יום ראשון, 22 באפריל 2018

עונת הפיילוטים 2018: הפיילוטים של רשת FOX

קומדיות:

Bless This Mess - השחקנית לייק בל אמורה לככב בה, להיות שותפה לכתיבתה וגם לביים. הקומדיה תעסוק בזוג צעיר, אשר את חציו תגלם בל, אשר מוותרים על חייהם הנוחים בניו יורק ועוברים לגור בנברסקה עבור חיים פשוטים יותר. זה לא עובד כמו שהם חשבו. הפיילוט לא אמור להיות מוכן לעונת הפיילוטים הנוכחית.

שחקנים: לייק בל, דקס שאפרד, אד בגלי ג'וניור.


The Cool Kids - (סיטקום) - (אושרה לסדרה) - שלשה גברים חברים בקהילה של בית אבות, שהם גם דמות של אלפא במקום, עד אשר מגיעה מישהי חדשה, אשר משנה את המקום.

שחקנים: ויקי לורנס, דיוויד אלן גריר, לסלי ג'ורדן, מרטין מול.


Dan The Wetherman - לאחר שפוטר מעבודתו הנוחה כחזאי בתחנת טלוויזיה מקומית, דן מגלה שזה לא מספיק להיות בעולם גבר לבן בעל קסם אישי ומוצא את עצמו בתחנת הטלוויזיה הספרדית השכנה.

שחקנים: תומאס לנון, אשלי וויליאמס, ג'יימס ארל, דניאל סטרן.


Our People - (לא ממשיכה הלאה) - גבר ממשפחה אפרו-אמריקאית, אשר לא מכירה את המושג "פרטיות" וארוסתו ה"לבנה" ממשפחה שמרנית, אשר מנסים לבנות בית ביחד.

שחקנים: בת' בהרס, ברנרד דיוויד ג'ונס, לי תומפסון, צ'ארלס פארנל, סאידה אריקה אקולונה.


Rel - (סיטקום) - (אושרה לסדרה) - הקומדיה תתמקד בליל רל, אדם שהצליח בכוחות עצמו וחי על פי המנטרה "האמן בעצמך וההצלחה תגיע". אמונתו נבחנת כאשר הוא מגלה שאשתו מנהלת רומן עם הספר שלו. הוא מנסה להבין את מקומו בעולם שאחרי הגירושין כאשר הוא אב חד הורי. הוא מנסה למצוא אהבה, כבוד וספר חדש...

שחקנים: ליל ריי הרווי, סינבאד, ריצ'ארד אל ג'ונס, ג'סיקה מור.


פרויקט ללא שם ארין פוסטר - הקומדיה תתמקד בגבר בגילאי שלשים פלוס, שאוהב לצאת עם נשים ובבתו הבוגרת, אנדי, אשר מסרבת להתמסד. החיים של אנדי משתנים כאשר היא מגלה שאביה התאהב עם החברה הכי טובה שלה.

שחקנים: ארין פוסטר, דון ג'ונסון, ג'יין ליבס, ג'נינה גאבנקר, כריסטין וודס, מייק אוגורמן.


דרמות: 

Mixtape - מדובר בדרמה מוזיקלית אודות קבוצה של אנשים שונים בלוס אנג'לס, אשר מוגדרים על ידי המוזיקה שלהם.

שחקנים: קאלי הרננדז, מדלן סטו, ראול קסטילו, ג'נה דון טאטום, מייגן פרגוסון.


The Passage (אושרה לסדרה) - מה שמתחיל כמבוא לקונספירציה ממשלתית מקבל תפנית לסאגת ערפדים. הסדרה תתרחש על פני מאה שנים ותתמקד בנערה בשם איימי, אשר חייבת להציל את המין האנושי.

שחקנים: וינסנט פיאזה, מארק פול גסלר, סאניה סידני, ברייני האוי, ג'יימי מקשיין, קרוליין צ'קינזי, עמנואל, שריקי.


Proven Innocent - (אושרה לסדרה) - משרד עורכי דין, אשר מתמקד במקרים שבו הענישה לא הייתה מוצדקת, משרד שבראשו עומדת עורכת דין מצליחה עם להט לצדק. הצוות יעשה הכל, אפילו יסכן את חייו בכדי להשיג צדק. המוטיבציה של המנהיגה מגיעה מעברה, כאשר היא הורשעה שלא בצדק, המקרה שלה הך לתופעה ויראלית ובסופו של דבר היא זוכתה. מצד שני, יש לה גם אויבים, שאחד מהם יעשה הכל בכדי להפיל אותה בפשע שהיא לא עשתה.

שחקנים: רייצ'ל לה-פרב, וינסנט קרטיזר, ראסל הורנסבי, ריילי סמית', בראיין דארקי ג'יימס, קלייר אוקונור, פרנסיס גונן, פרסיה וייט, שניסיה דיוויס, קארין אנג'לין, קתלין מאנר, ניקי אן ג'יימס.


הפרויקט ללא שם של איילין צ'יקן\מליסה קריבנר - הדרמה תעסוק בסוכנת F.B.I בשם קלמנטין אוטיס, אשר נמצאת באמצע חקירת איום של מקרה טרור בתוך המדינה, כאשר מעידה קטנה - רומן עם גנרל - מנפץ את עולמה ומאיים על הקריירה שלה בסוכנות. כעת היא מקוטלגת כ"פילגש", קלמנטין אטויס - אישה, אם, פטריוטית - מתחילה לבנות מחדש את חייה האישיים והמקצועיים, ובעיקר את המוניטין שלה.

שחקנים: קייטי הולמס, מארק מוזס, רוז רולינס, איאן הארדינג, ג'וזי פאבלו קאנטילו, כריסטיאן קאמרלו, ג'יימס טופר, פול וולטר האוזר.


Gone, Baby Gone (לא ממשיכה הלאה) - הבלשים הפרטיים פטריק קינזי ואנג'לה גאנרו, אשר חמושים בשנינות חוכמת רחוב וכריזמטיות, מנסים לתקן עוולות שהחוק לא מצליח בדורצ'סטר, בוסטון.

שחקנים: ג'וזפה מורגן, פייטון ליסט, כריסטין להטי, אפריל בולבי.

אין תגובות: