יום שני, 31 באוגוסט 2015

מבזק: 28 ידיעות (31 באוגוסט 2015)



1. בסדרה Scandal, השחקנית מיה מסטרו (The Strain) מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך.

2. קתרין הייגל תככב בריבוט לפיילוט Doubt עליו פסחה רשת CBS בעונת הפיילוטים הקודמת ובו כיכבה קאדי סטריקלנד. הסדרה עוקבת אחר סאדי אליס (הייגל) עורכת דין חכמה וסקסית, אשר מתאהבת בבילי (סטיבן פסקואל), אחד מלקוחותיה, אשר יכול להיות שהוא גם רוצח.

3. בסדרה Bones, דיוויד בוריאנז הודיע כי הסיבה שהוא לא מופיע בתחילת העונה היא משום שהוא סבל מבעיה בריאותית חמורה, אשר כמעט וסיכנה את חייו. עתה הוא בסדר וחזר לפעילות מלאה.

4. בסדרה The 100, ברנדה סטרונג ("עקרות בית נואשות", "דאלאס") לוהקה לתפקיד מלכת אומת הקרח. היא עושה מה שהיא צריכה בכדי להישאר בשלטון, גם אם זה בא על חשבון הסובבים אותה.

5. בסדרה Blue Bloods, השחקן אסי מוראלס מגיע לסדרה כשחקן אורח בתור דלגאדו, סמל במשטרת ניו יורק, אשר מעוניין להגביר את הדיוקים הסטטיסטיים של המשטרה ומעוניין בדעות של צעירי העיר. בשל כך הוא זוכה לקידום על ידי פרנק רייגן. אולם, הוא מסתיר דבר מה שיכול לשנות לחלוטין את הדעה לגביו.

6. בסדרה The Flash, השחקן דמור בארנס (The Unit) יגיע לעונה השנייה של הסדרה כהנרי יואיט, או כינויו הידוע "טוקאמאק". מדובר במדען גאון אך שחצן. כאשר קייטלין מגייסת אותו למעבדות "ס.ט.א.ר." הוא מתחיל להגשים את ייעודו כמטה-אנושי.

7. בסדרה The Flash, השחקנית ויולט ביני תופיע למספר פרקים בעונה השנייה כג'סי קוויק. מדובר בסטודנטית גאונה, אשר נקלעת למאבק בין הפלאש לזום (הנבל הגדול של העונה השנייה). כגיבורה היא נקראת ג'סי צ'יימברס, בעלת מהירות ריצה גבוהה מאד.

8. בסדרה The Flash, השחקנית מאלסי ג'ו תחזור לעונה השנייה כעיתונאית לינדה פארק למספר רב של פרקים. פארק ואיריס ווסט יהיו בסכנה.

9. בסדרה American Crimes, השחקנית אמילי ברגל (Shameless) מצטרפת לעונה השנייה של הסדרה בתור ליילה טאנר, אמו של אריק, משפחתה הופכת להיות מעורבת בהאשמה של תקיפה מינית.

10. בסדרה Empire, השחקנית סיירה (טיאנה) קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה השנייה.

11. בסדרה Castle, משפחתו של הבלש ראיין עומדת להתרחב, כאשר ג'ני  עומדת להיכנס להריון שני.

12. בימים אלו עובדים ברשת FX על ספין אוף לסדרה Sons Of Anarchy. מדובר בשלבים ראשונים של הפרויקט.

13. הסדרה American Dad חודשה לשתי עונות נוספות.

14. הסדרה The Frankenstein Code של רשת FOX שינתה את שמה ל Lookinglass.

15. העונה השלישית של הסדרה Helmork Grove תעלה ברשת "נטפליקס" ב 23 באוקטובר 2015.

16. בסדרה "הוואי 0-5", השחקנית ג'לי בנז ("דקסטר", "דיפיינס", "עקרות בית נואשות") מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כג'ניפר, בלשית מסאן פרנסיסקו, אשר עומדת בראש כוח משימה בסגנון "פייב או". היא תנהל מערכת יחסים עם צ'ין.

17. בסדרה Baby Daddy, השחקנית אלי ג'וניניו (The Lying Game) [בתמונה] מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כסאם, אישה אשר מגישה בקשה להיות מנהלת הפאב של בן ודני. בן גם היה דלוק עליה בתיכון, למרות שהיא לא הייתה בן אדם נחמד בתיכון ולא השתנתה הרבה מאז.

18. בסדרה Bones, השחקנית בטי ווייט תופיע כשחקנית אורחת כד"ר בת' מאייר, אשר מגיעה אל המעבדות בכדי לסייע ברצח אדם מליגת החלומות של הפנטזי פוטבול. היא נחשבת לשם גדול בתחום של ברנן ובשל כך יצוצו ריבים בין השתיים. הפרק בהשתתפותה ישודר בסוף אוקטובר.

19. בסדרה "ברוקלין 9-9", השחקנית מארי לין ראגסקאב (24) תופיע בעונה השלישית של הסדרה כאישה המושלמת עבור צ'ארלס. ג'נבייב, בעלת גלריה מצליחה שצ'ארלס חושב שהיא הנשמה התאומה שלו. אולם יכול להיות שזה מגיע רק מהצד שלו.

20. בסדרה The Big Bang Theory, בפרק הפתיחה של העונה התשיעית לאונרד ופני יהפכו לבעל ואישה.

21. בסדרה Grandfathered, השחקנית ג'ואנה גרסיה תפציע כשחקנית אורחת בקומדיה בתור סלואן, אשר עובדת בבית הספר אליו מנסה ג'ימי להכניס את אדי. הוא מתחיל איתה ומסבך את העניינים עבור אדי.

22. מספר הפרקים בעונה השלישית של הסדרה Reign יעמוד על 18.

23. השחקנית ג'סיקה לאנג עזבה את הסדרה American Horror Story, בשל מופע בברודווי בו היא מופיעה, אך יוצר הסדרה ראיין מרפי טוען שהוא בקשר איתה ובמידה וזה יתאפשר קיים סיכוי שהיא תחזור בעתיד.

24. רשת USA ביטלה את הסדרה Complications לאחר עונה אחת בלבד.

25. רשת VH-1 ביטלה את הסדרה Hindsight לאחר עונה אחת בלבד.

26. בסדרה Limitless, השחקן דזמונד הארינגטון (Dexter) יופיע בסדרה באחד הפרקים וישתף שוב פעולה עם ג'ניפר קרפנטר. הארינגטון יגלם את דמותו של הסוכן המיוחד קייסי רוקס, האיש אשר מוטלת עליו המשימה לאמן את בראיין. בתחילה הוא סקפטי לגבי יכולותיו ולכן ינסה לחקור את חייו הפרטיים.

27. בסדרה The Grinder, כריסטינה אפלגייט תגיע לסדרה כשחקנית אורחת לפרק החמישי של העונה. אפלגייט תגלם את דמותה של אהבה ישנה מבית הספר של דין (רוב לאו). מדובר בעוף מוזר (אין לה טלוויזיה) ולכן דין רואה את נקודת המבט שלה על האופנה די מרעננת.

28. בסדרה Elementary, השחקנית שורה אגדשלו מצטרפת לעונה הרביעית של הסדרה בפרק השלישי של העונה כדוניה אספדין, חתיכה אשר מנהלת משא ומתן עם אביו של הולמס. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מה קורה עם Hindsight ? ב16.3.15 VH-1 [ולא MTV] הודיעה שהוזמנה עונה שנייה רק כדי לחכות כמעט חצי שנה כדי לבטלה?! :( תודה על העדכונים