יום רביעי, 28 במרץ 2018

פינת המענה לקוראים, והשבוע: לורן כהן, The Magicians, Crazy Ex Girlfriend, Strike Back, Altered Carbon

השאלה הראשונה מתייחסת ללורן כהן ולניסיון שלה לעבור מ The Walking Dead לפיילוט של דרמה רשת ABC: 

לא מבין את ההתלהבות ממנה
בכל מקרה למה היא הולכת לברודקאסט ולא לכבלים?




תגובה:

צריך להבין שבפני לורן ניצבו מספר פיילוטים לבחירה, לפחות על פי הדיווחים. לא ברור אם חלק מהבחירות שניצבו בפניה היו של סדרות כבלים. בכל מקרה, יכול מאד להיות שהיא בחרה "ללכת על בטוח", כאשר שמו של סקוט פולי אולי היה חלק מההחלטה שלה, משום שכביכול מדובר בכוכב טלוויזיה, אשר יוכל לקחת ממנה את העומס של לקיחת סדרה על הגב. 



השאלה הבאה מתייחסת לדרמה של רשת Syfy והיא הגיעה מ BlackEyes: 

היי, מעניין אותי מה אתה חושב על הסדרה הזאת (The Magicians) ? והאם אתה חושב שהגיע לה עונה רביעית?




תגובה:

הדעה שלי לגבי הסדרה מחולקת למספר חלקים. העונה הראשונה, ואולי אליה אפשר לצרף את שני פרקי העונה השנייה, לפחות לטעמי, הייתה טובה, ובעיקר מסודרת עם רעיון שהחל בצורה טובה והגיע לסיומו בפרק השני של העונה עם הבסתו של "החיה". הצגת הדמויות הייתה מעניינת והרעיון זרם בצורה טובה. 

מצד שני, העונה השנייה הייתה קטסטרופה אחד גדולה ובעיקר היא הגשימה את הפחד הגדול ביותר של כל הפקת סדרה: היא הייתה משעממת. 

העונה השלישית רשמה שוב עניין מסוים של ה"מסע" של קוונטין והדמויות להשיב את הקסם, אבל עדיין זה נראה פחות טוב מהעונה הראשונה, שלטעמי הייתה הבוסרית אבל גם הטובה ביותר. 

בסופו של דבר, עבור דרמת מדע בידיונית של ערוץ Syfy מדובר בסדרה סבירה, לפחות כרגע, ובמיוחד בשל העובדה שהיא לא יקרה במיוחד, אז עונה רביעית זה רעיון מוצלח עבור הרשת. עדיין מסקרן אותי לאיזה כיוון הסדרה נעה, אבל לפחות עבורי היא לא "ממכרת". אני יכול לצפות בה ויכול גם לא, כרגע אני צופה. 


ביקשו את דעתי גם לגבי דרמה של רשת ה CW:

שתדע לך שהסדרה (Crazy Ex Girlfriend) נורא נורא השתפרה בעונה 3 ולקחה כיוון אחר ומעניין. ראית את העונה השלישית?




תגובה:

לא, לא יכולתי לעבור יותר מארבעה או חמישה פרקים לפני שכל הסדרה שעממה אותי ולכן העדפתי לעזוב אותה. עם מבול הסדרות שיש כיום אפילו לא חשבתי לחזור אליה בעיקר בשל העובדה שכל הקונספט שלה לא קורץ לי. 

ולבסוף, ביקשו את ההתייחסות שלי לשתי סדרות נוספות, אחת וותיקה ואחת חדשה: 

מה חשבת על העונה החדשה של strike back?
מה דעתך על altered carbon?




תגובה:

את העונה החדשה של Strike Back עוד לא יצא לי לראות. אהבתי מאד את העונות הקודמות ואני מתכוון בקרוב מאד לצפות בעונה החדשה. 

לגבי Altered Carbon, בעיקרון היא הייתה סבירה ומעניינת, אבל בוודאי שלא הצדיקה את ההייפ או הסכום המטורף ששולם בכדי להפיק אותה. לפי דעתי, הושקע יותר במסביב מאשר בתסריט. כמו כן, אפשר היה לקצר אותה עט. הייתה הרגשה של צפייה דווקא בסרט מתקופה ישנה יותר ואת זה דווקא אהבתי, גם השחקן הראשי, ג'וש קינמן, היה בכלל לא רע ואהבתי אותו עוד מימי The Killing. היא בהחלט עדיין לא ברמה של סדרות הקומיקס של הרשת, אבל אם אין משהו לראות אפשר לצפות בה. לטעמי אלו עדיין חבלי הלידה של "נטפליקס" בהוצאת פרויקטים גדולים מהסוג הזה (בדיוק כמו הסרטים שעדיין לא צולחים לה).

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה וחג שמח