יום שני, 26 ביולי 2010

פרסום: מקרה תקיפה בקומיקון !!!


כאשר שני אנשים המתינו לאחד הפאנלים בכנס הם החלו לריב על הכיסאות במקום, מתברר שהיה חוסר במקומות ישיבה, ולאחד מהם פשוט נמאס והוא דקר את השני בעינו באמצעות עט. הנדקר פונה לבית החולים והכנס עוכב בחצי שעה. ואני שואל: לאן אנשים ידרדרו ? זה בסך הכל כנס לסדרות וסרטי טלוויזיה.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

קודם כל שמענו שכל הצד של הארגון הלוגיסטי השנה היה דפוק, והיו פנלים לא מושקעים ובלי מספיק מקומות ישיבה ובלי זמן לשאלות קהל: שתבינו, בשביל רוב האנשים שהגיעו לכנס זו היתה ממש השקעה להגיע, לפעמים בטיסה, ובסוף אין מקומות ואין שאלות קהל וכוכבי התוכנית חותמים לחמש עשרה-עשרים איש ובורחים כי נמאס להם. אני מכיר כמה שהתפוצצו ממש

חוץ מזה האווירה שם היסטריה: כל רגע עובר מישהו מוכר או סלב או ידוען שלאו דוקא חשבת לראות אותו, אבל כשאתה רואה אותו אתה מתלהב, אם אני אצטרך להזכיר את כל השמות שמכרה שלי ראתה שם אני לא אגמור. היא באה בשביל זאקרי לא ראתה אפילו שרוך שלו אבל הצטלמה עם איווט ניקול בראון (היא מה זה קולית ומגניבה חבל על הזמן שלכם, היא מלכה)

טוב גלשתי קצת, בקיצור מכרה שלי אמרה שהיה בא לה לדקור את אנשי הפקה המעצבנים שכל הזמן אמרו לה מה לעשות והיא בהחלט יכולה להבין איך מכשיר כתיבה תמים יכול להפוך לנשק קר בנסיבות מצערות כמו שהיא נקלעה שם.

טוב אין לכם כוח כבר אז יאלה ביי

נעמה ספילמן אמר/ה...

הי חבר'ה אתם נשמעים מגניבים. אפשר פרטים? מי היתה ב-comic con?

עד כמה שידוע לי זאקרי ליויי מגיב נהדר למעריצים ואם תפנו אליו באתר או בפייסבוק יש מצב שהוא יפצה אתכם...הוא בנאדם מקסים שמי שמתמזל מזלו לפגוש אותו במקרה ברחוב, וזה קורה הרבה כי הוא מסתובב הרבה, מקבל ממנו חיבוק חם והרבה יחס.
ידידה שלי גרה ב LA ופגשה אותו מחוץ לאיזה מועדון והיא קיבלה יחס של VIP, ולא היא לא נראית פצצה אפילו די להיפך. הוא פשוט בנאדם מקסים.

אני ממש מתלהבת מהבלוג הזה, איזה כיף לקרוא פה ולכתוב פה

שילה אמר/ה...

הי נעמה, את נשמעת חמודה.
את צודקת, זאקרי ליויי ידוע כאדם מדהים שיש לו כבוד ואהבה לכל בנאדם שהוא פוגש.
ואיזה חיוך מליון דולר יש לו?
אגב בחיים הוא נראה יותר גבוה ויפה מאשר על המסך.
בדוק