יום שלישי, 1 ביולי 2014

פרסום: Community קמה לתחייה.


לאחר שנדמה היה שהסדרה בוטלה ולא תחזור לחיים מאחר ש Hulu ויתרה על התענוג, הודיעו אתמול בלילה ש Yahoo Screen תחזיר את הסדרה לעונה שישית בת 13 פרקים, אשר תעלה בחודשי החורף הקרבים. ואני שואל, בשביל מה להחיות גוויה ?

2 תגובות:

  1. אמנם חברת Yahoo לא נמנית על 2-3 החברות המובילות בשוק כיום, אבל קשה להאשים אותם בהחלטות שאינן נבדקות מבחינה כלכלית גרידא.
    למה להחיות גוויה? כי זה ישתלם להם כלכלית. ואיך זה ישתלם להם כלכלית? אני מניח שמעריצי הסדרה - כמו בימי צ'אק (ועם חפיפה, מן הסתם) - נחשבים כבעלי כוח קניה ויהיו אטרקטיביים (ומאוד מפולחים) מבחינת פרסום.
    למעשה, באופן אישי אני חושב ש-NBC טעו כשלא השתמשו בעונה נוספת של הסדרה בתור סותמת חורים שמביאה רייטינג - לא גבוה, אבל מאוד ממוקד.
    מבחינת מעריצי הסדרה היא עדיין מהנה (יש עליות וירידות, ולאחר עזיבתם של דונלד גלובר וצ'בי צ'ייס יש בעיה בעיני), אבל זה עדיף על עוד סיטקום קלאסי שכתוב באופן בינוני.

    השבמחק
  2. בשביל מה להחיות גוויה?
    כי ה"גוויה" הזו, לדעת לא מעט מעריצים הרבה הרבה יותר מצחיקה מכל ה"תינוקות" שנולדים מדי עונת סתיו ברשתות הברואדקאסט ומבוטלים תוך מספר פרקים עד עונה.

    השבמחק