יום שישי, 23 באפריל 2010

בוודאי שמתם לב ש...


הסדרה החדשה של אליסה מילאנו Romantically Challenged עלתה השבוע ומדובר בסדרה לא רעה בכלל, מצאתי את עצמי צוחק לא מעט.

צ'אק חוזרת השבוע בפרקים חדשים. אתם תאהבו מאד את הפרק שישודר ביום שני, צ'אק ושרה עומדים להנות הרבה...אחד מהשני.

העונה הנוכחית של "עקרות בית נואשות" פשוט גרועה. במיוחד לאור העובדה שהעונה הקודמת של הסדרה הייתה כל כך טובה והצליחה להרים אותה לאחר שבעונות קודמות היא הייתה פשוט זוועה.

הסרט New Moon, הסרט השני בסדרת הסרטים "דמדומים", פשוט בלתי ניתן לצפייה. לא האמנתי שאחרי הסרט הראשון בסדרה נראה סרט כה גרוע אבל הסרט הזה שבר את כל השיאים. כבר כמה שנים לא ראיתי סרט כל כך זוועתי ואני מצטער על השעתיים שבזבזתי.

הסדרה Criminal Minds התחילה את העונה בסדר, אבל מהרגע שאשתו של הוץ' נרצחה הסדרה נמצאת בירידה תלולה, כולל הפרק שיצר את הספין אוף של הסדרה (פרק 18 של העונה).

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לגבי רומנטיקלי צ'לנג'ד, אני חייבת לומר מספר דברים.
ראשית, גם אני צחקתי לא מעט, וזה מעולה מכיוון ששאר הסדרות הקומיות שיצאו לאחרונה לא היו מספיק מושכות אפילו כדי להורדי אותן, ואם כבר הורדתי, אז צפיתי ופשוט השתעממתי.
אבל עם כמה שזה מצחיק, לצערי זה יורת מידי מזכיר את התכנית איך פגשתי את אמא. אפילו הבדיחות שם מזכירות את התכנית וגם איך שהתסריט כתוב, והדמויות. אני מאוד מקווה שזה יתפתח בצורה שונה ושלא ימשיך להזכיר את איך פגשתי את אמא, כי חבל. יש לתכנית הזאת פוטנציאל.

D1D1 אמר/ה...

כל הסדרות הללו הן תוצר של "סיינפלד". גם "חברים" היא סדרה שהתפתחה מ"סיינפלד" וכך גם "איך פגשתי את אמא" (שהיא הרבה אבל הרבה פחות טובה מהשתיים הללו). אי אפשר להמציא יותר מדי את הגלגל. אותי מספק שסוף סוף קומדיה שהיא לא "תיאוריית המפץ הגדול" גורמת לי לחייך ואף לצחוק. אני מקווה שהיא תחזיק מעמד כי ההתחלה שלה טובה, נראה מה יהיה בפרק השני.