יום שלישי, 20 באפריל 2010

בלעדי: הסדרות שיעשו לכם את הקיץ !!!

טוב, אז עד סוף מאי יסתיימו מרבית הסדרות שליוו אותנו בעונת החורף 2009-2010 וישאירו אותנו יתומים וללא חמצן בחודשי הקיץ החמים. האמנם ? מסתבר שלא. בקיץ הזה תוכלו לצפות במגוון סדרות טובות ואיכותיות, חלקן סדרות חדשות וחלקן סדרות שחוזרות לעונה נוספות. אז לכבוד יום העצמאות, להלן קצת סדר בתוכניות שניתן יהיה ליהנות מהן הקיץ. ליד שם התוכנית מצויין גם תאריך עלייתה לשידור.


Happy Town - Apr. 28
סדרת הקיץ הראשונה תעלה כבר בעוד שמונה ימים. מדובר בסדרת מתח אשר עוקבת אחר שריף של עיירה אשר נאלץ להתמודד עם חקירת חטיפתם של ילדים לאורך מספר שנים. חקירה אשר מובילה אותו למחוזות קצת משונים. אומרים שהסדרה הזו ממשיכה את דרכה של "טווין פיקס" האגדית.

100Q - May. 27
סיטקום אשר אמור לעלות בסוף החודש הבא ברשת NBC. הסדרה קוצצה מ 13 פרקים ל 6, עובדה שגורמת לכך שסיכויה לעונה שנייה לא גבוהים. אבל בכל זאת, יהיה שווה לנסות משום שהביקורות המוקדמות עליה היו חיוביות. הקומדיה מספרת את סיפורה של אישה צעירה אשר מנסה לצלוח את החיים בעזרת חבריה בניו יורק התובענית.

Burn notice - June. 3
אין הרבה מה להגיד על הסדרה האיכותית הזאת אשר לפי דעתי מתאים לשדר אותה יותר לאורך כל הקיץ מאשר לחתוך אותה לשתיים ולשדר את החלק השני שלה בסביבות ינואר-פברואר. הסדרה חוזרת לעונה רביעית בידיעה שכבר אושרו לה שתי עונות נוספות מלבד העונה הנוכחית. צפו להרבה אקשן, רגעים קומיים ובחורות בבגדי ים.

Royal Pain - June. 3
בין הסדרות שציפיתי כמעט שנה שלמה לחזרתה. עונה ראשונה טובה מאד אשר המשיכה את הקו של רשת הכבלים USA בנוגע לסדרות הקיץ שלהן – הומור, קצת אקשן (במקרה של הסדרה הזאת מדובר באקשן רפואי) ובחורות יפות כשהים נמצא ברקע.

Warehouse 13 - July. 6
סדרת המדע בידוני שנחלה הצלחה גדולה מאד בשנה שעברה חוזרת לעונה נוספת. מדובר בגרסה מודרנית של הסדרה "אוצרות מן העבר" ששודרה בעשור הקודם ומספרת את סיפור ניסיון לתפוס חפצים בעלי כוח מיסטי על ידי כוח ממשלתי. סדרה איכותית עם תסריט לא רע בכלל (לפחות בעונה הראשונה, לגבי העונה השנייה נצטרך לראות בעצמנו).

Persons Unknown - June. 7
דרמת מתח נוספת חדשה אשר מספרת את סיפורם של חבורה של אנשים אשר מתעוררים בעיירה בלתי ידועה ללא זיכרון, הם נצפים על ידי מצלמות אבטחה ומקבלים מידע מדי פעם בשלט רחוק. לא משנה כמה הם מנסים הם לא יכולים לעזוב את העיירה.

LIE TO ME - June. 7
הסדרה אשר יצאה לחופשה בסוף השנה שעברה חוזרת לחצי השני של העונה (ואולי לשירת הברבור שלה). למי שלא יודע מדובר בסדרה אשר מגלה פושעים באמצעות מדע של קריאת אנשים כדי לענות השאלה האם הם משקרים.

The Good Guys - June. 7
מדובר בסדרה חדשה אודות שוטר, ג'ק, אשר פועל על פי החוקים ובשל העובדה שהוא כל הזמן ממעיט בערכו הוא לא מגיע לשום מקום במשטרת לוס אנג'לס. השותף שלו, דן, הוא שתיין שממעט לנקוף אצבע כדי להצליח וחי על תהילת עבר.

The Secret Life of the American Teenager - June. 7
באופן אישי אני לא אוהב את אופרת הסבון הזאת אבל אני יודע שיש הרבה צופים ישראלים שכן אוהבים אותה. הם בטח אהבו את העובדה שהעונה הבאה (שגם הפעם תפוצל לשתיים וחלקה השני ישודר בינואר) תכיל 25 פרקים. בעונה הזאת נפתור שוב את השאלה: האם לבן יוולד ילד ? האם הוא יחזר לאיימי ? אתם יודעים מה ? נראה לי שגם בסוף העונה הבאה מישהי תיכנס להריון. אני לא יודע מי כותב את הסדרה אבל יש לה תסביכי הריון כל כך כבדים שהיא צריכה פסיכולוג.


Pretty Little Liars - June. 8
גם לסדרה הזאת חיכיתי די הרבה זמן. מדובר בסדרה חדשה אשר משלבת את אופרות הסבון הרגילות של רשת ABC Family עם סרטי האימה "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון". הסדרה סובבת סביב קבוצה של 4 נשים צעירות אשר מתאגדות לרגל יום השנה השלישי להיעלמותה של חברתן לאחר שהן מקבלות הודעות בהן נמסר שמישהו עומד לספר את סודן.

True Blood - June. 13
אני לא חושב שיש הרבה אנשים שלא מכירים את סדרת הערפדים "דם אמיתי". הסדרה חוזרת לעונה שלישית וצריכה לחזור להיות איכותית כמו העונה הראשונה, מאחר שהעונה השנייה הייתה הרבה פחות טובה מהראשונה. מדובר בשעת מבחן לסדרה אבל חשוב לציין שעדיין מדובר בסדרה איכותית.

Leverage - June. 20
עוד סדרה נחמדה שמשלבת אקשן של שנות השמונים והתשעים עם הומור. מדובר בחבורה של פושעים לשעבר אשר מתאגדים כדי לעזור לאנשים נזקקים. זוהי העונה השלישית של הסדרה שתפתח את העונה עם פרק כפול.

The Gates - June. 20
סדרה חדשה אשר עוקבת אחר שוטר עירוני אשר הופך לצ'יף המשטרה בעיירת פרברים קטנה יחסית.

Scoundrels - June. 20
סדרה דרמתית-קומית חדשה של רשת ABC בכיכובו של דיוויד ג'יימס אליוט (ג'אג) אשר מספרת את קורות משפחה של פושעים קטנים אשר מנסים לשנות את הרגליהם ולחזור למוטב לאחר שהאב נכנס לכלא.

Rookie Blue - June. 24
סדרה חדשה נוספת אשר עומדת לעקוב אחר חבורה של שוטרים שרק יצאו מהאקדמיה והם מנסים להשתלב בעבודתם לצד השוטרים הוותיקים בעולם האכזר.


Make it Or Break it - June. 28
מדובר בעונה השנייה של אופרת סבון לנוער אשר עוקבת אחר מתעמלות שרוצות להגיע לאולימפיאדה. למען האמת, זו אחת מאופרות הסבון שעדיין נסבלות לצפייה בעיקר משום שהיא לא מנסה להיות יותר מדי מתוחכמת ומדברת בגובה העיניים. עובדה שהצליחה לסדרה One Tree Hill ונראה שגם לסדרה הזאת.

Eureka - July. 9
סדרת המדע בידיוני הכל כך איכותית חוזרת לעונה נוספת וקצת ארוכה מבדרך כלל (למעלה מ 20 פרקים). אני לא יודע איך לומר זאת בצורה טובה יותר: פשוט תצפו בה ולא תתאכזבו. מספרת את סיפור עיירה של מדענים אשר ממציאים כל הזמן דברים שיכולים להרוס את העיירה והעולם ואת השריף אשר מנסה לשמור עליה. מתובלת בהרבה הומור.

White Collar – July
סדרה של רשת הכבלים USA אשר מספרת את סיפורו של פושע של צווארון לבן אשר נתפס ומאולץ לעבוד עם האף.בי.אי ולעזור לו בפענוח תיקים. מדובר בעונה שנייה של הסדרה שאמורה לרשת את מקומה של הסדרה "מונק" שהלכה לעולמה שבסוף השנה שעברה.

PSYCH – July
סדרה נוספת של רשת USA אשר מספרת את קורות גבר אשר מצליח באמצעות קריאה חריפה של אנשים ואת כל מה שמתרחש מסביבו לפתור מעשי פשע ולעזור למשטרה המקומית (גם אם חלק מהם לא מעוניינים בעזרתו). הסדרה חוזרת לעונתה החמישית. אין עדיין תאריך מדויק לעלייתה לשידור, כרגע יודעים רק שהיא תעלה בחודש יולי.

25. Mad Men – July
עונה רביעית של הסדרה האיכותית של רשת AMC אודות דון דרפר, כוכב משרד פרסום מצליח שבעונה הבאה ינסה בעזרת שותפיו להקים משרד פרסום חדש. החידוש של הסדרה הוא שהיא מתרחשת בשנות השישים. עשור שארה"ב מאד אוהבת להתעסק בו מבחינת סדרות וסרטים. גם לגבי הסדרה הזאת לא ידוע התאריך המדויק בה תעלה לשידור אלא רק את החודש – יולי.


Covert Affairs – July
סדרה אשר זכתה כבר להזמנה של 12 פרקים מצד רשת הכבלים USA ואשר מספרת את קורות סוכנת CIA צעירה ולא ממש מנוסה אשר מקודמת לעבודת שטח בשעה שחבר שלה לשעבר מגלה עניין גובר בעבודתה ומסתבר שיש לו אג'נדה משלו, בשל כך ב CIA שמים עליו עין. הסדרה הזאת אמורה לעלות בחודש יולי כאשר לתאריך המדויק נתוודע בעתיד הקרוב.

אז כפי שאתם רואים, פרטתי לפניכם רשימה של למעלה מעשרים סדרות שילוו אתכם בחודשי הקיץ וכל מה שתצטרכו לעשות יהיה פשוט לבחור בסדרות שאתם תרצו לראות. על פי המבחר שלפניכם אכן יש מה לראות, אני יודע שאני כבר סימנתי את אלו שאני ממש מחכה בקוצר רוח לראות, ואתם ?

4 תגובות:

Sheila אמר/ה...

תודה תודה D1 ,על ההמלצות המועילות. עוד 2: קצת רחוק אבל שווה לחכות לאוגוסט בשביל weeds השנונה והמשעשעת, עם מרי לואיז פרקר הכובשת, וההמלצה השניה: זה עתה הסתיימה העונה השלישית של damages ולא ברור כלל אם תהיה עונה נוספת, למרות ששלוש העונות שמרו על רמה גבוהה מאד של מתח ואיכות. אני יודעת שבגלל הבאז הנמוך לא ממש עקבתם אחרי הסדרה המעולה הזו: עכשיו כשסדרות מסתיימות ונוצרים "חורים שחורים" שצריך למלא, אני ממליצה בחום להוריד ולהריץ ברצף את שלוש העונות של damages, ולדעתי לא תתחרטו!

D1D1 אמר/ה...

לגבי Damages אני מצטרף להערה, אבל לגבי Weeds לא ממש התחברתי אליה, אני מניח שהיו כאלו שכן, אז בשבילכם אולי באמת כדאי לחכות לאוגוסט.

אנונימי אמר/ה...

D1D1 לגבי True Blood ממש לא מסכים איתךנה ה-2

הייתה הרבה יותר טובה ומותחת מאשר הראשונה שגם

הייתה טובה אבל לא כמו ה-2

(אבל כל אחד ודעתו ------> ויש לך אחלה בלוג אחי)

D1D1 אמר/ה...

כפי שציינת אכן, כל אחד ודעתו. אני חושב שהעונה השנייה הייתה מפוזרת, לא ממוקדת והתסריט שלה (שאני יודע שנכתב בעקבות ספר אבל בכל זאת) היה רק בסדר במיוחד ביחס לעונה הראשונה.

ותודה.