יום ראשון, 25 ביולי 2010

פינת מענה לקוראים- והפעם: מה העניין מאחורי "יקירת הבלוג", העיצוב החדש של האתר, כתבה על סדרות הערפדים, האוס, צ'אק, מבנה הבלוג, קומיקון והלן מירן.


אחד\אחת הקוראים\קוראות כתב\ה:
מה העניין עם יקירת הבלוג? ומי זאת בתמונה?
גם רן שאל :
D1D1 מי זאת "יקירת הבלוג"???????

תשובה:
אין כאן מיסתורין גדול מדי. מדי תקופה אצביע על אישה שנראית לי יפה ומוכשרת ואכתיר אותה כ"יקירת הבלוג". הראשונה שנבחרה לעשות זאת, וכרגע תמונתה מתנוססת באתר, היא לינדזי פונסקה. מדובר בשחקנית אשר ראיתי אותה לראשונה ממש במקרה באופרת הסבון "צעירים חסרי מנוח". לאחר מכן היא הייתה הילדה של טד ב"איך פגשתי את אמכם" אשר לה ולאחיה הוא מספר את השתלשלות העניינים. כמו כן, היא גילמה את דילן, בתה של קתרין ב"עקרות בית נואשות". אבל היא צדה את עיני בעיקר בשל תפקידה כקייטי בסרט Kick Ass. אהבתי אותה בסרט גם מבחינה אומנותית אבל אי אפשר לטעות ביופיה הרב כפי שבוודאי שמתם לב מהתמונות שלה (אחת מהן היא התמונה למעלה).

מאיה העירה את ההערה הבאה לגבי העיצוב החדש של הבלוג:
אגב די1די1 אני חושבת שעדיף לך לחזור לרקע/עיצוב הקודם. אני אוהבת את הצבע הזה אבל הוא די מפריע להתרכז בקריאה והוא די מבלבל אז אני חושבת שכדי לך לחזור לתכלת הוא הרבה יותר נעים לעין

תשובה:
אני שוקל להחזיר את הרקע הקודם. אם קוראים נוספים יעידו שהיה להם נוח עם הרקע הקודם אחזיר אותו יותר מהר.


חן שאל:
די1 אמרת לפני כמה זמן שתכתוב כתבה על כל סדרות הערפדים מכל הזמנים אז מה קורה עם זה????????????????????

תשובה:

מחר תפורסם הכתבה.

מתן העיר לגבי הידיעה שבסדרה "האוס" מלהקים דמות של דוגמנית על לשעבר שלומדת להיות פסיכיאטרית ואשר תצטרף לצוות של האוס:
אני תוהה לאיזה עוד תהומות הסדרה הזאת יכולה להתדרדר.

תשובה:
למה ? מה הבעיה בליהוק הזה ? נכון, העונה האחרונה הייתה פחות טובה וראו זאת בכמות הפרקים הטובים שהיו בה אבל עדיין מדובר בסדרה טובה מאד.

מתן העיר לגבי הידיעה שבסדרה "צ'אק" מחזירים את הדמיות של ניקול ריצ'י וסטיב אוסטין לפרק בעונה הרביעית:
כנראה שזה סימן אזהרה לכך שהיוצרים של הסדרה לא יודעים לאן להמשיך עם הסיום של העונה וממחזרים חומרים. אני לא אתפלא אם זה צעד שנעשה על מנת לגרום לביטולה של הסדרה בשל חוסר ברעיונות להמשך.

תגובה:
אני לא יודע אם מדובר במחזור חומרים, אבל צריך לזכור שכאשר נכנסים לעולם הזה של הריגול תמיד קיים הרצון לראות דמויות שהופיעו בעבר. לדוגמא, ההופעה של קרינה בפרק השני של העונה השלישית הייתה דווקא אחד הפרקים הטובים של תחילת העונה (לאחר שפרק תחילת העונה השלישית, הפרק השלישי והפרק השישי היו פחות טובים). כך שאם התסריט של הפרק טוב אין לי בעיה שיחזירו דמויות. הפרק בכיכובה של ריצ'י בעונה השנייה היה דווקא אחד החזקים של העונה.

