפוס אנשים רעים ממנו, בשעה שהוא הופך לשותף עם "בת דודתו" שחושדת במניעים האמתיים שלו.

17. הסדרה Married With Children אולי תקבל ספין אוף יותר מחש עשרה שנה לאחר שירדה מהאוויר. דיוויד פאוסטיניו, אשר גילם את דמותו של באד בסדרה טוען שהזכויות הם של Sony והם להוטים אחר הפרויקט. לטענתו, כל הקאסט מוכן לקחת חלק בפרויקט, כולל כריסטינה אפלגייט. אולם, הם יצטרכו לקחת בחשבון שאד אוניל מככב בסדרה Modern Family, אשר מצולמת במהלך עונה בת 9 חודשים.

18. לגבי הסדרה Doctor Who, הודיעה ב BBC3 כי הם עומדים להפיק סצינת פריקול לעונה התשיעית אשר תעלה ב 16 בספטמבר 2015 שלשה ימים לפני עליית העונה החדשה.

19. רשת Starz הודיעה כי תעשה כמעשה "נטפליקס" ותשחרר את כל פרקי העונה השלישית של Da Vinci's Demons ואת כל פרקי הסדרה Flash & Bone בערב הפתיחה שלהם (24 באוקטובר ו 8 בנובמבר 2015).

20 בסדרה "סוכני ש.י.ל.ד.", השחקן אנדרו הווארד מצטרף לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך כבאנקס, אחד מהסוכנים.

21. בסדרה "סוכני ש.י.ל.ד.", השחקנית קונסטנס זימר (UnREAl) תגיע לעונה השלישית של הסדרה כשחקנית אורחת.

22. בסדרה "סוכני ש.י.ל.ד.", השחקן בלייר אנדרווד יחזור לעונה השלישית של הסדרה למספר פרקים כאנדרו, בעלה לשעבר של מלינדה מיי.

23. בסדרה The Originals, השחקנים אנדרו לייס ורבקה בריידס מצטרפים לסדרה בעונה השלישית של הסדרה בתפקידי אורח מתמשכים, לייס יגלם את דמותו של לוסיאן, חבר בשושלת של קלאוס, אשר מגיע לניו אורלינס עם אג'נדה שקשורה בקלאוס. בריידס תגלם את דמותה של אורורה, אשר מתארת כסקסית, מפתה אבל גם בעלת צד אפל והיא אוהבת אלימות.

24. בסדרה The Originals, השחקנים לורנס קו (The Walking Dead) ואוליבר אקלנד (Satisfaction) מצטרפים לסדרה בתפקיד אורח. קו יגלם את דמותו של ואן, מכשף שתמיד נמנע מהפוליטיקה בתוך הקבוצה, אבל כשמתרחשת טרגדיה הוא מוצא את עצמו נשאב לכך. אקלנד יגלם את דמותו של טריסטן, ערפד מיסתורי, אשר יש לו עבר עם "המקוריים". כלפי האנשים שקרובים אליו הוא נדיב, אבל כלפי אויביו הוא אכזרי. השניים יחלו להופיע החל מהפרק השני של העונה.

25. בסדרה Chicago Fire, השחקן בראיין וייט ("סקנדל") מצטרף לסדרה בתור קפטן דאלאס פטרסון, הקטפן החדש של היחידה.

26. בסדרה Chicago Fire, השחקנית דורה מדיסון (הפרמדיק ג'סיקה צ'ילטון) קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי.

27. בסדרה The 100, הזמר שון מנדז מגיע לפרק הפתיחה של העונה השלישית של הסדרה. הוא יגלם ניצול מהתיבה, אשר נקלע למצב מסובך ונאלץ לסמוך על הכישרון שלו בכדי לשרוד.

28. בסדרה The 100, הדמות של לקסה תופיע כבר בפרק הפתיחה של העונה השלישית.

