יום שבת, 31 ביולי 2010

פרסום: 7 פרויקטים חדשים של ערוץ המדע בדיוני.


ערוץ המדע בידיוני הודיע על הפרויקטים החדשים שלו:

Ball & Chain – לאחר מערכת יחסים לא טובה אשר נמשכת חודשים אדגר ומאלורי מחליטים להיפרד. כאשר השניים נפרדים הם כמעט ונפגעים מאסטרואיד אשר מעניק להם כוחות מיוחדים. הבעיה היא שהכוחות שלהם עובדים רק כשהם נמצאים אחד בקרבתו של השני. למרות שהם לא רוצים להיות ביחד הם מחליטים לנסות ולהתגבר על העוינות משום שכוח חדש ומסוכן עומד להגיע ולהרוס כל דבר אשר נמצא בדרכו.

Me & Lee – מדובר בסדרה של חצי שעה אודות אדם אשר נכנס לניתוח רק כדי לגלות שהוא לא הצליח. לי מייג'ורס (סטיב אוסטין) נכנס אל וטוען שיש לו פתרון, מכניס אותו למעבדה שלו והופך אותו לאיש ביוני. עכשיו, כשהם מחוברים מייג'ורס צריך לעזור לאדם החדש להסתגל לחייו.

Orion – אשה אשר עומדת בראש קבוצת מציאת חפצים עתיקים ומכירתם בשוק השחור בשעה שהם צריכים להישאר מחוץ לטווח ידם של ציידי ראשים.

Sharewood – סיפור של רובין הוד במאה ה 23. אדם אמיד אשר חובר לחבורת לא יוצלחים בספינת חלל כדי לתקן את העוולות של משפחתו.

Legendary – סדרה של חצי שעה אודות כוכב טלוויזיה אשר מוצא את עצמו עוזר לאחד ממעריציו במלחמתו ביצורים מיתולוגיים אשר מאיימים להחריב את לוס אנג'לס. השניים חוברים יחד כדי להשתמש במידע על הרקולס כדי להילחם בהם.

Human Relation – עובד זמני במשרד אשר מגלה שהבוסים שלו הם למעשה חייזרים אשר רוצים להחריב את הכוכב.

Zeros – סדרה של חצי שעה אודות קבוצה של זומבים אשר פורצת את הגבולות אשר מפרידים אותם מהאנושות. קבוצה של מכסחי זומבים (Zeroes) נקראים כדי להשיב את הסדר.

אין תגובות: