יום שבת, 24 באפריל 2010

הפיילוטים אשר נראים כחמים ביותר לעונת החורף האמריקאית 2010-2011.

מועד הודעות הרשתות הגדולות על לוח החורף הבא שלהם מתקרב וההחלטות לגבי הפיילוטים החדשים הולכות ומתקבלות. גורמים מתוך הרשתות מתחילים להדליף אילו פיילוטים נראים במצב הטוב ביותר, אז הנה הרשימה המעודכנת. למידע על הפיילוטים עצמם כנסו למאמר ישן יותר שכתבתי בלינק הבא:
http://tvbyd1d1.blogspot.com/2010/03/blog-post_07.html
(אם כי יכול להיות שממועד פרסום הכתבה הנ"ל נערכו שינויים באיוש השחקנים בפיילוטים).


נתחיל עם רשת NBC, הרשת אשר צריכה את מספר הפיילוטים הרב ביותר כדי למלא את שעת השידור של 10 בלילה אשר התפנתה לאחר עזיבת ג'יי לנו וביטול סדרות כגון Trauma וככל הנראה גם Mercy. על פי הידוע כרגע ניתן יהיה לצפות מהרשת לפחות ל 6 סדרות דרמה חדשות ושניים או שלש קומדיות. אז אלו פיילוטים נראים כבטוחים עבור הרשת ?
Undercovers דרמת-קומדיית הריגול של ג' ג' אברהמס קיבלה ביקורות מעולות בקרב הרשת לאחר שצפו בפיילוט והיא נראית כדבר הבטוח ביותר. משום מה נראה לי שהיא תצוות עם צ'אק באותו ערב בעונה הבאה, זה כל כך מתבקש ודי מתיישב עם דבריה של אנג'לה ברומסטאד שהסדרה (צ'אק) מתאימה לסדרות החדשות שהם מעלים בלוח הבא שלהם.
גם דרמת המתח Rockford Filesמבית היוצר של דיוויד שור, אשר יצר גם את האוס, שהיא למעשה חידוש של סדרה משנות השמונים נראית כדי בטוחה ומעמדה לא מעורער לאחר שגם היא גרפה תשואות בקרב הנהלת הרשת.
בהנהלה גם אוהבים את הסדרה Love Bites מבית היוצר של מפיקי הסדרה "סקס והעיר הגדולה" וסביר להניח שגם היא תקבל הזמנה. וכך גם דרמת עורכי הדין החדשה של דיוויד אי קלי Kindrids.
סדרה שנראית מבטיחה אבל לא ב 100 אחוז היא Chase של ג'רי ברוקהיימר.
בכל מה שקשור לקומדיות של הרשת הפיילוטים : This Little Piggy ו Friends With Benefits וכן Outsourced אשר נחשבת לחמה במיוחד ולבסוף Perfect Couples אשר גרפה מחמאות על הפיילוט שלה.

נעבור ל CBS אשר עוברת אף היא טלטלה מסויימת. החידוש של הוואי 0-5 כבר קיבל הבטחה לעונה והסדרה סגורה לעונה הבאה. דווקא הסדרה שנראתה כבטוחה ביותר, הספין אוף של Criminal Minds, גרפה ביקורות בינוניות ואל תתפלאו אם יתגלו קשיים באישורה לעונה הבאה, אם כי העובדה שפורסט ויטיקר מופיע בה ככל הנראה תסייע לה לעבור את הסף.
דרמה נוספת שנראית טוב עבור הרשת היא דרמת הסי.אי.איי: Chaos אשר גרפה מחמאות אך ברשת עדיין מתלבטים עם הנופך המעט קליל של הסדרה מתאים לרשת הקצת כבדה.
בכל מה שקשור לקומדיות ברשת אוהבים את הקומדיה החדשה בכיכובו של ויליאם שאטנר Bleep My Dad Says ואת הקומדיה החדשה של צ'אק לאורי Mike & Molly וכן את הקומדיה True Love בכיכובו של ג'ייסון ביגס.

עכשיו תורה של רשת FOX. בדרמות, הרשת אוהבת את הדרמה של המארשלים Breakout Kings וכן הדרמה אשר מתרחשת בטקסס Midland. גם דרמת המשטרה של שון ראיין Ride Along נראית במצב טוב. ולבסוף סדרת המדע בדיוני של סטיבן ספילברג אשר משלבת מסע בזמן ואשר נקראת Terra Nova אשר סביר להניח שתקבל הזמנה אולם לא ברור אם זה יקרה עד ההודעה על הלוח החדש או לאחריו.
בקומדיות, הקומדיה של כרסטיאן סלייטר Security נראית כבטוחה ביותר וגם Keep Hope Alive של גרג גרסיה.

בנוגע לרשת ABC, שמצבה לא פחות גרוע משל NBC, דרמת המשטרה 187 נראית בטוחה מאד, וכך גם דרמת בית החולים החדשה של שונדה ריימס, יוצרת "האנטומיה של גריי", Off the Map. פיילוט נוסף שנראה חם מאד היא סדרת המתח בכיכוכבה של דנה דלייני, Body of Evidence. ולבסוף, No Ordinary Family, סדרת ה"גיבורים" החדשה בכיכובו של מייקל צ'יקליס, אשר נחשבת כדי בטוחה.
במדור הקומדיות של הרשת, הקומדיה Wright Vs. Wrong בכיכובה של דברה מסינג נראית כחמה ביותר, כמו גם הפיילוט של מתיו פרי - Mr. Sunshine.

ולבסוף רשת ה CW, אשר לאחר חידוש כמעט כל הסדרות שלה לעונה נוספת לא צריכה יותר משתיים או שלש סדרות חדשות נוספות לעונה הבאה. מבין הפיילוטים שלה, החידוש של ניקיטה קיבל ביקורות חיוביות ונראה די בטוח, כמו גם סדרת ה"על טבעי" החדשה שלה – BeTwixt. ולבסוף – Nomads.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

כל הכבוד על הסקירה והחדשות החמות! זה תמיד מעניין איזה כיוונים תופסות הרשתות הגדולות ואם הן מעדיפות ז'אנרים חדשים או את הנוסחאות המוכרות והישנות: בית חולים, משטרה וכו'. אם תביא לנו חדשות גם מהקטנות והחתרניות כמו שואוטיים- זה יהיה מושלם.