29. ברשת HBO טוענים שהסדרה Game Of Thrones תסתיים, ככל הנראה אחרי העונה השמינית, אולם הם פתוחים לרעיון פריקוול לסדרה.

30 בסדרה Game Of Thrones, יאן מקשיין ("ריי דונובן") מצטרף לעונה השישית של הסדרה בתפקיד מפתח. זה כל מה שידוע על תפקידו בשלב זה.

31. בסדרה Bloodline, השחקן בן מנדלסון (דני) יחזור לעונה השנייה של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי. מדובר בהחלטה מוזרה היות והדמות שלו נרצחה בסוף העונה הראשונה.

32. בסדרה Blindspot, השחקן מייקל גסטון מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כסגן המנהל של ה C.I.A בשם טום קארטר, אשר מסייע ל F.B.I לפענח את הקעקועים של ג'יין דו (ג'יימי אלכסנדר).

33. בסדרה Fuller House, השחקנית אווה לרו (CSI Miami) לוהקה כטרי, אשתו של דני.

34. בסדרה Fuller House, למרות שבתחילה דובר על כך שהדמות של די ג'יי בהריון, הרי שעתה נודע כי הסדרה תתחיל לאחר שהתינוק שלה כבר נולד. כמו כן, ג'סי ובקי חיים חיי אושר.

35. אנטוניו בנדרס אמור לככב בסדרה Havana Quartet שרשת Starz מפתחת. הסדרה תתמקד במריו קונדה (בנדרס), שתיין כבד אשר רוצה להיות סופר, אבל מסתפק בעבודה כבלש במשטרה.

36. איבון סטראהובסקי (Chuck, 24: Live Another Day ,Dexter, The Astronaut Wives Club) מצטרפת לפיילוט Edge של "אמזון" לצד מקס מרטיני (The Unit) וראיין קוונטן (True Blood). הסדרה עוסקת בג'ושוע הדג' (מרטיני), אשר יוצא לנקמה לאחר רצח אחיו. סטראוהבסקי תגלם את דמתה של בת', בלשית מיסתורית בעיירה ותוספת חדשה שלה.

37. בסדרה The Vampire Diaries, השחקנים טים קאנג (The Mentalist) וטוד לאסנס ("ספרטאקוס") מצטרפים לעונה השביעית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשכים. קאנג יגלם את דמותו של אוסקר, נרקומן שמסתיר קשר למשפחת סלבטורה. התערבות על טבעית הופכת אותו לרוצח. לאסנס יגלם את דמותו של ג'וליאן, אלמותי, שכל הזמן נמצא במנוסה ומותיר כאוס ואויבים בכל מקום שהוא הולך.

38. בסדרה Stitchers, השחקן דיימון דיוב (הבלש פישר) קודם להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה השנייה של הסדרה.

39. בסדרה Recovery Road, השחקנית לורס סאן גיאקמו (Just Shoot Me) מצטרפת לסדרה של רשת ABC Family כשחקנית אורחת בתור ג'ינה, אמנית מרדנית. היא גם ספונסרית ב"אלכוהולים אנונימיים", אשר מודאגת לאחד\ת שעזרה לפני מספר שנים.

40. בסדרה Secrets & Lies, השחקן טרי אוקווין (Lost, Hawaii Five-O) מצטרף לעונה השנייה של הסדרה, כאשר יגלם את דמותו של אביו של אריק, אשר אשתו נרצחת.

41. בסדרה Gotham, השחקן דרו פאוול, אשר מגלם את דמותו של בוץ' גילזן, קודם להיות חלק מהקאסט הראשי.

42. בסדרה Supergirl, כריס בראונינג ("ילדי האנרכיה") מצטרף לעונה הראשונה של הסדרה כבן קרול (Reactron), אשר לובש שיריון המונע על ידי אנרגיה גרעינית. מאחר שהוא לא מצליח להכניע את האויב האמיתי שלו, סופרמן, הוא מנסה לפגוע בבת דודתו, סופרגירל.