דניאל כתב את ההערה הבאה על מבנה הבלוג:
דידי ככה בין חברים הבאת הרבה עדכונים וחלקם עוברים לדף הבא וזה קצת מרגיז שצריך לעבור דף בשביל להגיב שם
לא רוצה להגיד 'ך מה לעשות (בכל זאת בלוג שלך חחחח) אבל ככה כהצעה תעשה מה שעושים באתר ספויילר שאת כל העדכונים של השבוע הם שמים בפרסום אחד במקום לכתוב כל עדכון בפרסום משלו
כמובן שההבדל העיקרי בין הבלוג שלך לאתר ספויילר שאתה מעדכן כל יום והם פעם בשבוע אבל עדיין זה יותר יעיל ונוח שאת כל העדכונים של היום תכתוב בפרסום אחד וכך גם כל התגובות יפורסמו במקום אחד ולא יתפזרו
אבל זאת רק הצעה אחי אתה עדיין עושה עבודה ענקית

תגובה:
צריך להבין. במידה ואני אכניס את הכל לעמוד אחד אז כל הזמן אנשים יצטרכו לעמוד עם האצבע על הגלגלת של העכבר. כך מרבית החומר בדרך כלל נכנס לעמוד או קצת יותר מכך ואם יש יותר מ 7 ידיעות אז לוחצים על הלינק לעבור לעמוד הבא. לפי דעתי זה יותר נוח ונכון לעשות זאת, דווקא לנוחות הקוראים. ואני יודע זאת מניסיון.

YUVAL & YAIR ציינו:
D1D1 זו בקשה אליך
מה שהולך ב-COMIC CON אפילו רק עד עכשיו יכול למלא לך פוסטים לחודש, האם תוכל לעדכן אותנו בכל הדברים שקורים שם? (אנג'לינה ג'ולי, סטלון, וכמובן כל הסדרות האהובות).

תגובה:
תראו. אני לא מפרסם את כל הידיעות שמגיעות אלי. חלק מהידיעות אני לא מפרסם כי אין לי אישור לכך ממקורות אחרים. וכן, חלק מהם הם סקופים שאפילו לא הגיעו לאתרים אחרים בארה"ב !!! אני יושב על ידיעה (ממקור בודד שלא קיבל אימות ממקור נוסף) על אחת מהדמויות של סדרה די מפורסמת שאני לא מעוניין לפרסם כי קיימת אפשרות שאותה דמות לא רוצה לצאת מהארון ואם אני אפרסם אותה ואיכשהו המידע יגיע לעיתונים גדולים בארה"ב (אגב, אני יודע שיש לי קוראים בארה"ב, אני לא יודע מי אבל אני יודע שיש לי) אני יכול להרוס לאותה דמות את הקריירה ואני לא רוצה את זה על המצפון שלי. לכן, אני עושה סלקציה. הידיעות המעניינות אשר עברו אימות אני מפרסם. ידיעות שאין לי אימות ליותר ממקור אחד אני לא אפרסם. לא משנה אם מדובר בקומיקון או בכל זמן אחר – זה הקו המנחה שלי.

קורא נוסף הוסיף:
אמא מבקשת להזכיר גם את הלן מירן בכלל וגם על הסרט על המוסד בפרט.

תגובה:
מה שידוע על הסרט הזה של הלן מירן הוא שהוא אמור לצאת בחודש דצמבר וכבר כעת הוא נחשב כמעומד לאוסקר. הסרט הוא עיבוד לסרט ישראלי משנת 2007 בעל השם "החוב" ובאנגלית הוא יקרא ‘The Debt’. הבימוי של הסרט האמריקאי נעשה על ידי ג'ון מאדן אשר הפך למפורסם בעיקר בשל סרטו "שייקספיר מאוהב". הגרסה האמריקאית תציג גם את רומי אבולפיה שלנו. הלן מירן, דרך אגב, תשחק את סוכנת המוסד רחל (רייצ'ל) סינגר.
הסרט מציג סוכני מוסד בשתי תקופות, אחת ב 1965 ואחת בהווה. המשימה שלהם בשנת 1965 הוכתרה בהצלחה כאשר הם תפסו פושע מלחמה נאצי אשר היה ידוע בכינויו "המנתח מבירקנהו". במשך עשרות שנים כולם האמינו שהוא התאבד לאחר מעצרו, אבל בשנת 2010 מופיע אדם שקורא לעצמו "המנתח" וסוכני המוסד נשאבים שוב אל עולם הריגול כאשר הם צריכים להחליט האם לומר את האמת או לשתוק.

לסיום, 3 עניינים קצרים:
1. אני שב ומבקש לציין שם כאשר מפרסמים תגובה משום שכך אוכל להתייחס לאותו בן אדם שמגיב בשם ולא בשם אחד\אחת הקוראים\קוראות.
2. כפי ששמתם לב, קיבלתי תגובות לא כל כך מעודדות לגבי העיצוב החדש של הבלוג. אשמח אם תוכלו לציין באם אתם מרוצים מהעיצוב החדש או שאתם מעוניינים שאחזיר את העיצוב הקודם בצבע תכלת.
3. כפי שבוודאי שמתם לב הוספתי את פינת ההמלצה שלי לשירים. אודה לכם אם תציינו באם יצא לכם להקשיב לשירים שציינתי ואם אתם מרוצים מהבחירות שלי.

15 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

העיצוב הקודם היה יותר טוב, גם אני בעד שתחזיר. ועוד משהו, אם יש לך דרך לשנות את עמוד התגובה, ככה שלא צריך לעבור את כל השלבים האלה לפני פרסום זה יהיה מעולה. אני חושב שיותר יגיבו ככה.

חן אמר/ה...

ישששששששששש אני כבר מחכה לקרוא את הכתבה על הערפדים
לגבי העיצוב זה לא ממש משנה לי XDD

אנונימי אמר/ה...

מחוץ לארון: כל אלאיי יודעת ש-JD מהסדרה BN של USA רוצה לצאת ולכן שינו את יחסי הכוחות בתסריט של העונה ה-4. אגב JD קנאי לפרטיות שלו באופן מדהים:לא תמצאו סלב בהוליווד או בארה"ב בכלל שיודעים עליו כל כך מעט, אבל בכל זאת דברים דולפים

לגבי ZL גם עליו יש שמועות, אבל להקת טורפים שלימה ממין נקבות עלולה להוריד את מי שיעז להגיד את זה בקול.
אבל שמועות חזק באלאיי, וגם אלן דג'נרס רמזה על זה כשראיינה אותו ב"יום אוסטרליה", יש לה קטע כזה של OUTING כמו לגל אוחובסקי. הוא נצפה הרבה במועדון מסויים באלאיי. ויש טוענים שבגלל זה נפרד באופן מפתיע מחברתו האחרונה שהיתה קרועה עליו לגמרי

D1D1 יש לך קוראים ישראלים שחיים בארה"ב, ויש לך קוראים אמריקאים שחיים זמנית בארץ וכמה נשמות טובות עוזרות להם לכתוב כאן

וכמובן מייק אוזיליו מאנטרטיימנט וו קורא אותך ואתה אותו. אנחנו משועשעים.
(אתה יותר כיפי ממנו כי אתה שומר על קשר עם הקוראים ונזהר בפרסום עובדות)

לגבי העיצוב, לך על זה, מעניין ושונה מכולם

WE LOVE YOU DD U R THE 11

מאיה אמר/ה...

די1 ככה אתה מכיר אותי....
מקווה שלא נעלבת...

2. כפי ששמתם לב, קיבלתי תגובות לא כל כך מעודדות לגבי העיצוב החדש של הבלוג

שתדע שלא משנה איזה עיצוב יהיה לך אני עם הבלוג שלך באש ובמים (חחחחחחחח)

סתם סתם זה רק כי זה באמת מפריע בעיניים כשזה היה תכלת זה היה פתוח כזה נווו לא יודעת להסביר אבל זה היה יותר נעים לעין זהו אין לי הרבה מה להגיד אני די ממהרת לקניון עם חברות אז מממממממממממ טוב יאללה
מממבייייייייייייי (הייתי חייבת)

אנונימי אמר/ה...

להיפך: בוא תוציא סקופ שכל הפרז הילטונים צלחות המלח ותיקיות אוזיאליו יקפצו מתדהמה.ישלמו לך על טור תרבות בוושינגטון פוסט, או לפחות ב-HUFFINGTON POST, ותקנה לך מקום בפנתיאון של כתבי הפופ והתרבות בעולם!
(ואל תשכח להזכיר אותנו, מעריציך הנאמנים)

לגבי המגיב הקודם: ZL לעולם לא יהיה גיי והישמר לנפשך!
אפילו D1 אמר שיש לו טעם טוב בבחורות והוא רווק מאוד מבוקש בכל רחבי CA

דניאל המלךךך אמר/ה...

