נתונים טובים:
Under The Dome עלתה מ 2.4 ל 2.5 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 10.64 ל 11.11 מיליון צופים.
Rizzoli &Isles עלתה מ 1.1 ל 1.4 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 5.605 ל 5.997 מיליון צופים.
Pretty Little Liars עלתה מ 0.9 ל 1.4 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 2.263 ל 3.325 מיליון צופים.
Dexter עלתה מ 0.9 ל 1.1 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 1.943 ל 2.286 מיליון צופים.
Suits נשארה על 1.0 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי עלתה מ 2.764 ל 2.793 מיליון צופים.
Longmire עלתה מ 0.8 ל 0.9 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 4.122 ל 4.419 מיליון צופים.
The Glades עלתה מ 0.7 ל 0.9 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 2.686 ל 3.406 מיליון צופים.
Devious Maids נשארה על 0.9 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי ירדה מ 2.560 ל 2.479 מיליון צופים.
Royal Pains עלתה מ 0.7 ל 0.8 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 3.182 ל 3.271 מיליון צופים.
Perception נשארה על 0.7 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי עלתה מ 3.442 ל 3.618 מיליון צופים.
The Newsroom ירדה מ 0.8 ל 0.6 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 1.887 ל 1.473 מיליון צופים.
Ray Donovan נשארה על 0.5 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי ירדה מ 1.446 ל 1.328 מיליון צופים.
נתונים בינוניים:
Unforgettable נשארה על 1.1 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי עלתה מ 6.57 ל 6.80 מיליון צופים.
Mistresses עלתה מ 0.9 ל 1.0 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 3.17 ל 3.46 מיליון צופים.
Rookie Blue ירדה מ 1.1 ל 0.9 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 5.13 ל 4.42 מיליון צופים.
Camp נשארה על 0.9 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי עלתה מ 3.16 ל 3.22 מיליון צופים.
Covert Affairs ירדה מ 0.7 ל 0.6 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 2.461 ל 2.364 מיליון צופים.
Mistresses עלתה מ 0.9 ל 1.0 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 3.17 ל 3.46 מיליון צופים.
Rookie Blue ירדה מ 1.1 ל 0.9 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 5.13 ל 4.42 מיליון צופים.
Camp נשארה על 0.9 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי עלתה מ 3.16 ל 3.22 מיליון צופים.
Covert Affairs ירדה מ 0.7 ל 0.6 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 2.461 ל 2.364 מיליון צופים.
The Bridge נשארה על 0.6 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי עלתה מ 1.657 ל 1.770 מיליון צופים.
Twisted עלתה מ 0.5 ל 0.6 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 1.435 ל 1.624 מיליון צופים.
נתונים גרועים:
Melissa and Joey נשארה על 0.5 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי עלתה מ 851 ל 910 אלף צופים.
Baby Dady נשארה על 0.5 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי עלתה מ 920 אלף ל 1.350 צופים.
Wilfred עלתה מ 0.2 ל 0.4 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי מ 411 ל 835 אלף צופים.
רציתי לשמוע את דעתך בנוגע לשינוי שעוברת הטלויזיה האמריקאית בשנים האחרונות, ובפרט ערוצי הברואדקאסט.
השבמחקבעוד בשנות ה90 וה-2000 הסדרות היו
יותר למטרת "פאן", ולכן היו קצביות וקלילות יותר, הרי שבשנים האחרונות כחלק מגל שאותו מובילות רשתות הכבלים ואחרי נגררים הערוצים המסחריים, סדרות דרמה איכותיות מתקבעות כסדרות בעלי קצב איטי, "כבד", מהורהר ולעיתים מדכא.
(ייתכן גם שזה כתגובת משקל לקלות הראש ולשטחיות של תוכניות הריאליטי).
עם זאת, במהלך השגרה היום-יומית קשה לצפות בסדרה כבדה ואיטית אחרי יום לימודים/ עבודה.
בנוסף לעובדה שגם כך אחוז ניכר מהסדרות המופקות בטלוויזיה האמריקאית מוקדשות לז'אנר ה- Procedural drama,
(שלא מעט ואני ביניהם מתעבים אותו),
לחובב הסדרות נותרות מתוך מאסות הסדרות שמנפיקה הטלויזיה האמריקאית חדשות לבקרים סדרות ספורות בלבד לצפות ביום-יום, (אופרות סבון, מד"ב)
וגם שם התוכן הוא לעיתים קרובות קלישאתי וממוחזר.
(דוגמא- "באפי" בשנות ה-90 היתה פורצת דרך. "יומני הערפד" לעומת זאת היא לטעמי סדרה להעביר את הזמן לכל היותר).
הערוץ האהוב עלי ביותר עד השנתיים האחרונות היה פוקס, והסדרה החדשה שלו בשנה האחרונה the following שונה בתכלית מסדרות הערוץ שהיו לפניה:
איטית וכבדה, מתיימרת להיות סדרת כבלים אבל לא מעניינת/ סוחפת מספיק בשביל להפוך ללהיט.
אחת הסדרות של השנים האחרונות שהתהליך בלט בה במהלך עונותיה היא פרינג', שבצפייה לאחור בעונתה הראשונה היו לא מעט סצנות אקשן ברוח 24-נמלטים,כמו סצנות של עשרות סוכני FBI פושטים על ספינה/בית/מקום כלשהו, מרדפים, וכו'.
בניגוד לעונות המתקדמות ששם האקשן היה מינימלי, ועיקר הכובד של העלילה נסב על דרמה בין דמויות, שבהרבה מקרים היווה העיקר של הפרק ודחק הצידה את החקירה של אותו הפרק.
ייתכן כי תחלוק עלי בחלק מהדוגמאות שהבאתי, אך דומני כי תסכים עם רוח דברי. אני רוצה לדעת את עמדתך בנידון, ושתנתח האם זו מגמה שתחלוף או שהיא כאן כדי להשאר?