43. בסדרה Criminal Minds, השחקן טים קאנג (The Mentalist) מגיע לעונה ה 11 של הסדרה כשחקן אורח.

44. בסדרה Stay שרשת ABC Family מפתחת הצטרפו סקית אולריך ומיה וואלט לסדרה. סקית יגלם את הדמות הראשית של האלמן הנתקע בבית המלון עם שתי בנותיו ורוצה לברוח משם. ואלט תגלם את דמות ה"נערה באפור", אשר נורתה לפני 90 שנה, הגיעה לבית המלון ובו היא מטופלת אך לא חוזרת להכרה.

45. קורטני גרוסבאק (Parenthood) מגיעה לסדרה The Player בתפקיד אורחת מתמשך. גרוסבאק תגלם את דמותה של דמי, האחיינית בת העשרה של אלכס קינג (ווינצ'סטר), אשר גם מתאבלת על מותה של דודתה ג'יני, אשתו של קינג.

46. בסדרה "ברוקלין 9-9", השחקנית ארצ'י פאנג'בי (The Good Wife) מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת, בתור לוטנט נוקס, אשר שמה את עיניה על בויל. היא תופיע בפרק השני של העונה.

47. בסדרה Jane The Virgin, בעונה השנייה יהיו שתי חתונות. החתונה הראשונה תגיע עד הפרק החמישי של העונה. כמו כן, העונה השנייה תהיה מורכבת מ 22 פרקים.

48. בסדרה Castle, השחקנית אן קיוזאק (Private Practice) לוהקה בתפקיד אורחת לפרק הפתיחה הכפול של העונה השמינית של הסדרה, בתור ריטה, חברה בארגון סודי, אשר מפציעה אל חייה של בקט עם כישורים מיוחדים, ועם קשר מפתיע לקאסל.

49. בסדרה How to Get Away With Murder, השחקנית פאמייק ג'נסן (X-Man, Hemlock Grove) מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך. אין מידע רב על הדמות שהיא אמורה לגלם, אולם שמועות גורסות, שהיא אמורה לגלם סניגורית מעולה, אשר לוקחת את התפקיד שלה ברצינות רבה.

50. בסדרה American Crime, השחקן אנדרה בנג'מין מצטרף לסדרה בתור מייקל לקרויקס, ארכיטקט. מייקל ואשתו טרי הם אנשים עשירים עם כוח והם מסייעים לבנם, כאשר הוא מסתבך בפרשיה בבית הספר.

51. בסדרה Secrets & Lies, השחקנים ג'ורדנה ברוסטר (סרטי "מהיר ועצבני") וצ'ארלי ברנט (Chicago Fire)מצטרפים לעונה השנייה של הסדרה. ברוסטר תגלם את דמותה של קייט וורנר, עורכת דין מוצלחת, אשר ממנהלת את מחלקת התלונות של משפחת וורנר. ברנט יגלם את דמותו של פטריק וורנר, הבן הצעיר במשפחה הוא עובד כאנליסט בחברה של אביו לצד אחיו איליי.

52. בסדרה Arrow, השחקן ראיין רובינס (Falling Skies) בתפקיד אורח מתמשך כקונקלין, רוצח סאדיסט וחבר ב Shadowspire, אשר יהיה יועץ עבור אוליבר בפלשבקים.

53. בסדרה The Blacklist, השחקן אדי גאטגי (Proof, Justified) מצטרפת לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך כמר סולומון, יריב עבור ליז והאדם אשר מנהל את העבודה השחורה של ה"קאבל".

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

באיזה סדר צריך לצפות בבטאלסטאר גלקטיקה?

אנונימי אמר/ה...

תודה!
ולאנונימי שמעלי בBSG צריך לצפות קודם במיני סדרה ורק אח"כ בסדרה.. תיהנה!