תשמע די1 אתה יודע הכי טוב מה טוב לבלוג שלך אין לי בעיה שזה יישאר ככה פשוט היה נראה לי יותר טוב שכל התגובות ירוכזו למקום אחד וכך גם כל הידיעות (אם הייתה מדלל בתמונות ואז מרכז את כל הידיעות לא נראה לי שזה היה תופס נפח מאשר 2 דפים) אבל סבבה אחי הכי חשוב זה העידכונים

D1D1 אמר/ה...

חברים, אף אחד לא מגיב על השירים שהמלצתי ? למישהו בכלל יצא לשמוע את השירים הללו ?

רן אמר/ה...

רציתי להגיד שלא רואים שהוספת ת'קטגוריה הזאת כי היא בדיוק באותו צבע של הרקע והכתוביות נראות כאילו זאת פרסומת אז לא שמים לב

אגב זה Debbie ככה כתוב ביוטיוב

D1D1 אמר/ה...

רן, תודה על התיקון.
ומה דעתך על השיר ?

אנונימי אמר/ה...

אני מקשישי המדור וזוכרת את דבי גיבסון, אם אני לא טועה היה גם בושם נעורים על שמה. השיר הזה נוסטלגי ומזכיר לי דברים טובים: מסיבות הכיתה של אחותי הגדולה, ריקודי סלואו, והחיקוי שלנו הקטנים,מעריב לנוער ג'ייסון דונובן (זו אותה תקופה?). אני אישית מתה על נוסטלגיה. האם השיר שרד את מבחן הזמן? הפופ האלקטרוני הקצת דביק היה מוצלח בימי ג'ורג' מייקל והסתיים אי שם עם מודרן טולקינג, היום זה נשמע קצת סאכריני עם התופים האלקטרונים והקול המתיילד (טוב היא היתה באמת ילדה) של גיבסן. אבל לי זה עשה את היום!

עמית אמר/ה...

שמי עמית
וגם אני מעדיף את הרקע הבהיר
למרות שטוב מידיי פעם לעשות שינויים או שדרוגים (מקס מחזירים)
וכן גם אני הייתי שמח לו היה אפשר להוסיף וגם לקרוא באותו העמוד את התגובות בשרשור נפתח נסגר מאשר בחלון נפתח
ישר כח עם האתר בכלל וכמובן השירים הנוסטלגים מהאייטיז

אנונימי אמר/ה...

אשמח לכתבה על קומדיות שאתה ממליץ עליהן. אגב אם כבר פירסמת משהו כזה בעבר ושכחתי מזה, פשוט תפנה אותי לכתבה.
תודה

יערה אמר/ה...

אני לא D1 אבל אם יורשה לי להמליץ למגיב הקודם על הקומדיה COMMUNITY של NBC.
אפשר להוריד ולצפות ברצף כי הפרקים די קצרים, כל השחקנים נהדרים ואלו האלמונים שבהם הם המצחיקים ביותר והפכו לממש סלבס בזכות הסדרה, אבל גם בחיים הם צנועים ומצחיקים: איווט ניקול בראון (השחורה) ודני פודי(שמשחק את הפלסטינאי עם תסמונת אספרגר).
גם מצחיק וגם עוקץ את החברה האמריקאית.

אנונימי אמר/ה...

כמובן שראיתי את COMMUNITY, באמת סדרה מעולה.
אני מחפש המלצות על סדרות פחות מוכרות אולי כי ראיתי כבר הרבה.

רן אמר/ה...

רן דעתי שהשיר נחמד אפילו סבבה.....
אני יותר בסגנו של אייל גולן, אהוד
ואביתר בנאי, עידן רייכל, מוש בן ארי
אממממממממממ בלועזית הסגנון שלי יותר
jason marz - I'm yours
Damien Rice - 9 Crimes (Guitar version)
Tom Dice - Me And My Guitar
The Script
the fray
אם תביא עוד כאלו אתה מלךךךך